rek
rek

F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]

Z okazji niedawnej premiery gry F1 2017 organizujemy konkurs, w którym do zdobycia jest jej pudełkowa wersja ze steelbookiem.

Zwycięzca będzie mógł wybrać wersję (PC, PS4 lub Xbox One), jaką otrzyma. Dodatkowo przewidziana jest jeszcze jedna nagroda w postaci pudełkowej wersji gry bez steelbooka (również z możliwością wyboru platformy).

Tak o grze pisze jej dystrybutor, firma Techland:

W nowej odsłonie powracają klasyczne bolidy Formuły 1. Na graczy czeka sporo zmian m.in. niezwykle rozbudowany tryb kariery oraz nowy tryb gry – Championship. Dostępne są także cztery alternatywne wersje torów oraz poprawki w rozgrywce wieloosobowej. To tylko wybrane elementy, które czekają na graczy. Dodatkowo gra F1 2017 będzie dostępna w pełnej polskiej wersji językowej. „Postanowiliśmy dać polskim graczom zdecydowanie więcej. Dzięki staraniom Wydawnictwa Techland F1 2017 będzie dostępne w pełnej polskiej wersji językowej. Z uwagi na ogrom prac przy lokalizacji, polska wersja będzie aktywna 10 dni po premierze.” – informuje Anna Łada-Grodzicka, Senior PR Manager Wydawnictwa Techland. Do F1 2017 powracają także legendarne bolidy, które zapisały się złotymi literami na kartach historii. Te maszyny są zintegrowane z trybem kariery i można z nich korzystać w wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery został w tym roku uzupełniony o klasyczne bolidy. W F1 2017 podczas kluczowych momentów sezonu otrzymamy zaproszenie do specjalnych zawodów. Dostaniemy wtedy okazję zasiadania za sterami któregoś z 12 ikonicznych bolidów sprzed lat. Rywalizacja obejmować będzie różnorodne zawody i wyzwania takie jak walka o wyprzedzenia, pościgi czy próby czasowe. Z klasycznych bolidów można również korzystać w pozostałych trybach oraz wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery to również większy wpływ na pracę działu R&D (115 ulepszeń bolidów – 5 razy tyle, co w F1 2016) i nowe programy szkoleniowe. Autorzy położyli też większy nacisk na zarządzenia stanem silnika i skrzyni biegów w trakcie sezonu. Poza 20 torami z aktualnego sezonu, gracze mogą również ścigać się na czterech całkiem nowych krótkich torach w Brytanii, Bahrajnie, USA i Japonii. Wisienką na torcie jest legendarny nocny tor uliczny w Monako w olśniewającej oprawie. „W zeszłorocznej edycji tryb kariery okazał się strzałem w dziesiątkę i to na jego fundamentach budujemy jeszcze lepszą odsłonę w F1 2017. Dodaliśmy kobiece awatary kierowców, nowe padoki oraz postacie, znacznie rozbudowaliśmy możliwości rozwoju zespołu i samochodu. To wszystko w połączeniu z powrotem legendarnych bolidów sprawia, że mamy najpełniejszą i najbogatszą odsłonę F1 w historii”– mówi Lee Mather, dyrektor kreatywny F1 2017.

Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać, co byście zmienili w wyścigach Formuły 1, aby stały się ciekawsze, bardziej dynamiczne i ekscytujące. Odpowiedzi proszę pisać w formie jednego komentarza pod tym newsem. Proszę podać w nim także, jaką edycję (PC, PS4, Xbox One) chcielibyście otrzymać w przypadku wygranej.

Na zgłoszenia konkursowe czekamy do poniedziałku włącznie (25 września do godz. 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 3-5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski. Osoby używające multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.

A na deser jeszcze kilka screenów z gry:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Laureaci

Spośród nadesłanych propozycji zdecydowaliśmy się nagrodzić:

sharent

Wprowadziłbym weekend z 2 wyścigami, bez kwalifikacji. W 1szym kierowcy startowaliby zgodnie z pozycjami zajmowanymi w klasyfikacji generalnej, natomiast w 2gim – w odwrotnych pozycjach w stosunku do zajętych w 1szym wyścigu. Dzięki temu drugi wyścig premiowałby kierowców agresywnych, wykonujących sporo manewrów wyprzedzania (najlepsi startowaliby na końcu) i w samym wyścigu mnóstwo by się działo. Dodatkowo wolniejsi kierowcy mieliby swoje 5min, startując w czołówce – plus dla reklamodawców i wizerunku F1.

Falcontychy

Moim zdaniem cały wyścig wyglądałby ciekawiej gdyby za kwalifikacje były przyznawane punkty podobnie jak w przypadku normalnego wyścigu… ale pozycja uzyskana w kwalifikacjach i tabelowa nie miałaby wpływu na miejsce na starcie. Przed każdym wyścigiem pozycja startowa była by losowana przez kierowców. Zero nudy i przewidywalności a czysta dynamika, spontaniczność i adrenalina.

Osoby te proszę o jak najszybsze podesłanie maila ze swoimi danymi na adres konkurscda@cdaction.pl. W mailu powinno być: ksywka z forum, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy oraz na jaką platformę ma być gra. Wiadomość należy zatytułować „Konkurs – F1 2017” i wysłać z adresu mailowego jaki macie powiązany z kontem na forum.

rek

162 odpowiedzi do “F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]”

  1. Witam, jestem fanem F1 i moim zdaniem bardziej emocjonujace te wyścigi by były gdyby każdy bolid był sobie równy i gdyby brało udział koło 30 kierowców może więcej. Wprowadziłoby to sporo zamieszania w wyścigach gdyż tylko umiejętności decydowałyby o zwycięstwie i trochę szczęścia. W chwili obecnej kierowcy się rozjeżdzają i tylko jakaś awaria lub błąd pozwala na dogonienie rywala, a taki sauber nie ma w ogóle szans na walke przy równych osiągach byłoby ciekawiej.|Pozdrawiam |Wing |(PC)

  2. 1.Wsparcie dla mniejszych zespołów – walka toczy się od dłuższego czasu między tymi samymi zespołami, a wyrównanie stawki by zwiększyło walkę,|2.Uproszczenie jednostek napędowych (choć poczekamy do 2021)|3.Rezygnacja z oszczędzania paliwa,|4.Mniejsze ograniczenie w wymianie podzespołów,|5.Rezygnacja z DRS powrót do KERS|6.Dwa krótsze GP w jeden weekend zamiast jednego długiego,|Wersja PC

  3. Moim zdaniem wszystkie udogodnienia które zostały wprowadzone na przestrzeni lat (np. DRS czy mające pojawić się Halo) pozbawiły ten sport „dzikości”. Wszystko stało się bardziej bezpieczne, tym samym mniej ekscytujące. Ponad to rozbieżność pomiędzy topowymi bolidami a tymi z końca stawki jest zbyt ogromna. Wróciłbym chętnie do F1 pozbawionego tych wszystkich udogodnień, gdy dodatki nie decydowały o przebiegu wyścigu. (PC) PS. największą zmianą jaką bym wprowadził jest dodanie do stawki Polaka 😀

  4. Dodałbym możliwość strzelania do siebie nawzajem, wtedy liczyłoby się oprócz umiejętności jazdy także zręczność i oko, do tego możliwość wyjścia z bolidu aby móc np. rozstawić kolczatkę na resztę albo chociażby zrobić sobie selfie z fanami. Duże urozmaicenie i bogatszą rozgrywkę na pewno wprowadziłby także system umiejętności kierowcy, dzięki którym po trasie i innych przeciwnikach nie zostałby kamień na kamieniu: lasery w oczach, powiększone magazynki w granatnikach, albo chociażby miecze świetlne i nitro.

  5. Matko zapomniałem! (PC) xd

  6. Na pewno dodałbym Roberta Kubicę 😉 Wzrost popularności F1 w kraju wzrośnie o 1000%. Będąc graczem nie mogę się oprzeć nie dodaniu dział energetycznych na kadłubie spowalniających na chwilę rywali, oraz pól po których najechaniu dawałyby chwilowe przyśpieszenie 😉 Ważne jest także przedstawienie wyścigu w nowy świeży sposób dlatego proponuję drony z kamerami śledzące bolidy tuż nad ziemią dające wrażenie imersjii. Wszystkie pojazdy, silniki i opony ujednolicone żeby zwyciężał człowiek a nie maszyna 😉 PC.

  7. Zdecydowanie trzeba dodać powerupy rodem z arcadowych gier wyścigowych. Wyobraźcie sobie wyeliminowanie pewnego zwycięzcy jedną celną niebieską muszlą z mario kart… Oczywiście wtedy bandy i samochody musiałyby być otoczone jakimś miękkim, sprężystym materiałem, co pozwoliłoby na dodatkowe taktyki poprzez wbicie kogoś w innych zawodników i spowodowanie totalnego zamieszania zakończonego triumfalnym przejazdem przez linię mety na pierwszym miejscu. (PC)

  8. To co wyróżnia F1 to walka nie tylko między kierowcami, ale także walka między inżynierami o to kto przygotuje lepszy bolid, zacząłbym więc od dania im większej swobody w projektowaniu. Powrót do klasycznych torów nie projektowanych przez Tilke, gdzie zamiast ogromnych asfaltowych wyjazdów mamy pułapki żwirowe co daje znacznie mniejszy margines błędu,a jazda na limicie jest znacznie bardziej ekscytująca(np Imola). Na koniec powrót do silników których brzmienie powoduje ciarki i pozbycie się DRS.|PC

  9. Wprowadziłbym weekend z 2 wyścigami, bez kwalifikacji. W 1szym kierowcy startowaliby zgodnie z pozycjami zajmowanymi w klasyfikacji generalnej, natomiast w 2gim – w odwrotnych pozycjach w stosunku do zajętych w 1szym wyścigu. Dzięki temu drugi wyścig premiowałby kierowców agresywnych, wykonujących sporo manewrów wyprzedzania (najlepsi startowaliby na końcu) i w samym wyścigu mnóstwo by się działo. Dodatkowo wolniejsi kierowcy mieliby swoje 5min, startując w czołówce – plus dla reklamodawców i wizerunku F1.

  10. W komentarzu zabrakło mi miejsca – proszę o wersję na PS4.

  11. Popuszcze nieco wodze fantazji. Wprowadzenie zmiany konfiguracji toru w czasie trwającego wyścigu mogłoby być elementem wprowadzającym dodatkową dawkę adrenaliny dla kierowców, zespołów jak i widzów. Nowoczesny tor F 1 na którym możnaby zmienić konfigurację poszczególnych sektorów za sprawą sędziów wyścigu – znany od lat kierowcom zakręt w prawo w tunelu podczas GP Monaco, w dowolnym momencie mógłby zostać zmieniony na zakręt w lewo i podjazd pod lekkim kątem. Pieśń przyszłości ale kto wie. Wersja Xbox One

  12. Może być jakiś rodzaj pętli joker? |Totalne uproszczenie budowy bolidu. Bardzo podstawowe aero i wytrzymałe skrzydła, które nie rozpadają się podczas walki na 1 okrążeniu. Dorzucenie do tego bardzo wytrzymałych opon, które pozwolą na jazdę na 110% przez cały wyścig i np. wyprzedzanie driftem, jak za stary dobrych czasów F1.I na koniec coś mocnego. Na wzór Rallycross’u, każdy 1 w wyścigu musi skorzystać z Joker Lap, czyli alternatywnej trasy, najczęściej skrótu. 😀 to było by coś 😀

  13. Ja bym dodał tryb fabularny pokazujący róznego rodzaju zmagania życiowe naszego kierowcy takie jak próblemy rodzinne, róznego rodzaju podjęte przez nas decyzje które miałyby wpływ na karierę w dalszej grze itp.PC

  14. Przywrócił bym tankowanie w czasie wyścigu to była kiedyś loteria i dodatkowa adrenalina

  15. Jako fan f1, który grał w większość f1 i wiem co jest problemem braku dynamiki w samym wyścigu. Zmieniłbym a raczej przywrociłbym możliwość tankowania, ponieważ byłoby ciekawie zobaczyć inne strategie wyścigowe. W grze zmienić należy trudność botów na pierwszym okrążeniu bo jadą strasznie słabo nie atakują powinny być emocje juz na samym początku. No i wyrzuciłbym pomarańczowe opony bo nikt ich nie używa.No i chciałbym juz zobaczyć Kubicę w F1 emocje gwarantowane. Wersja F1 na PC 🙂

  16. Dla każdego fana Formuły 1 znad Wisły wyścigi stałyby się z pewnością bardziej ekscytujące gdyby zatrudnienie ponownie zdobył Robert Kubica..żadne zmiany regulaminowe czy sprzętowe nie dostarczą tylu wrażeń co powrót Polaka do stawki i jego walka o mistrzowski tytuł :-)|Pozdrawiam ( wersja PC )

  17. Jako fan F1, zrównałbym osiągi każdego samochodu. Gdyby każdy samochód był identyczny (zarówno silnik, jak i pakiet aerodynamiczny) pokazałby to rzeczywiste umiejętności kierowców. Jestem pewien, że zapewniłoby to niesamowite emocje, gdzie każdy miałby równe szanse i nie byłby ograniczony bolidem. Zespoły miałyby natomiast dostęp tylko do ustawień samochodu i oczywiście wybór opon. (Wersja PC)

  18. Wprowadziłbym możliwość jazdy 3 kierowcy w każdym teamie, jest wielu młodych i utalentowanych kierowców którzy marzą by jeździć w którejś ze stajni. Więcej bolidów na torze to większa rywalizacja na torze i więcej emocji. Każdy z kierowców z poszczególnego teamu miałby jednakowo skonstruowany bolid. Aby osiągnąć status kierowcy nr 1 w swoim zespole nie decydowałby status czy lepszy bolid, a talent. Jedna wydłużona seria treningowa. Natomiast w samej grze dodałbym możliwość udzielania wywiadów. Wersja PC

  19. Według mnie kierowca powinien mieć oddane do dyspozycji kilka różnych bolidów ( ustalone przed każdym wyścigiem) . Przed startem wybiera czy wyścig chce zacząć w najlepszym pod względem osiąganej prędkości czy też odwrotnie. Po przejechaniu określonej liczby okrążeń musiałby go zmienić na inny ( z np. 4 dostępnych) itd. Niezastosowanie się skutkowałoby dyskwalifikacją. Dodatkowo na torze znajdowałyby się różne przeszkody utrudniające jazdę. Wyścigi byłyby znacznie ciekawsze i bardzo nieprzewidywalne.|(PC)

  20. Jakby F1 powróciło do tego, co było przed laty. Tankowanie i cała związana z tym adrenalina, taktyka kiedy wjechać i jak to szybko zrobić. To było coś. I oczywiście więcej Polaków 😀 (PC)

  21. To proste, wrocil bym do tankowania, V8-semek oraz wycofalbym z uzycia DRS czyli powrot do przeszlosci, ale wyjde tez w przyszlosc i napisze ze nie wprowadzalbym rownierz HALO, w tym sporcie wszystko co dobre i sensowne zostalo juz dawno wymyslone i wprowadzone, zostalo to zreszta okupione wieloma ofiarami…nie ma sensu wymyslac na sile kola drugi raz(wersja PC).

  22. Wprowadziłbym coś na kształt wyścigów pościgowych. Pierwszy wyścig wyglądałby dokładnie tak jak wygląda to teraz. Drugi wyścig następnego dnia byłby wyścigiem pościgowym. Kierowcy byliby wpuszczani na tor z takim samym opóźnieniem z jakim przyjechali dnia wcześniejszego. Kierowcy którzy mieli wypadki etc. również by startowali. Sęk w tym żeby drugi wyścig był 2 razy dłuższy aby powstało miejsce na pomyłki i zmianę układu w tabeli. Bo tak naprawdę F1 jest świetnie, chciałbym po prostu WIĘCEJ F1. Wersja PC.

  23. Należy doprowadzić do ograniczenia kosztów – tak, aby więcej teamów było w stanie zaangażować się w walkę o najwyższe pozycje). Gdyby przy okazji bolidy stały się cięższe, wolniejsze, ale i bardziej wytrzymałe na uszkodzenia… Przy mniejszej prędkości łatwiej nawiązać walkę a trwalsze konstrukcje zachęcałyby do podjęcia ryzyka bez wizji zakończenia wyścigu przy byle otarciu. Dodatkowym pomysłem mógłby być podział pojazdów na klasy w ramach jednego wyścigu (kwestia ustalenia kryterium) / XBO.

  24. Wsadził bym za kierownicę kobiety , wtedy wyścigi były by w 100% bardziej widowiskowe i ekscytujące;)

  25. Po pierwsze obniżyć cene gry przez co by dotarła do wiekszej liczby graczy a nie tylko do „elity” która interesuje się dość mocno sportami motorowymi co podniosłoby zainteresowanie trybem multiplayer, tankowanie fajna sprawa ale nie sądze że jest to argument do dodania, tryb kariery jako menager? Coś na wzór fify/FM kierujesz zespołem, kto jest kierowcą itd oraz najbardziej chciałbym aby zostało dodane możliwość tworzenia własnych torów GP oraz ewentualne dodanie ich do kalendarza rozgrywek. (PC masterrace)

  26. 1.Ujednoliciłbym bolidy.Każdy miałby takie same osiągi i aerodynamikę,wtedy umiejętności kierowcy decydowałyby w jeszcze większym stopniu.2.Przywróciłbym tankowanie.Tutaj obsługa pitstopów miałaby pole do popisu.3.Wprowadziłbym do kalendarza wyścigów więcej ulicznych torów.Takie tory są bardziej techniczne,wymagają większych umiejętności,jest większe ryzyko kolizji,a wyścigi mogłyby być organizowane w krajach,gdzie F1 nigdy nie było,bądź była bardzo dawno(Polska,kraje skandynawskie)

  27. Ja wzorem Fify poszedł bym w edycję ikony, czyli możliwość ścigania się legendami takimi jak Schumacher|Edycja ps4

  28. Z chęcią przywitałbym w F1 tryb menadżerski jako jedną z opcji rozgrywki – inwestycja w kierowcę, bolid, dbanie o marketing i PR teamu oraz płynne przejście z trybu „kierownika” do tradycyjnych wyścigów. Zaimplementowanie systemu wpływu naszych poczynań jako kierowca bolidu na sytuację menadżerską i mamy coś, czego jeszcze w świecie Formuły nie było. Do tego kreator torów (na zasadzie budowy z klocków – tu zakręt, tam prosta, tu tarka itp.), możliwość organizowania własnych zawodów i udostępniania innym. PC

  29. 4.Rozważyłbym wprowadzenie jokerlap(coś na wzór z rallycroosu),ale tylko przy nowo budowanym torze,ponieważ to wymaga przebudowy toru.5.Pomyślałbym również nad zmianami lotnymi.W połowie wyścigu jednego kierowce zastępuje inny(w tym samym bolidzie,podczas postoju w pitstopie,wszystko na czas)PC

  30. Można by przebudować pojazdy:|Dopalacze, kolce i inne dodatki. Nie było by to niebezpieczne, każdy kierowca miał by automatyczną katapultę, która wystrzeli go przez zniszczeniem pojazdu. Przy dużej prędkości to było by bardzo dynamicznie i efektowne. |Wersja pc

  31. Przeskakiwanie przez ogniste koła wszystko załatwi ;p PC

  32. 1. Uwolnić rozwój, odmrozić aero i silniki. Pełna dowolność, ktoś chce v12 spoko, inny woli v6turbo, ok, trzeba tylko zmieścić się w limitach wagi.|2. Karna waga za najwyższe miejsca kumulowana do pewnego progu (ala wtcc).|To tak najszybsze pomysły.|PC

  33. Obecnie przepisy są bardzo restrykcyjne jeśli chodzi o modyfikacje bolidu i wszystkie wyglądają tak samo. Kiedyś różnorodność była troszkę większa, auta z dodatkowymi przednimi kołami, bardziej kolorowe. Myślę, że świetną sprawą byłoby dopuszczanie większych zmian, oraz przyznawanie nagród za innowacyjny wygląd, tak aby na torach znów mogły pojawiać się ciekawe konstrukcje i w różnych barwach. 🙂

  34. Na każdy wyścig wszystkie bolidy byłyby produkowane przez jedna firmę. Co wyścig inna by każdy mógł zarobić. Kierowca wylosuje wóz by było sprawiedliwie. Wróciłbym do tankowań oraz zostawił możliwość doboru opon by była namiastka taktyki zespołów. Można tez zrobić wyścigi sztafetowe. Dwójka kierowców ściga się na zmianę w połowie wyścigu i zbiera punkty dla swojego teamu. O tym który kierowca ze zwycięskiego teamu wygrywa na koniec sezonu decydowałaby suma najszybszych okrążen z kazdego wyścigu. Xbox one.

  35. Kolce na kołach i ostrza na spoilerach. Do tego stada zombie na torze, z punktacją za ich koszenie stanowiącą powiedzmy 40% całego wyniku, żeby czas przejazdu nadal się liczył. No i oczywiście bonusy punktowe za dekapitację innych kierowców.PC

  36. Wyścig jest polowaniem, drapieżnikiem zaś bolid, bestia to smukła, śmiertelnie skuteczna. Dosiadam jej, piękne kształty budzą podziw, zapach benzyny i palonej gumy wzmaga podniecenie. Czekam na jej zew, cała drży. I co? Pisk jeno. Czymże to jest, jak nie farsą? Kto wystraszy sie lwa, który miauczy jak mały kotek? Silnik bestii musi przerażająco, lecz pięknie ryczeć, by polowanie miało jakikolwiek sens. Szczególnie takie, którego doświadczyłbym na PS4!

  37. Powróciłbym do tankowania. Zniósłbym kary za wymianę podzespołów albo przynajmniej zmieniłbym sposób karania na ujemne punkty do klasyfikacji konstruktorów bo aktualnie dochodzi do kuriozalnych sytuacji typu -50 pozycji na start. Dodatkowe testy w czasie sezonu też by pomogły bo to chyba jeden z nielicznych sportów w którym nie bardzo można trenować. Z mniej realnych, ciekawie by było do czego zdolni byli by konstruktorzy gdy by w ogóle nie było przepisów technicznych (po za tymi od bezpieczeństwa), pewnie

  38. pewnie powstały by niesamowite bolidy 🙂 (PC)

  39. Większy realizm na torze:|-tankowanie|-wymiana opon|-dobrany team który można doskonalić|- system zniszczeń ( przy większym karambolu można użyć ekeft „nadawanych wiadomości” komentarze itd.|- większa personalizacja bolidów w kolorystyke, emblematy sponsorzy itd.|- tryb menadżerski bądź ścieżka kariery kierowcy|Nie obstawiałbym w jakieś kolce i inne tylko udoskonalić symulator by poczuć ten nagrzany asfalt pod kołamo, pot na plecach oraz pod kaskiem tak, by czuć emocje przy każdej setnej sekundzie.

  40. Wersja PS4

  41. Powróciłbym do tankowania. Zniósłbym kary za wymianę podzespołów albo przynajmniej zmieniłbym sposób karania na ujemne punkty do klasyfikacji konstruktorów. Dodatkowe testy w czasie sezonu też by pomogły bo to chyba jeden z nielicznych sportów w którym nie bardzo można trenować. Z mniej realnych, ciekawie by było do czego zdolni byli by konstruktorzy gdy by w ogóle nie było przepisów technicznych (po za tymi od bezpieczeństwa), pewnie powstały by niesamowite bolidy 🙂 (PC)

  42. Posadzić za kierownicą PSY. (PC)

  43. Zakładając, że nie bierzemy bezpieczeństwa pod uwagę to znieść monopol jednego dostawcy opon, przywrócić tankowanie w trakcie wyścigu i więcej cylindrów – od ekologicznej jazdy mamy Formułę E, a brzmienia „kaszlącego” V12 nic nie podrobi. Ponieważ przełożyłoby się to prawdopodobnie na większą wagę, można by rozważyć wyścigi mieszane – czy to z samochodami typu LMP1, czy nawet z seryjnie produkowanymi. Przygarnę samotną wersję PC.

  44. Dodać tryb wyścigów w XX wieku, modyfikacje bolidów, tankowanie, zmęczenie kierowcy(im więcej jeździsz, tym trydniej zapanować nad pojazdem). Można też dodać też zniszczenie bolidów. Jeśli zniszczymy nasz pojazd, trzeba oddać go f|do mecganika i jest on nieurzywalny przez kilka wyścigów. Gdybym miał wygrać, wybrałbym wersję na PC, gdzyż żadnej innej konsoli nie posiadam :_(

  45. Według mnie w Formule 1 powinien być tylko jeden bolid, dla wszystkich taki sam, zrobiony przy współpracy wszystkich zespołów. Wtedy liczyły by się umiejętności kierowcy i strategia zespołu w trakcie wyścigu. Bez KRSow, DRSow zmiany balansów w trakcie wyścigu. Im prostszy tym lepiej. Oraz powrót tankowania w trakcie wyścigu. (PC)

  46. [PC]FIA musi przestać tak bardzo ingerować w to jak zbudowane są samochody,banują praktycznie każdy nowy „wynalazek”.Chcieli się pozbyc „płetwy rekina jednk ma ona zamiar zostać na 2018 ale coś co nie zostnie to tak zwany T-wing.Warto było by też wrócić do ery V10tek oraz sprawić by silniki były prostsze w konstrukcji aby więcej drużyn mogło brać udział.

  47. Co zmienić w wyścigach Formuły 1? To chyba oczywiste, dopuszczać do nich tylko i wyłącznie prawdziwych Polaków rodaków! (PC)

  48. Dodałbym wybuchy w tło, marmoladę na drogę i dmuchane samochody.

  49. Dodałbym wybuchy w tło, marmoladę na drogę i dmuchane samochody. (PC)

Dodaj komentarz