
Konkurs CD-Action i GOG.com: Wygraj kod na jedną z 38 gier [ZAKOŃCZONY]
Do rozdania mamy 100 kluczy, z których każdy odblokowuje jedną losową grę z poniższej listy:
Aby wziąć udział w konkursie, musisz w komentarzu pod tym newsem napisać w maksymalnie pięciu zdaniach, jaki tekst w aktualnym numerze CD-Action (11/2017) najbardziej Ci się spodobał i dlaczego.
Na zgłoszenia konkursowe czekamy do niedzieli włącznie (24 września do godz. 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 3-5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Ludzie używający multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowani.
Przy okazji przypominamy, że na GOG-u trwa wielka wyprzedaż z poważnymi obniżkami cen.
Laureaci
Zwycięzcom konkursu za pomocą PW (prywatnej wiadomości) na forum zostały wysłane linki umozliwiające odebranie jednej z gier z listy. Ponieważ nie wszystkie zgłoszenia spełniały warunki konkursowe to też nie wszyscy zgłaszający dostali taką wiadomość. Laureatom gratulujemy i mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni z tytułu jaki wam przypadł jako wygrana.

Czytaj dalej
110 odpowiedzi do “Konkurs CD-Action i GOG.com: Wygraj kod na jedną z 38 gier [ZAKOŃCZONY]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Z tego co widzę, nie jestem jedynym który zapomniał, że wyszedł nowy numer i opisał tekst z poprzedniego 😛
No Wy to po prostu wiecie w jakim numerze zrobić potrzebny mi test 😉 Dwa tygodnie temu moje wysłużone H7 od Steelseries zaczęły szwankować. Nie zdążyłem nawet się zastanowić nad zakupem zamienników – a tu nowy numer CDA podpowiedział mi co zrobić. Jeszcze w tym tygodniu sprawdzę czy zachwalane słuchawki konkurencji są godne polecenia 🙂
Najbardziej przypadł mi do gustu artykuł o War Stories w World of Tanks. Autor bez ogródek opisał ten nowy „tryb”. Wytknął największe „porażki” z którymi większość graczy na pewno się zgodzi.
Według mnie najlepszym tekstem z nowego CD-Action jest odezwa Papkina do społeczności graczy pod nazwą „Dorośnijmy!”. Po pierwsze ten redaktor jest obecnie chyba moim ulubionym autorem tekstów (zaraz po Smugglerze :D). Lubię połączenie jego lekkiego, zabawnego stylu, z często trudnymi do zrozumienia (bez znajomości kontekstu) przenośniami, czy odwołaniami do innych dzieł kultury. Po drugie, ponieważ zwraca on uwagę (i redaktor, i ten tekst jakby ktoś miał wątpliwości) na bardzo ważny problem tej branży.
IMO najlepszym tekstem CDA 11/2017 jest zdecydowanie „Dorośnijmy!”, choć chyba nie jest to nic odkrywczego. Tekst Papkina poruszył bowiem „coś nowego”, temat, o którym pewnie mało kto myśli – z jednej strony „granża” próbuje być 'dorosła” (pochylając się nad tematami, które w filmach omawiane są od dawna), z drugiej – wciąż jest (i jakby chce) być postrzegana jako „dziecko”. Red. doskonale przedstawił temat na swój sposób. I dodał obrazek jak bawi się dwoma Ezio :). Być może dzięki temu coś się zmieni?
Największe wrażenie CDA 11/2017 wywarł na mnie artykuł „Homo artificialis człowiek z maszyny” co jakiś czas do naszych uszu dociera wieść że jakiś postęp w uczłowieczeniu komputera jest, jednak większość takich niusów to ciekawostka, zawsze wydaje się że przyszłość kiedyś będzie inna, to prawda jednak to co dzieje się dziś będzie jutrem, to co było wczoraj jest dzisiaj, artykuł pomaga na chwilę zatrzymać się pomyśleć na tym jak już jesteśmy blisko i jednocześnie jak długa droga nas czeka. Fantastyczny.
Tak jak przedmówcy wspomnieli redaktorem wydania został Papkin. Próbowałem kilkukrotnie przeczytać „Dorośnijmy” ale ten tekst to pewnego rodzaju puszka Pandory zawierająca skondensowany zbiór nieszczęść i chorób. Prawda jest zupełnie oczywista branża jest odzwierciedleniem targetu czyli klienta. Branża nie była budowana przez małolatów ale przez ludzi dorosłych. Dziadek Smuggler potwierdza to na każdym kroku w swoich artykułach retro.
Pewnie nawet on sam był dorosły gdy sięgał po pierwszy „poważny = drogi” sprzęt do grania (pomijając oczywiście pierwszą grę logiczną czyli liczydło ;)). W branży gier jak w każdym innym biznesie liczą się przede wszystkim pieniądze i to one w głównej mierze są jej determinantą. Ktoś powie (pewnie 9kier ;)), że to nie prawda bo przecież są jeszcze indyczki ale je również determinuje wypłata – wystarczy przeczytać wywiad Papkina z Dobrym Pasterzem z tego samego numeru.
Żeby nie było, że nie rozumiem Papkina, na pewno przypadło mi do gustu połączenie Leopolda Staffa z Stevenem „International Pop Star” Wilsonem w recenzji Last Day of June.
„Game Over” – tekst Ninho o historii Atari. Zawsze cieszy mnie okazja przyjrzeć się odrobinę tej historii branży, która mnie ominęła ze względu na wiek. Gdzieś tam przez mgłę wspominam Pegazusa, a Atari to dla mnie samo logo, co jakiś czas wzmianka w prasie, no i słynne E.T. co prawie pogrzebało rynek. Teraz mogę dodać do tego trochę trawki, jacuzzi, czynów nieuczciwej konkurencji, korpośmierci, utraty własnej tożsamości, próba odnalezienia siebie. 45-letnie Atari ma chyba kryzys wieku średniego.
Ja bym wyróżnił dwa teksty „Homo artificialis Człowiek z maszyny” za dość fajne i merytorycznie napisany artykuł. Jest do dla mnie interesujący temat i bardzo kibicuję w rozwoju tej dziedziny nauki. Sam kiedyś używałem generatora uczącego się rozpoznawania obrazów i była to fajna zabawa. I jak zauważył Rahid „Rewolucja w świecie sztucznej inteligencji dopiero się rozkręca” na co liczę ;DSzpila o for honor też była kozacka 😉
Najciekawszym tekstem w aktualnych numerze CD-A są jak zwykle Listy. Cięty i wyrafinowany humor. Śmieszne odpowiedzi na nieuzasadnione zarzuty. Co chceć więcej na zimne jesienne wieczory? Tylko kolejy numer CD-A
Moim skromnym zdaniem – tekstem, który wyróżnił się w sposób pozytywny była – relacja |z targów gamescom. Fajne recenzje gier z tragów, a także jak zawsze na wysokim poziomie grafiki i zdjęcia |umieszczone w czasopiśmie.
Najbardziej spodobała mi się reklama gry Śródziemie: Cień Wojny na stronie 21, gdzie napisali po prostu 10/10. 2017. A ja sobie myślę: Jakie 10/10? Kto im wystawił? IGN? Metacritic? Czy kto? To w ogóle już wyszło?|A nie, 10/10 oznacza tutaj dziesiąty dzień października, datę premiery. Ale dobrze wykoncypowali, ładnych parę sekund mi to zajęło.
Lubię Sonica, lubię Crossa, a Sonic Mania to jedna z najlepszych platformówek tego roku. Do tego recenzja jest na 2 strony. Czysty miód
Czytając tekst o Pataponie cofnąłem się 10 lat wstecz. Przypomniały mi się czasy, kiedy przyjaciel pożyczył mi PSP z tą grą, a później przez miesiąc nie mógł się doprosić o ich zwrot. Zgodzę się z enkim – dlaczego wydali ją na konsolę stacjonarną dopiero teraz po tylu latach? Hype na Patapona już dawno minął, więc obecne wydanie wydaje się być tylko żerowaniem na nostalgii. Po przeczytaniu recenzji raczej podejdę do „nowoczesnej” wersji z dystansem, ale może zakupię ją, by znów trochę popatapanować.
Chciałbym pochwalić artykuł pt. „Dorośnijmy”. Uważam, że doskonale oddaje głowne bolączki współczesnych mediów o branży gier. Świetnie uwypuklono problem dziennikarstwa, ale również odbiorców, którzy poniekąd pozwolili na taki stan rzeczy. Myślę również, że możnaby przełożyć tekst także na inne branże dziennikarstwa, a być może również na życie codzienne. Bardzo dobrze ukazane dwie strony medalu, gdzie wina leży zawsze po obu stronach.
SPIS TREŚCI, który, z systematycznością wprostproporcjonalną do systematyczności ukazywania się pisma (ten fakt pozostaje dla mnie nadal wielką tajemnicą), zaskakuje, rozbawia i zaskakuje.|Informuje, kłamliwie, że mam do czynienia z „największym czasopismem dla graczy…”, a przecież „Nasz Dziennik” i to z „rozkładówką”, po rozłożeniu, są większe dla graczy.|Po drugie, to jeden artykuł kilku (sic!) autorów.|Z tym katarem nie dam rady czytać reszty, ale nie odpuszczę sobie nauki kodu QR na pamięć… znowu…
Mnie natomiast najbardziej podobał się tekst „Podobno…”. Od zawsze interesuję się legendami, lubię o nich czytać, tak samo jak o grach, a w tym przypadku mam idealne połączenie obu tych tematów. Poza tym opisywanych historii jest kilka, więc dodatkowo doceniam fakt wyszukania tych wszystkich informacji.
Spodobała mi się historia Atari. To interesujące jak tak dość spora jak na tamte czasy firma może szybko upaść i już nie wstać i chociaż Atari Box rokuje jakieś nadzieje, to przypuszczam, że będzie to konkurencja dla NES i SNES Mini, a nie dla Switcha, PS4 czy X1.
Tekst 9kier „The Shrouded Isle” najbardziej mi się spodobał. Styl graficzny recenzji skojarzył mi się z układem graficznym opisów gier z czasopism z lat 80-tych i 90-tych. Dobrze byłoby wracać do tej stylistyki przy okazji kolejnych recenzji, chociaż wiem, że to powyższa gra zasugerowała tą koncepcję. Ponadto klimat Lovecraft’a zawsze jest interesujący.
Mnie najbardziej przypadł do gustu tekst 9kier o nowym dodatku do XCOM 2, uwielbiam taktyczne strategie. Dlatego recenzja na 4 strony o samym dodatku bardzo mnie ucieszyła. Artykuł zachęcił mnie do tej gry, którą pomimo tego że znałem to odrzucał mnie lekko futurystyczny styl który do tej pory kojarzył mi się bardziej z fps’ami. Bardzo spodobały mi się również arty z tego artykułu. Chyba aż dam XCOM’owi szansę
Oryginalny chyba nie będę, gdy z wielu ciekawie napisanych tekstów wskażę „Dorośnijmy” z pod klawiatury Papkina. Autor w ciekawy sposób przedstawia problemy medium, jak i jego odbiorców. Konstruktywna krytyka jest zawsze na miejscu, ale na refleksję środowiska raczej nie liczę.
Homo artificialis autorstwa Rahida. Tekst ciekawie napisany, z szerokim spojrzeniem.
Zawsze uwielbiałem w cd-action wstęp jak w THE CREW2.Typowo roleplayowy wstęp „Ot, jedziesz sobie samochodem ale wystarczy przytrzymać przycisk na padzie by w jego miejscu zmaterializował się samolot”. Zawsze uwielbiałem tego typu wstępy i nie wyobrażam sobie tej gazety bez tej wizualizacji.
Najbardziej podobała mi się zapowiedź Call of Cthulhu. Jestem wielkim fanem twórczości H.P. Lovecrafta. Niestety gier komputerowych na jej podstawie jest bardzo mało. Ostatnią grą osadzoną w mitologii Cthulhu jaką pamiętam, jest Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth z 2005 roku. Zapowiedź Call of Cthulhu daje mi nadzieję, że już niedługo zagram w niezłą grę opartą na motywach twórczości Lovecrafta.
Mi najbardziej podobał się tekst autorstwa Ninho (Ninha?), opowiadający o historii Atari. Dla mnie jako dla osoby która swoje zabawy z grami zaczęła po 2000r. jest bardzo ciekawym artykułem o historii gier ( mimo tego że od tych wydarzeń nie minęło nawet 100 lat to już jednak jest historia). Szczególnie zaskoczył mnie fragment w którym autor napisał, że Steve Jobs pracował kiedyś dla Atari na lini produkcyjnej oraz fakt, że Larry Bryan nie chciał wpłacić stu dolarów „wstępnego” na założenie Atari.
Dziko ucieszyło mnie obszerne info o grze będącej jeszcze w produkcji, ale już, już przenikającej do naszej rzeczywistości – Call of Cthulhu. Jako nieuleczalny miłośnik twórczości H.P.Lovecrafta wszelkie njusy na ten temat łykam zachłannie, jak Azatoth światy. |Dzięki za szczodrą garść szczegółów o mrocznych tajemnicach Wielkich Przedwiecznych – oby zapowiadana mechanika rozgrywki sprawdziła się w praktyce, a grafika i dźwięk zbudowały klimat jeszcze lepszy niż w Mrocznych Zakątkach Świata czy The Last Door
Zdecydowanie artykuł kier o dodatku Xcom2. Bardzo obszerny opis zachecil mnie do powrotu do tej taktycznej gierki. Z dodatkiem oczywiscie tez sie zapoznam.
Dla mnie, dla osoby która chłonie historię branży growej niczym gąbka wodę, największą przyjemność sprawiał tekst Ninho (Ninho”a?) na temat historii takiej legendy jaką było Atari. |Pomimo znania części historii tej firmy, praktycznie ani razu nie poczułem znudzenia, między innymi dzięki drobniejszym nieznanym mi faktom/ciekawostkom na jej temat (pokroju sposobu „werbowania” nowych pracowników, albo nieletniego Steve’a Jobsa pracującego na linii produkcyjnej). Serdecznie polecam ten tekst.
Najbardziej spodobał mnie się artykuł o kampanii singleplayer Gwinta. Top 200 zaliczone w multi tylko podkręca moją chęć poszerzania wiedzy o tym wspaniałym uniwersum, a ten artykuł jak i sam dodatek tylko to wzmaga 🙂
Najlepszym tekstem był ten w którym opisywaliście na co zwracać uwagę przy zakupie głośników i słuchawek. Udzielone rady będą użyteczne nawet za kilka lat. Dodatkowo zrobiliście na samym końcu test zestawów audio oszczędzając tym samym dodatkowych trudów tym którzy chcą kupić je teraz.
Mi najbardziej spodobała się artykuł „Wystrzałowa relacja z targów Gamescom”. Autor tekstu w sposób ciekawy przedstawia najważniejsze wydarzenia targów. Nie zabrało w nim również najświeższych wiadomości o nadchodzących grach. Dzięki temu artykułowi można poczuć się jak by było się uczestnikiem tego wydarzenia. Wszystko to okraszone jest również interesującymi zdjęciami.
Mi najbardziej spodobały się Szpile. Dzięki nim można się dowiedzieć wielu śmiesznych informacji o naszych wspaniałych grach :P. Dzięki Szpilom żaden twórca czy też wydawca nie ukryje swoich wpadek, żadna absurdalna decyzja nie zostanie niezauważona, a kłamstwa zostaną niepoprawnie wytknięte palcem! I nikt z branży gier komputerowych nie będzie spał spokojnie, bo oto na straży prawdy i jawnej informacji stoi wielkie i bezlitosne CD-ACTION.
Mi najbardziej spodobały się dwie recenzje Crossa i jedna spikaina. Chodzi o recenzje gier Yakuza Kiwami, Sonic Mana i Mario + Rabidds: Kingdom Battle. Bardzo lubię tych redaktorów, ponieważ Cross lubi japońszczyznę, a spikain lubi Nintendo zupełnie tak jak ja. Zawsze czytam ich teksty z wielką przyjemnością i tak samo jest z recenzjami gier, które wymieniłem powyżej. Są świetnie napisane i rzetelnie przekazują plusy i minusy tych gier.
Kiedy będą ogłoszone wyniki i w jakim miejscu?
Będzie ogłoszenie, że nikt nie wygrał, bo za mało zgłoszeń zobaczycie
Takie pytanie mam: czy kiedyś jakiś konkurs na cda był rozstrzygnięty w terminie?
…
No fajnie, dostałem sheltera. Bardzo się cieszę że coś wygrałem… ale już mam go na steamiexddd moze ktoś chce się zamienić? Chętnie przyjmę strafe’a, inside lub prison architecta, ale wybrzydzać nie będę, byle coś czego jeszcze nie mamxd
Tak się chwalicie to ja dołączę: Mini Metro. Pogramy zobaczymy. Wygląda ciekawie.
Nie ma edycji postów: dobrze, że nie wylosowałem Xenonauts, bo już kiedyś od Wujka GoGa dostałem w jakimś rozdawnictwie 🙂
Doszło, dzięki :^)
Mam szczęście, bo wygrałem Prison Architect. 🙂 Jedna z dwóch gier, które najbardziej mi pasowały z listy. Dzięki CDA i gog.
Ktoś się chyba pomylił, bo jeszcze nie dostałem PW 😉
Ja dostałem Layers of Feat, ale jeszcze nie reedemowałem klucza, więc mogę się wymienić na Sudden Strike 4 (klucz nie aktywowałem „podejrzałem” przed zaakceptowaniem).
Mathius – twoje zgłoszenie nie spełniało warunków konkursu.
@Ghost Domyśliłem się, zażartowałem tylko 😉
Her Story. Chętny ktoś na wymianę za jakiś klucz Steam? (-:
Jestem względnie zadowolony, dziękuję. 🙂