rek
rek

F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]

Z okazji niedawnej premiery gry F1 2017 organizujemy konkurs, w którym do zdobycia jest jej pudełkowa wersja ze steelbookiem.

Zwycięzca będzie mógł wybrać wersję (PC, PS4 lub Xbox One), jaką otrzyma. Dodatkowo przewidziana jest jeszcze jedna nagroda w postaci pudełkowej wersji gry bez steelbooka (również z możliwością wyboru platformy).

Tak o grze pisze jej dystrybutor, firma Techland:

W nowej odsłonie powracają klasyczne bolidy Formuły 1. Na graczy czeka sporo zmian m.in. niezwykle rozbudowany tryb kariery oraz nowy tryb gry – Championship. Dostępne są także cztery alternatywne wersje torów oraz poprawki w rozgrywce wieloosobowej. To tylko wybrane elementy, które czekają na graczy. Dodatkowo gra F1 2017 będzie dostępna w pełnej polskiej wersji językowej. „Postanowiliśmy dać polskim graczom zdecydowanie więcej. Dzięki staraniom Wydawnictwa Techland F1 2017 będzie dostępne w pełnej polskiej wersji językowej. Z uwagi na ogrom prac przy lokalizacji, polska wersja będzie aktywna 10 dni po premierze.” – informuje Anna Łada-Grodzicka, Senior PR Manager Wydawnictwa Techland. Do F1 2017 powracają także legendarne bolidy, które zapisały się złotymi literami na kartach historii. Te maszyny są zintegrowane z trybem kariery i można z nich korzystać w wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery został w tym roku uzupełniony o klasyczne bolidy. W F1 2017 podczas kluczowych momentów sezonu otrzymamy zaproszenie do specjalnych zawodów. Dostaniemy wtedy okazję zasiadania za sterami któregoś z 12 ikonicznych bolidów sprzed lat. Rywalizacja obejmować będzie różnorodne zawody i wyzwania takie jak walka o wyprzedzenia, pościgi czy próby czasowe. Z klasycznych bolidów można również korzystać w pozostałych trybach oraz wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery to również większy wpływ na pracę działu R&D (115 ulepszeń bolidów – 5 razy tyle, co w F1 2016) i nowe programy szkoleniowe. Autorzy położyli też większy nacisk na zarządzenia stanem silnika i skrzyni biegów w trakcie sezonu. Poza 20 torami z aktualnego sezonu, gracze mogą również ścigać się na czterech całkiem nowych krótkich torach w Brytanii, Bahrajnie, USA i Japonii. Wisienką na torcie jest legendarny nocny tor uliczny w Monako w olśniewającej oprawie. „W zeszłorocznej edycji tryb kariery okazał się strzałem w dziesiątkę i to na jego fundamentach budujemy jeszcze lepszą odsłonę w F1 2017. Dodaliśmy kobiece awatary kierowców, nowe padoki oraz postacie, znacznie rozbudowaliśmy możliwości rozwoju zespołu i samochodu. To wszystko w połączeniu z powrotem legendarnych bolidów sprawia, że mamy najpełniejszą i najbogatszą odsłonę F1 w historii”– mówi Lee Mather, dyrektor kreatywny F1 2017.

Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać, co byście zmienili w wyścigach Formuły 1, aby stały się ciekawsze, bardziej dynamiczne i ekscytujące. Odpowiedzi proszę pisać w formie jednego komentarza pod tym newsem. Proszę podać w nim także, jaką edycję (PC, PS4, Xbox One) chcielibyście otrzymać w przypadku wygranej.

Na zgłoszenia konkursowe czekamy do poniedziałku włącznie (25 września do godz. 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 3-5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski. Osoby używające multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.

A na deser jeszcze kilka screenów z gry:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Laureaci

Spośród nadesłanych propozycji zdecydowaliśmy się nagrodzić:

sharent

Wprowadziłbym weekend z 2 wyścigami, bez kwalifikacji. W 1szym kierowcy startowaliby zgodnie z pozycjami zajmowanymi w klasyfikacji generalnej, natomiast w 2gim – w odwrotnych pozycjach w stosunku do zajętych w 1szym wyścigu. Dzięki temu drugi wyścig premiowałby kierowców agresywnych, wykonujących sporo manewrów wyprzedzania (najlepsi startowaliby na końcu) i w samym wyścigu mnóstwo by się działo. Dodatkowo wolniejsi kierowcy mieliby swoje 5min, startując w czołówce – plus dla reklamodawców i wizerunku F1.

Falcontychy

Moim zdaniem cały wyścig wyglądałby ciekawiej gdyby za kwalifikacje były przyznawane punkty podobnie jak w przypadku normalnego wyścigu… ale pozycja uzyskana w kwalifikacjach i tabelowa nie miałaby wpływu na miejsce na starcie. Przed każdym wyścigiem pozycja startowa była by losowana przez kierowców. Zero nudy i przewidywalności a czysta dynamika, spontaniczność i adrenalina.

Osoby te proszę o jak najszybsze podesłanie maila ze swoimi danymi na adres konkurscda@cdaction.pl. W mailu powinno być: ksywka z forum, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy oraz na jaką platformę ma być gra. Wiadomość należy zatytułować „Konkurs – F1 2017” i wysłać z adresu mailowego jaki macie powiązany z kontem na forum.

rek

162 odpowiedzi do “F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]”

  1. Xbox One; Zmniejszyłbym liczbę kierowców każdego teamu do jednego, tak aby uniemożliwić 'grę zespołową’, a także dać szansę startu większej liczbie ekip w sezonie.

  2. Ja bym zmodernizował tory, aby przypominały te z Rollercoasterów łącznie z beczkami, spiralami i pętlami. Byłoby i widowiskowo i emocjonująco i straszno. Oczywiście odpowiednio zmieniłoby się zasady aby po każdym wyścigu nie trzeba było wymieniać kierowców na nowych. PS4

  3. (PC)Może zabrzmię jak głupek ale…Formuła 1 bez Roberta Kubicy nie jest już taka fajna|Pamiętam ten dzień kiedy nasz rodak dostał się do królowej sportów motorowych. Normalnie się ucieszyłem bo nigdy wcześniej nie mieli polaka w F1 który startował już jako kierowca w pełni a nie odbywał testy czy inne pokazy.|Innym rozwiązaniem do zwiększenia popularności aby władze F1 nie pozbywali się klasycznych torów na rzecz nowych. Bo kiedyś wyczytałem że GP Włoch już nie będzie na legendarnej Monzie.

  4. Jeżeli chodzi o zmiany – jako eliminacje wprowadziłbym drag na 1km prostej lub 3 km prostej z zastosowaniem silnika odrzutowego- byłaby adrenalinka widowisko i tempo które przy obecnych kilkudziesięciu okrążeniach może nieco nużyć widzów widzących sznurek jeden za drugim i czekających na błąd rywala. Jak coś to wersja PC.

  5. 2 osobowe bolidy z miejscem dla strzelca.

  6. Chętnie zobaczyłbym w F1 system eliminacji w postaci takim, że co ok 5 okrążeń z wyścigu odpada ostatni bolid. Wersja PC

  7. Korzystając z tego, że w każdej stajni jeździ dwóch kierowców jeden z weekendów zorganizowałbym na wzór żużlowy: każda para ścigałaby się po kolei z parami z innych teamów na dystansie np. 4 okrążeń toru. Słabsi kierowcy z teamów startują z I linii – lepsi z II linii. Punktacja żużlowa, czyli I miejsce – 3pkt. itd. Najlepsza „ósemka” kierowców rozgrywa dwa wyścigi półfinałowe – do finału awansują kierowcy z miejsc I i II z półfinałów. Końcowy dorobek punktowy to już czyste F1, czyli zwycięzca – 25 pkt. itd

  8. Aha, i jakby co to wersja PS4 😉

  9. Do F1 dodał bym obowiązkową zmianę auta w trakcie wyścigu jak w Formule E i wydłużył wyścig o pare okrążeń. To pozwoliło by kierowcom na agresywniejszą jazdę co było by bardziej ekscytujące niż widzieć kierowcę jadącego bardzo zachowawczo. Ważną rzeczą było by też zdięcie ograniczeń co do osiągów oraz kształtu bolidu i by słabsze drużyny dostały bonus by mogły wciąż rywalizować z najlepszymi. (PC)

  10. Niewiele trzeba zmieniać, aby wyścigi F1 stały się ciekawsze. Wystarczy powrót na zielone piekło czyli Nürburgring Nordschleife. Rywalizacja na tym torze zapewniłaby więcej emocji, niż cały pozostały sezon. PC

  11. Oto moje propozycje:|-każdy team powinien otrzymać takie samo nadwozie wraz z aerodynamiką przygotowane przez FIA-można by tylko montować własne skrzynie biegów,silniki,kers itp.(co zmniejszy koszty dla teamów i wyrówna szanse a to =emocje itp.)|-w każdym z wyścigów w bolidzie od FIA mógłby startować jakiś fan F1 wyłoniony w losowaniu lub doświadczony kierowca(na wzór Porsche SuperCup)(oczywiście co wyścig ktoś inny)|-powrót silników V8-ten dźwięk ma w sobie to „coś” co przyciąga!!|-powrót R.KubicyPS4

  12. Wyścigi formuły 1 są wystarczającą emocjujące i nie trzeba ich zmieniać, Ale jakby zrobić wyścigi drużynowe typu że jeden kierowca jedzie np. 20okrążen drugi kolejne 20 itd. to myśle że byłoby to dosyć ciekawe aczkolwiek głupie. PS4

  13. Według mnie nie powinno być dwóch kierowców ze stajni jednocześnie na torze. Jest tylko niepotrzebny tłok i kombinowanie ze strategią i zjeżdżaniem na bok partnerowi. Każdy team powinien wystawiać jednego kierowcę, który jedzie dla nich. Dzięki temu powstawało by więcej zespołów i więcej zawodników mogłoby się wykazać . PS4

  14. Pierwsze do zmiany a prędzej do wylotu byłby system HALO który ma wejść do Formuły w przyszłym roku, nie wiem dlaczego ale te klatki prędzej utrudniłby ucieczkę niż pomogły (wypadek Alonso GP Australii 2016). Dalej, wykluczenie z gry pay-driverów. Co jak co ale w królowej sportów motorowych powinni się znajdować ludzie najbardziej uzdolnieni a nie z najgrubszym portfelem (np: Maldonado, Kvyat, Palmer). I w końcu ujednolicenie budżetu teamów by te słabsze mogły w końcu nawiązać walkę, a mocne nie dominowały.

  15. (1/10) Witam, uprzedzam, że może być trochę długo – a więc moim zdaniem, aby dodać wyścigom nieco atrakcyjności należało by dokonać zmian w budowie aut: obecnie wyprzedzanie jest trudne, ponieważ samo podążanie za samochodem z przodu jest trudne; dzieje się tak przez skomplikowaną aerodynamikę, oraz duże ilości ciepła wytwarzanego przez samochód z przodu. Bolid podążający z tyłu znajduje się w zaburzonej strudze powietrza (tzw. slip stream), samochód ten dzięki zmniejszonemu oporowi powietrza może jechać…

  16. (2/10) szybciej, co sprzyja wyprzedzaniu na prostych, jednak dzięki temu zjawisku słabiej działające aero auta podążającego nie utrzyma tej przewagi prędkości po wjechaniu w zakręt, ponieważ kierowca musi bardziej zwolnić, aby się w ten zakręt 'zmieścić’. Wszelakie owiewki i skomplikowane, wielopłatowe skrzydła zaburzają produkowaną strugę powietrza, przez co gorzej pracuje aero auta z tyłu. Rozwiązaniem na to byłoby uproszczenie aerodynamiki aut, np. przednie skrzydła miały by ograniczoną ilość elementów

  17. (3/10)np. do poziomu jaki prezentowały w latach 2011-12 na bolidach Red Bulla i Lotusa. Tylne skrzydła zaś mogłyby powrócić do klasyki – wysokie i szerokie skrzydło, jak w McLarenie MP4/4 czy Lotusie 79 wyglądałoby obłędnie na obecnym samochodzie, produkowałoby równie wiele docisku, a co najważniejsze nie wpływałoby aż tak na bolid z tyłu. Aby zrekompensować utratę docisku F1 idąc śladem IndyCar mogłaby pozwolić na powrót tzw. efektu przypowierzchniowego (ang. ground effect). Zjawisko to było wykorzystywane

  18. (4/10)na przełomie lat 70/80 w F1,umożliwiło na osiąganie kosmicznych prędkości w zakrętach, jednak przez ówczesną technologię uczyniło to sport jeszcze bardziej niebezpiecznym. |Jednakże dzisiaj przy obecnym poziomie bezpieczeństwa i wytrzymałości stosowanych materiałów powrót efektu przyziemienia jest marzeniem możliwym do zrealizowania.|Jedynym elektronicznym elementem jaki dodałbym do bolidów jest aktywne zawieszenie. Aby dyfuzor pracował jak najlepiej idealnym jest, aby był przez cały czas na tej samej

  19. (5/10)wysokości od podłoża.W latach 1992-93 bolidy Williamsa wyposażone w tą technologię absolutnie zdominowały mistrzostwa. Znów jednak zbanowano tą technologię, elektronika nie była jeszcze tak rozwinięta, przez co zdarzały się niebezpieczne awarie tego systemu. Dziś jednak dysponujemy odpowiednią technologią aby opracować niezawodny system; powrót tej technologii umożliwił by również bezpieczny powrót efektu przypowierzchniowego, który aby optymalnie działać również potrzebuje stałej wysokości podłogi od

  20. (6/10)od podłoża. Wspomniałem także o produkowanym cieple – obecne opony są na to bardzo wrażliwe, łatwo jest je w ten sposób przegrzać, przez co kierowca musi odpuścić na kilka okrążeń, dopiero jak je schłodzi może znów spróbować wyprzedzania. Produkowane ciepło jest wytwarzane przez niesamowicie skomplikowane jednostki napędowe. Fakt, są to silniki potężne, jednak wg mnie otoczone tak niedorzeczną ilością elektroniki, że wielu kibiców o poszczególnych elementach dowiaduje się tylko przez nałożone kary na

  21. (7/10)zespół McLarena.Usunąłbym dwa motogeneratory – MGU-K i MGU-H, czy generujące energię odpowiednio inetyczną i cieplną. Tym samym pozbyłbym się hybrydowych silników, zostawiając obecną konstrukcję V6 wyposażyłbym w podwójne turbodoładowanie, usunął limit przepływu paliwa i przywrócił dotankowywanie podczas wyścigów. Otworzyłoby to ogromne możliwości taktyczne, takie jak ilość paliwa na starcie, ilość dotankowywanego paliwa, czy liczba pit stopów. Technologia hybrydowa miała w założeniu ograniczyć koszty

  22. (8/10) związane np. z przetransportowywaniem sprzętu do tankowanie, a także zmniejszyć spalanie paliwa. Ten drugi cel osiągnięto poprzez… Limit przepływu paliwa. Z pierwszym celem również poradzono sobie koncertowo – stary silnik V8 kosztował ok 8mln euro, podczas gdy nowe V6 ok 20mln; na samo opracowanie go Mercedes wydał oszałamiające 500mln euro. |Poprzez usunięcie tych ciężkich elementów hybrydowych bolidy straciłyby ok 100kg wagi, przez co byłby by szybsze ok 3 sekundy na okrążeniu! Szybsze samochody

  23. (9/10) to większe wyzwanie dla kierowców, wraz z efektem przypowierzchniowym, aktywnym zawieszeniem, zmniejszonym skomplikowaniem aerodynamiki przy zachowaniu jej efektywności, mniejszym przegrzewaniu opon kierowcy mogliby wyciskać jeszcze więcej ze swoich samochodów, jechać na krawędzi przez cały wyścig, a także częściej wyprzedzać. Myślę, że otrzymalibyśmy najbardziej ekscytującą formułę od wielu, wielu lat.Oczywiście można by jeszcze dodać o usunięciu sztucznego systemu DRS, przyznawaniu punktu za

  24. (10/10) najszybsze okrążenie w wyścigu, skróceniu treningów (trwają dłużej niż wyścig!) oraz usunięciu nudnych torów jak w Abu Dhabi, a przywrócenie klasycznych jak np. Imola; jednak myślę, że opisane zmiany w aero i silnikach wystarczyłyby na początek ; )Jak coś to przepraszam za taką epopeję i poprosiłbym wersję na PC ; )

  25. W Formule 1 zmieniłbym fizykę jazdy. Zamiast standardowych kół bolidów formuły 1 umieściłbym silniki umożliwiające lewitację nad torem, tak samo jak w popularnej grze WipeOut lub nowej Redout. Szybka, dynamiczna i pełna wyzwać rywalizacja na torze z innymi uczestnikami. Wszystko inne pozostałoby bez zmian – warunki atmosferyczne, tory, ilość okrążeń i samochody. Tylko i wyłącznie zmianie uległby sposób poruszania się bolidów. Połączenie klasycznych i futurystycznych wyścigów Formuły 1.

  26. Budząc gejmerską fantazję, inspirowałbym się popularnymi grami wyścigowymi. Tornada? Burze piaskowe? W F1 brakuje mi efektów pogodowych wprost z Fuel, Power-Upów jak w Mario Kart, uzbrojenia z Crashdaya. A pościgi policyjne i kamienie milowe? Most Wanted muah. Co myślicie o kraksach niczym z FlatOuta z wypadającym kierowcą na czele? Dobra, w przypadku formuły kierowca wypadałby nieprzerwanie. Bez takich… a może? Za to każdemu kibicowi z pewnością brakuje kamery w rzucie izometrycznym z Micro Machines;).PC

  27. Formuła 1 byłaby bardziej ekscytującym sportem, gdyby wszyscy kierowcy mieli bolidy o podobnych osiągach, gdzie liczyłyby się tylko umiejętności kierowcy, talent do ścigania. Teraz w walce o mistrzostwo liczą się tak naprawdę dwa zespoły. Atrakcyjność F1 zwiększyłoby powrót do tankowania bolidów w trakcie wyścigów. Trzeba wprowadzić więcej stref DRS. Zwiększenie liczby kierowców w zespole do 3 też byłoby ciekawym pomysłem. Można by również organizować więcej nocnych wyścigów oraz tych na torach ulicznych.

  28. To, co zaproponuję nie dla wszystkich będzie bardziej emocjonujące – ale za to jakie nieprzewidywalne! Wszyscy znamy metody wywiadów z tuzami takimi jak Bonus BGC – lufa pytanie. Ja proponuję w F1 wprowadzić zasadę kółko – zadanie (alkohol wykluczamy, bo nie wolno po nim prowadzić). Chodzi o to, że po każdym skończonym okrążeniu, kierowca musi wykonać pewne zadanie i dopiero po jego skończeniu może jechać dalej. I tak np dla GP Węgier – ułożenie kostki Rubika, Chiny – sudoku, Monaco – jednoręki bandyta.

  29. Zabrakło mi znaków – jeżeli wygram, to poproszę grę na XONE. Dziękuję.

  30. PS4, powrot silnikow v10, wolna reka w tworzeniu bolidow, jeden dostawca silnikow dla wszystkich by kierowca nie odpadal przez slabsza jednostke. Powrot starych torow. 1 wyscig specjalny gdzie scigaly by sie legendy F1 w bolidach sprzed lat np. Alain Prost w mclarenie i nie chodzilo by o wygrana gdyz kazdy bolid byl by z innej epoki a o pasje do scigania. Reaktywacja starych teamow np maseratti. I by umiejetnosci a nie grubosc portfela decydowaly o szansie na fotel w krolowej sportow.

  31. PC, najlepszym pomysłem na uzdrowienie wyścigów jest ustawienie limitu budżetowego, którego zespoły nie mogą przekraczać – jego brak jest powodem obecnej sytuacji w F1 – Mercedes, Ferrari, a potem długo, długo nic. Dobrą rzeczą może być także wprowadzenie silników od zewnętrznych dostawców, którzy nie mają nic wspólnego z firmami/koncernami, którzy startują w F1 (choć to praktycznie niemożliwe). Innym pomysłem mógłby być plan wystawiania 3 bolidów, w tym ten trzeci dla utalentowanej, a nie bogatej młodzieży

  32. Trzykrotny mistrz świata, Lewis Hamilton, porównał Formułę 1 do gry w szachy. Sport oparty na precyzji, samokontroli i wyprzedzaniu ruchów przeciwnika może stać się bardziej dynamiczny i ekscytujący, ale nie w tym kryje się jego atrakcyjność. Do F1 przyciąga elegancja, regularny rytm i intensywne doświadczenie czasu. Im mniejsze różnice między kierowcami, tym większe zaangażowanie fanów. Dlatego należy wyrównywać szanse w rywalizacji konstruktorów, ograniczając budżety zespołów do zbliżonego poziomu. PS4

  33. Istnieje zmiana po której wyścigi Formuły 1 staną się ciekawsze. Muszą w nich uczestniczyć tylko najlepsi zawodnicy. Zespoły powinny zatrudniać kierowców na podstawie umiejętność, a nie grubości portfela. Wtedy wyścigi stałyby na najwyższym poziomie. Truskawką na torcie byłby Polak w stawce. Robert Kubica dodałby smaczku w rywalizacji i zwiększyłby oglądalność.

  34. PC, Istnieje zmiana po której wyścigi Formuły 1 staną się ciekawsze. Muszą w nich uczestniczyć tylko najlepsi zawodnicy. Zespoły powinny zatrudniać kierowców na podstawie umiejętność, a nie grubości portfela. Wtedy wyścigi stałyby na najwyższym poziomie. Truskawką na torcie byłby Polak w stawce. Robert Kubica dodałby smaczku w rywalizacji i zwiększyłby oglądalność.

  35. Teraz w F1 oprócz umiejętności liczy się technologia, zespół, budżet, logistyka i wiele innych nudnych czynników! Obecnie nie wygrywają najlepsi! ale najbogatsi! Czyli te zespoły, które jest stać na sfinansowanie najlepszej maszyny i najlepszego zespołu. Ja proponuje aby każdy z teamów wystawiał jedną maszynę wraz z obsługą a następnie poszczególni kierowcy LOSOWALI samochód! Wtedy ten sport stałby się wyjątkowo ciekawy. Nie było by faworytów i wygrywali by tylko ci z umiejętnościami. Wybieram wersje na PC

  36. PS4,mus powrót Kubicy,silniki elektryczne zamiast spalinowych (to i tak nieuchronna przyszłość) i takie „przeszkadzajki” jak w re-volt:tylko zamiast plamy oleju maty poślizgowe jak na nowym kursie prawa jazdy xDpociski elektryczne unieruchamiające na 5sekund jak w Szybcy i Wściekli z celowaniem manualnym przez kierowce,bosty prędkości,a na śmingus-dyngus potato gun na balony z wodą, kierowca F1 może się też katapultować jak pilot F16. Więcej ładnych antylop na mecie. Szampan dla zwycięzcy zostawiam bo fajny

  37. PC – Najbardziej ekscytujące wyścigi były by gdyby każdy kierowca miał z tyłu zamontowaną minę i mógł ją wypuścić na drogę w dowolnym momencie (ale tylko raz)

  38. – Przywrócenie silników 2,4 V8|– Zlikwidowanie DRS’a i delikatne uproszczenie bolidów i wzmocnienie ich konstrukcji w celu zachęcenia do bardziej agresywnych manewrów|– Przywrócenie tankowań dla zwiększenia roli taktyki w wyścigu|– Skrócenie wyścigów o parę kółek|– Jedna runda na owalu|– Danie jakiegoś rockowego soundtracku podczas wyścigów, który zagrzewałby kierowców do boju oraz podnosił emocje u kibiców|– Jedna runda w sezonie, podczas której na torze jechaliby obok kierowcy GP2 i F3 (jak w Le Mans) PC

  39. -zwiększenie prędkości bolidów i możliwość dowolnego ulepszania ich, bez żadnych ograniczeń|-dodanie przeszkód na torach w stylu dryblingu przy dużej prędkości, nie spodziewanie wyskakujących przeszkód, zmiany kontów nachylenia toru itp.|-przymusowe, dodatkowe okrążenie tyłem, o którego momencie wykonania decyduje kierowca|-wprowadzenie punktacji oceniającej technikę jazdy, w ten sposób podczas każdego wyścigu można by wyłonić dwóch zwycięzców i podziwiać umiejętności kierowców. Wersja PC, pozdrawiam 🙂

  40. zmiany kątów*

  41. Zmiany jakie wprowadziłabym w F1, aby zwiększyć atrakcyjność tej dyscypliny:|- wszyscy zawodnicy jeżdżą samochodem o takich samych parametrach (bolidy różniłyby się tylko malowaniem)|- dodawanie punktów do klasyfikacji za najszybsze okrążenie w wyścigu lub za wynik osiągnięty w kwalifikacjach|- likwidacja DRS|- organizacja przynajmniej 1 wyścigu mieszanego (zespół tworzy 2 kierowców: mężczyzna i kobieta)|- punkty ujemne w klasyfikacji za tzw. „team orders”|- organizacja konkursów dla kibiców

  42. PS4|Właścicieli i konstruktorów bolidów. Dlaczego ? Aby właściciele dali szansę młodym wizjonerom którzy są pełni zapału i chcieliby stale udoskonalać swoje dzieło … Ponad to zmieniłbym system punktowania dodał coś w postaci bonusów punktowych – za największą ilość wyprzedzeń, za najszybsze okrążenie czy też do punktacji konstruktorów za najszybszy pit stop. Ulepszanie nie ma końca i nie można się zamykać w jednej wizji.

  43. Wiecej bolidów, możliwość konstruowania własnych bolidów, budowanie własnych torów wyścigowych.

  44. Zaponiałem dodać… chce wersje PC

  45. Wiem że późno ale jakbym wygrał to pc

  46. a co z konkursem E3 2017 (Strzelnica)?

  47. Widać, że laureatów wyłaniała osoba kompletnie nie znająca się na realiach dzisiejszej F1. Odwrotne pozycje startowe? Losowanie pól? I co, po 4-5 okrążeniach stawka powraca do starego porządku, a przed nami jeszcze KILKADZIESIĄT okrążeń – to co podczas nich będzie się nowego i ciekawego działo? BEZ SENSU. Szkoda, że w ogóle brałem udział w tym konkursie.

  48. Mercury001 – Patrząc na ostatni wyścig w Malezji i jazdę Vettela widać, że wyprzedzanie pewnych kierowców i bolidów może być łatwe, ale z innymi i to wcale nie najwyżej notowanymi jest trochę więcej kłopotu. Tak więc te 4-5 okrążeń i powrotu do normalnej stawki wydaje się zbyt optymistyczną prognozą.

  49. Tymczasem w alternatywnej rzeczywistości lub 20 lat później – E3 2017: Strzelnica z CDA i GOG.com [Rozwiązany]

Dodaj komentarz