
F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]
Zwycięzca będzie mógł wybrać wersję (PC, PS4 lub Xbox One), jaką otrzyma. Dodatkowo przewidziana jest jeszcze jedna nagroda w postaci pudełkowej wersji gry bez steelbooka (również z możliwością wyboru platformy).
Tak o grze pisze jej dystrybutor, firma Techland:
W nowej odsłonie powracają klasyczne bolidy Formuły 1. Na graczy czeka sporo zmian m.in. niezwykle rozbudowany tryb kariery oraz nowy tryb gry – Championship. Dostępne są także cztery alternatywne wersje torów oraz poprawki w rozgrywce wieloosobowej. To tylko wybrane elementy, które czekają na graczy. Dodatkowo gra F1 2017 będzie dostępna w pełnej polskiej wersji językowej. „Postanowiliśmy dać polskim graczom zdecydowanie więcej. Dzięki staraniom Wydawnictwa Techland F1 2017 będzie dostępne w pełnej polskiej wersji językowej. Z uwagi na ogrom prac przy lokalizacji, polska wersja będzie aktywna 10 dni po premierze.” – informuje Anna Łada-Grodzicka, Senior PR Manager Wydawnictwa Techland. Do F1 2017 powracają także legendarne bolidy, które zapisały się złotymi literami na kartach historii. Te maszyny są zintegrowane z trybem kariery i można z nich korzystać w wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery został w tym roku uzupełniony o klasyczne bolidy. W F1 2017 podczas kluczowych momentów sezonu otrzymamy zaproszenie do specjalnych zawodów. Dostaniemy wtedy okazję zasiadania za sterami któregoś z 12 ikonicznych bolidów sprzed lat. Rywalizacja obejmować będzie różnorodne zawody i wyzwania takie jak walka o wyprzedzenia, pościgi czy próby czasowe. Z klasycznych bolidów można również korzystać w pozostałych trybach oraz wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery to również większy wpływ na pracę działu R&D (115 ulepszeń bolidów – 5 razy tyle, co w F1 2016) i nowe programy szkoleniowe. Autorzy położyli też większy nacisk na zarządzenia stanem silnika i skrzyni biegów w trakcie sezonu. Poza 20 torami z aktualnego sezonu, gracze mogą również ścigać się na czterech całkiem nowych krótkich torach w Brytanii, Bahrajnie, USA i Japonii. Wisienką na torcie jest legendarny nocny tor uliczny w Monako w olśniewającej oprawie. „W zeszłorocznej edycji tryb kariery okazał się strzałem w dziesiątkę i to na jego fundamentach budujemy jeszcze lepszą odsłonę w F1 2017. Dodaliśmy kobiece awatary kierowców, nowe padoki oraz postacie, znacznie rozbudowaliśmy możliwości rozwoju zespołu i samochodu. To wszystko w połączeniu z powrotem legendarnych bolidów sprawia, że mamy najpełniejszą i najbogatszą odsłonę F1 w historii”– mówi Lee Mather, dyrektor kreatywny F1 2017.
Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać, co byście zmienili w wyścigach Formuły 1, aby stały się ciekawsze, bardziej dynamiczne i ekscytujące. Odpowiedzi proszę pisać w formie jednego komentarza pod tym newsem. Proszę podać w nim także, jaką edycję (PC, PS4, Xbox One) chcielibyście otrzymać w przypadku wygranej.
Na zgłoszenia konkursowe czekamy do poniedziałku włącznie (25 września do godz. 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 3-5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski. Osoby używające multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.
A na deser jeszcze kilka screenów z gry:
Laureaci
Spośród nadesłanych propozycji zdecydowaliśmy się nagrodzić:
sharent
Wprowadziłbym weekend z 2 wyścigami, bez kwalifikacji. W 1szym kierowcy startowaliby zgodnie z pozycjami zajmowanymi w klasyfikacji generalnej, natomiast w 2gim – w odwrotnych pozycjach w stosunku do zajętych w 1szym wyścigu. Dzięki temu drugi wyścig premiowałby kierowców agresywnych, wykonujących sporo manewrów wyprzedzania (najlepsi startowaliby na końcu) i w samym wyścigu mnóstwo by się działo. Dodatkowo wolniejsi kierowcy mieliby swoje 5min, startując w czołówce – plus dla reklamodawców i wizerunku F1.
Falcontychy
Moim zdaniem cały wyścig wyglądałby ciekawiej gdyby za kwalifikacje były przyznawane punkty podobnie jak w przypadku normalnego wyścigu… ale pozycja uzyskana w kwalifikacjach i tabelowa nie miałaby wpływu na miejsce na starcie. Przed każdym wyścigiem pozycja startowa była by losowana przez kierowców. Zero nudy i przewidywalności a czysta dynamika, spontaniczność i adrenalina.
Osoby te proszę o jak najszybsze podesłanie maila ze swoimi danymi na adres konkurscda@cdaction.pl. W mailu powinno być: ksywka z forum, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy oraz na jaką platformę ma być gra. Wiadomość należy zatytułować „Konkurs – F1 2017” i wysłać z adresu mailowego jaki macie powiązany z kontem na forum.

Czytaj dalej
162 odpowiedzi do “F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mercury001 – Taa, za to ja przeczytałem twoje propozycje. Auto bez limitów? W GT5 pojawił się taki bolid. Wiesz, że żaden człowiek nie byłby w stanie tym jeździć albo zabiłby się po paru zakrętach? Wybrani inżynierowie by go projektowali? A jak już zaprojektują to co wtedy? Do pracy w Volkswagenie bo już nie są potrzebni? Publiczność by wybierała kolory? A reklamodawcom dziękujemy? I kto za to wszystko zapłaci, jak nie będzie sponsorów? ….
…. Power upy? Dobrze się czujesz? Propozycje miały tyczyć się realnego świata, nie gry komputerowej. Ja nieskromnie przyznam, że redakcja wyróżniła bardzo dobre propozycje i gratuluję zarówno sobie, jak i Falcontychy’emu. Pozdrawiam!
@Ghost Tor w Malezji sprzyjał wyprzedzaniu a Ferrari Vettela było jednym z 4 najszybszych aut. Wyścig na Węgrzech, gdzie ciężej się wyprzedza, był typową procesją, którą wspomniany wyżej Seb wygrał jadąc z uszkodzonym bolidem. Wyścigi w Monako czy Singapurze to również procesje bez wielu emocji. Problemem obecnych aut jest podążanie jednego za drugim, co opisałem w swoim komentarzy, co prawda długim, ale chciałem wyjaśnić omawiane kwestie.Nie róbcie więcej konkursów jeśli nie macie pojęcia o danej sprawie
A wyników strzelnicy E3 brak
JuzekBanan – I to co właśnie napisałeś jest świetnym argumentem za wprowadzeniem proponowanych zmian. 🙂 Bo na tych torach ciężej, ale się da wyprzedzać. Więc jeśli damy lepszych zawodników z lepszymi bolidami na koniec albo do środka stawki to skończy się procesja i będziemy mieli o wiele więcej manewrów wyprzedzania. Będzie w tych wyścigach coś się działo.
Z całym szacunkiem dla zwycięzców, ale tak idiotycznych pomysłów to dawno nie czytałem. Jesteś najlepszy? No to w następnym wyścigu wystartujesz z ostatniej pozycji 😀 Co z tego, że będziesz musiał wyprzedzić 19 bolidów? EMOCJE SIE LICZO ROZUMISZ?! Albo inaczej, może będziemy losować miejsca startowe? No ja wiem, że w czterech ostatnich wyścigach startowałeś z okolic 18-tego miejsca, ale co zrobisz, takie jest życie…
Pytanie. Jak w przypadku kwalifikacji o jak najlepsze miejsce startowe wyłonić najlepszych kierowców? W przypadku, który omawiacie, jak zawsze w kwalifikacjach, każdy rywalizowałby o jak najlepsze miejsce, tylko tym razem jadąc jak najwolniej ;o. Gdyby natomiast z góry uznać, że Vettel jest najlepszym kierowca, po nim Hamilton, dlatego będą startować z ostatnich miejsc, to gdyby tak sztucznie wyłaniać tych najlepszych, to po kiego jeszcze wyścig organizować? ;o
@Ghost – Ok, idąc przykładem Vettela – wyprzedził on przez caly wyścig 16 kierowców, kilku na starcie, kilu w pierwszych zakrętach, po 1 okrążeniu był bodajrze 15; później dzięki DRS-owi i taktyce opon zdobył kolejne pozycje, aż pod koniec wyścigu kiedy dojechał do Riccardo – mimo szybszego auta nie był w stanie go wyprzedzić, po jednej próbie ataku musiał odpuścić i schłodzić silnik i zapewne opony. Jeżeli odwrócimy stawkę owszem, będzie kilka wyprzedzań więcej, ale w 90% przypadków…
… czołówka dojedzie w dokładne tej samej kolejności co na starcie. Oczywistą sprawą będzie też fakt, że odwracane pozycje byłby by sztuczne, nawet bardziej od DRSu; w końcu dlaczego najszybsze auto ma być karane startem ze środka czy końca stawki?
@JuzekBanan masz rację. Doszło by do sytuacji jaka miała miejsce chyba 3 lata temu jak w Q3 tylko 4 kierowcy wyjeżdżali bo reszta chciała oszczędzić opony. Z tym, że tutaj czołowi kierowcy kombinowaliby jak by tu w kwalach nie byc najlepszym…
@kurson7 Dziękuje. Tak dokładnie, zespoły bardzo szybko ogarnęłyby jak obejść nowe zasady. Wystarczy popatrzeć na ubiegły sezon, kiedy to wprowadzono kwalifikacje-eliminacje, żywcem wyjęte z serii Need for Speed. W teorii kierowcy mieli walczyć o pole position do ostatnich minut Q3, a w praktyce nawet na 3 min przed końcem nikogo nie było już na torze i system zmieniono po drugim wyścigu.
Eldek, kurson7 – potraficie czytać ze zrozumieniem? Nikt tutaj nie napisał słowa o tym, że jak zajmiesz pierwszą pozycję w kwalifikacjach, to masz startować ostatni w wyścigu.