rek
rek
Często komentowane 217 Komentarze

[Weekend z grą Elex] Wygraj egzemplarz gry na PC [ZAKOŃCZONY]

Z okazji nadchodzącej premiery nowej gry twórców Gothica dajemy Wam okazję zdobycia jednego z dwóch egzemplarzy wersji pecetowej.

artykule o stronnictwach opisane są frakcje, jakie możecie spotkać na planecie Magalan. Z tym właśnie związany jest nasz konkurs. Wymyślcie własną. Podajcie jej nazwę, opiszcie, czym się charakteryzuje i w jaki sposób prznależność do tego stronnictwa objawiałby się w walce i eksploracji świata gry. Żeby było trudniej, wszystko to musi zmieścić się w jednym komentarzu.

Na zgłoszenia konkursowe czekamy do czwartku włącznie (19 października do godz. 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 3-5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski. Osoby używające multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.

Dla zachęty kilka screenów z gry:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Laureaci

Prawie wszystkie nadesłane zgłoszenia podobały się redakcji. Bardzo fajnie, ciekawie a niekiedy humorystycznie opisaliście różne frakcje. Ilość zgłoszeń oraz fakt, że propozycje były tak dobre, dosyć mocno utrudniły nam wybór. Musieliśmy kilka razy do nich podchodzić, aby w końcu wyłonić te, które najbardziej się nam spodobały. Choć i to przyszło po wielu dyskusjach i z trudem, bo jeszcze raz podkreślam poziom Waszych prac był bardzo wysoki.

A oto zwycięzcy:

Tenebrae

Sybaryci-przyjaźnie nastawieni do pozostałych stronnictw, dążą do luksusowego życia w oparach elexu. Nadmierne zażywanie elexu obdarowało ich szóstym zmysłem. Zawdzięczają mu umiejętność |panowania nad zwierzętami. Bohater po wstąpieniu do Sybarytów może nauczyć się poskramiać zwierzęta i czynić z nich towarzyszy. Będą z oddaniem wspomagać bohatera w walce. W ramach eksploracji wskażą położenie skarbów, usprawnią podróż oferując grzbiet i siłę mięśni, pozyskają cenne informację wykonując misje szpiegowskie.

PolishMorpheus

Kopacze – Frakcja złożona z ludzi którzy by uchronić się przed zniszczeniami spowodowanymi przez uderzenie komety zeszli pod ziemię. Po wyjściu na powierzchnię odkryli elex i inne frakcje. Większość postanowiła, że dla bezpieczeństwa zostanie pod ziemią w ukryciu. Znaleziony elex wykorzystują do przyśpieszenia drążenia tuneli dzięki specjalnym „bombom”. Dzięki tej wiedzy można się u nich nauczyć tworzyć elexowe granaty, miny i pułapki, a ich tunele zapewniają bezpieczną i szybką podróż po świecie.

Osoby te proszę o jak najszybsze podesłanie maila ze swoimi danymi na adres konkurscda@cdaction.pl. W mailu powinno być: ksywka z forum, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy. Wiadomość należy zatytułować „Konkurs – Elex” i wysłać z adresu mailowego jaki macie powiązany z kontem na forum.

rek

217 odpowiedzi do “[Weekend z grą Elex] Wygraj egzemplarz gry na PC [ZAKOŃCZONY]”

  1. Z okazji nadchodzącej premiery nowej gry twórców

  2. Zakon Wędrującego Wpierdolu to ostatni bastion cywilizacji słowiańskiej. Członkowie stowarzyszenia przekazują sobie tajniki noszenia zbroi w trzy pasy mocy i kołczanu prawilności oraz sekretną technikę przykucu regenerującą siły witalne i magiczne. Stają się wtedy pełnoprawnymi Rycerami Ortalionu. Tajemniczą substancję zwaną Elex wcierają w swoje pięści, przez co mogą jako jedyni na kontynencie uprawiać sztukę rozwiązywania problemów drogą ogólnej rozpierdółki. Pędzą też najlepsze eliksiry w okolicy.

  3. Zaklinacze – kiedyś uznawani za niespełna rozumu fanatyków, te zorganizowane teraz Bractwo znalazło sposób, by przyzwać na ten świat swoich bożków i strażników. Dzięki Elexowi udało im się wytworzyć talizmany i runy, które układają w imiona przyzywanych bestii. Dzięki przekierowywaniu kanałów duchowych są w stanie przyzwać niemal każdą mityczną istotę, ale tylko na kilka chwil. Nie planują przejęcia władzy na żadną skalę, starają się raczej pomagać ludziom, którzy boją się i nie radzą sobie w nowym świecie.

  4. Zakon elexowych-nekromantów, którzy zmuszeni są kumulować energię Elex do własnych zaklęć. Na czele zakonu stoi najwyższy mag, twórca wielkiej wieży w opuszczonej dolinie, której bramy strzegą potwory-mechy. Panem i władcą całego bractwa jest wielki, potężny i śmiercionośny Irkes, który toczy odwieczną wojnę ze swoimi braćmi – Mexosem i Pirosem. Irkes jest najmroczniejszym z braci, a jego podwładni kumulują dla niego energię, by raz na zawsze pozbyć się ze świata Elex wszystkich swoich przeciwników.

  5. Odrzuceni – grupa ludzi odrzucających technologię podobnie jak Berserkowie ale w przeciwieństwie do nich całkowicie wykorzystujący wszystko co znajdują wokół siebie. Ich siedzibą jest sieć dawnych kanałów rozciągających się po całej planecie. Bardzo ostrożni w kontaktach z kimkolwiek z poza swojego ugrupowania, zdobycie ich zaufania stanowi wyzwanie . Wykorzystują elex do chwilowej kontroli nad istotami go używającymi dzięki czemu mogą przejąć władzę nad każdym kto posiada w sobie choć jego cząstkę.

  6. >nazwa frakcji :rodzina stalowych kapeluszy|>opis frakcji :organizacja ta mocno wzoruje się na modzie i ideologii gangsterskiej, rozwijają małe osady które służą głównie jako centrum rekreacji ,zabawy,hazardu i wielu szemranych interesów. Frakcja ta posiada większość szlaków handlowych oraz zapewnia ochronę i wsparcie militarne każdemu kto odpowiednio zapłaci|>profity członka organizacji: (1)stałe zlecenia na zabójstwa ,eskortę i przemyt(2)tańsze towary u handlarzy (3)zwiększone umiejętności persazyjne

  7. Mroczni – Nie do konca wiadomo kim są ani skąd się wzieli. Pierwszy raz natknięto się na nich 15 lat temu, odziani w czarne długie szaty, wzbudzają lęk i ciekawość. Nie słyszao by byli agresywni, nikt nie widział jak walczą ani czy w ogóle to robią, lecz wszyscy którzy wyruszyli by znaleźć ich siedzibę czy też obóz nie powrócili. Wiele plotek mówi, ze to oni są odpowiedzialni za katastrofę ktorą spotkal nasz świat, inne z kolei, że są twórcami zmutowanych besii które nagle pojawiły się na szlakach.

  8. Magicale – Mała grupa żyjąca w mieście Urzędniczstadt. Charakteryzują się piciem w dużej ilości trunków i zabawianiem publiczności. Żyją za wysyłany przez ludzi Elixit. Nie muszą na nic polować, ani walczyć bo wszystko dostają od swoich widzów. Często nasyłani są na nich Albowie, lecz udaje im się wybrnąć z sytuacji.

  9. Bractwo Czystki – grupa osób starająca się niszczyć wszystko co z Elexem ma do czynienia. Jej członkowie nim podejdą do testu który pozwoli im dołączyć do ugrupowania muszą przejść rygorystyczny trening który trwa od najmłodszych lat, ponadto muszą osiągnąć 16 lat. Osoba którą ukończyła test polegający na przetrwaniu tydzień bez jedzenia i broni na pewnej ukrytej wyspie, wyrusza my szerzyć czystkę.

  10. Zakon Odrodzonego Fiskusa – który zajmuje się tym, aby ludziom żyło się lepiej. Na ten cel potrzebne są podatki. Opodatkowane jest praktycznie wszystko: żywność, woda (w tym ilość nagromadzonej po deszczu deszczówki), prąd, wolna przestrzeń, możliwość odbioru sygnałów radiowych, powietrze, oraz same podatki. Elex (zwiększający umysłowy potencjał) potrzebny jest do prowadzenia niezwykle skomplikowanych obliczeń matematycznych, z których zazwyczaj wynika jaki jest dzień tygodnia, i komu, co i za co zabrać.

  11. FANATYCY: Coraz to liczniejsza grupa osób, której przewodzi człowiek nieznany z imienia, tytułuję się Baalem. Grupa wierzy, że to właśnie ona jest wybrana przez Boga do zebrania Eleksu. Zbieranie eleksu miałoby na celu ograniczenie przemocy na świecie etc(znamy jego działanie i to jak może zawładnąć umysłem).Typowo jak na religię wyznawcy myślą, że zbierają eleks aby uchronić innych przed jego działaniem natomiast przywódca za pomocą całego zebranego Elexu, mógłby zostać władcą, a nawet nowym Bogiem.

  12. One-shot Blasters-Społeczeństwo które wykorzystuje Elex do stworzenia niewielkich rozmiarów pistoletu, który jest bezpośrednio powiązany z życiem użytkownika. Po oddaniu strzału użytkownik ginie natomiast śmierć wroga jest pewna. Jednak po latach wojen z innymi frakcjami i wyniszczeniu poprzez wojny domowe spowodowane przez kontrowersyjne „używanie” życia młodych ludzi a nawet dzieci do celów militarnych, grupa postanowiła zaniechać takich działań na rzecz śmiercionośnych pułapek rozsianych po całej krainie

  13. Klan Błękitnych Wilków – Odnowiona, mająca barwną przeszłość najemnicza frakcja. Wywodzący się z śnieżystych gór północy, niemalże legendarni wojownicy, znani w całym Magalanie. Dzięki nietypowym metodom szkolenia, łączącego mnogość stylów, jak i podstawy magii, zasłynęłi globalnie jako profesjonaliści zdolni do wykonania zadań, do których innym frakcjom potrzebna byłaby zbyt duża ilość zasobów ludzkich, by było to opłacalne. Ich okrzykiem bojowym jest wilczy skowyt, budzący trwogę w szeregach wrogów.

  14. Wielce Prawicowe Ugrupowanie Przeciwko Elexowi. Frakcja ludzi wolnych, o konserwatywnych poglądach, tęskniących za światem jaki był przed pojawieniem się Elexu, mających swoje cele, swoje ambicje i swoje ideały. Wiek członków tej frakcji nie przekracza 16 lat. Kilka haseł głoszonych przez W.P.U.P.E. :|”Zakaz elexowania! |Używasz elexu? – nie idę z tobą do łóżka. |Berserker, Berserkerzyna normalna rodzina! |Nie ma dowodów na to, że Jax wiedział o pogromie Banitów! |Raz lagą, raz młotem, albową hołotę!”

  15. Bezimienni-Ludzie, którzy żyją w ukrytym w górze za pomocą zaawansowanej technologi mieście, można się tam dostać tylko wtedy gdy wie się o jego istnieniu. Frakcja składa w większości z osób, które straciły wszystko i odeszły w zapomnienie. Wszyscy członkowie są poddawani mutacją dzięki czemu ich ciała są bardziej zręczne i wytrzymałe, ale niestety mutacje powodują, że ich ciała stają się bardzo podobne do siebie przez co ludzie, którzy spotkali kilku takich myślą, że to była jedna i ta sama osoba.

  16. Zbieracze–handel między głównymi obozami to ich podstawowe źródło dochodu. Po kryjomu zbierają cenne informacje, które mogą posłużyć jako waluta podczas targowania i wykradają sekrety innych ugrupowań, np. tajniki magii Berserkerów czy technologie Kleryków, jednak najbardziej strzeżone informacje pozostają wciąż poza ich zasięgiem. Po dołączeniu do tej frakcji, gracz otrzymałby dostęp do wykradzionych umiejętności i sprzętu, czy specjalnych misji eksploracyjnych polegających na odnajdywaniu cennych skarbów.

  17. Szkodniki. Grupa szalonych naukowców postanowiła wykorzystać Elex w „wyższych” celach. Leczyli osoby kalekie łącząc je za pomocą tajemniczego pierwiastka z mechanicznymi częściami w miejsce utraconych kończyn. Chorzy nie byli ochotnikami, ponadto pierwiastek pomieszał im zmysły. Teraz ta dzika hałastra pół-ludzi, pół-mechów co jakiś czas napada na wszystkie inne frakcje. Kradną leki, jedzenie i broń – stąd ich nazwa. Nie są zbyt niebezpieczni, ale szkodzą i irytują.

  18. Pionierzy są pierwszymi mieszkańcami Magalanu, którzy byli w stanie odkryć meteor i jego przeznaczenie na kilka lat przed incydentem. Robili wszystko, by cywilizacja ludzka rozwijała się przy użyciu zaawansowanej technologii, którą Pionierzy tworzyli przed wybuchem. Po uderzeniu meteoru w planetę, pierwsi ludzie zostali zdziesiątkowani, a ci którzy przetrwali jednoczą się w walce przeciwko pierwiastkowi chcąc go całkowicie usunąć z Magalanu. Jax może im w tym pomóc sprzeciwiając się innym frakcjom.

  19. Czarne szerszenie-Pochodzą z innego lądu, świata nikomu nie znanemu.Legendy mowią ze kiedyś byli owadami lecz za sprawa Elexu wszystko sie zmieniło.Frakcja odznaczała by sie walką z powietrza i wyrównanym poziomem walki na dystans i z bliska. Dysponowali by specjalnym czarem, mianowicie szarżą z powietrza którza wymaga długiej lancy( żądła), inną zdolnością specjalną byłaby zmiana formy w szerszenia dającego możliwość długiego latania kosztem ataku.Są idealnymi zwiadowcami i szpiegami.Chwalą religie Nieba.

  20. Frakcja starająca się zjednoczyć wszystkich pod wspólnym sztandarem i chcąca dać jak największą wolność jej członkom co do swojej przyszłości, są pacyfistami i brzydzą się przemocą i każdy może dołączyć. Jednak to tylko przykrywka i nie są takimi jakimi się wydają, potajemnie szkolą wojsko, zbierają zasoby i broń. Gdy tylko zyskają poparcie „przejmą środki produkcji” i władzę (:P). Gracz kuszony idyllą do nich dołączy ale im głębiej wejdzie w szranki i zobaczy zepsucie – dostanie wybór: dołącz albo zgiń.

  21. Bractwo złodziei – zrzeszają wszystkich złodziei na planecie. Gromadzą oni Elex skąd tylko mogą ponieważ wierzą że jest on w stanie całkowicie odmienić ich los, sprawić że z wyrzutków staną się rządzącymi. Żyją głównie na terenach Kleryków ale działają praktycznie wszędzie. Każdy złodziej na planecie jest z nimi powiązanym chociaż oczywiście, nie każdy się do tego przyzna. Specjalizują się w cichym chodzeniu, otwieraniu zamków oraz zabijaniu z zaskoczenia. Ich siedziba jest niezwykle trudna do znalezienia.

  22. Zapomniani – Czasy sprzed uderzenia meteorytu już dawno przeminęły, ale ludzie pamiętający o starym porządku – już nie. Miasto Konglomerat jest zarządzane przez osoby, które chcą pozbyć się tego, co zniszczyło ich świat – Elexu. Jax otrzymuje propozycję – może pozbyć się ze swojego organizmu Elexu raz na zawsze, ale w zamian będzie musiał przyjąć Antyelex. Dzięki niemu Jax będzie mógł walczyć z tworami Elexu skuteczniej (buff do statystyk), ale nie będzie mógł korzystać z urządzeń opartych na tym surowcu.

  23. Frakcja Korsarzy, w głównej mierze wzorując się na swych pirackich przodkach zajmuje się łupieniem nieuważnych podróżników, czasem napadając całe wioski. Korsarze używają eleksu i metalu, by poderwać swoje latające statki w powietrze i wspierać z góry swoje wojska, lub je desantować, przy okazji ostrzeliwując wrogów z armat. Używają eleksu, by zasilić swoje armaty i bronie palne. Gracz zetknąłby się z nimi, kiedy atakowali by siedzibę Kleryków. Ruszając z odwetem za nimi, miałby wybór dołączyć się do nich.

  24. Frakcja nazwana „Old Legion” jest grupą ludzi, która posiadła dostęp do wiedzy ludzi żyjących przed katastrofą. Dzięki tej wiedzy (pomocy substancji elex) są w stanie odtworzyć stary świat, przez ich rytuały mogą go nawet zobaczyć (po odpaleniu skilla i zaznaczeniu interesującego nas miejsca, pojawia nam się jego wersja sprzed katastrofy, więc możemy ją zwiedzać) Działają z ukrycia, mają szpiegów we wszystkich obozach, musimy pomóc tym ludziom dojść do władzy aby legion mógł decydować o wszystkim zza sceny.

  25. Sxinowie – jakiś czas po uderzeniu meteorytu w Magalan, na planecie rozbiła się Fregata Sxinów – rasy niewiele różniącej się od ludzi. Przemierzając galaktykę byli zmuszeni do zmiany kursu poprzez awarię. Rozbili się na Magalanie. Centrum ich bazy znajduje się w zniszczonej fregacie. Potrzebują zgromadzić sporo ilość eleksu by naprawić statek i wydostać się z planety. Przynależność do tej frakcji oferuje dostęp do całkowicie nowej broni, której nie spotkamy nigdzie indziej. Mają wrogie stosunki z Klerykami.

  26. Koloniści – Grupa której celem jest zbieranie technologii i elexu by opuścić swój zniszczony świat i znaleźć nowy dom pośród gwiazd. Ich kontakty z innymi frakcjami ograniczają się do okazjonalnej wymiany surowców i informacji. Członkowie tej frakcji w walce uzyskują dostęp do miniaturowego drona(noszonego na plecach), może on być uzbrojony, pełnić rolę wsparcia lub być sterowany bezpośrednio. Poza tym posiadają szeroki wachlarz uzbrojenia. A niektórzy członkowie mają implanty zapewniające wiele funkcji.

  27. Buntownicy – Frakcja która łączy ludzi nie chcących dołączyć do żadnych z istniejących grup. Nienawidzą albów z powodu karygodnego sposobu wydobywania Elexu z żywych istot. Posługują się każdą napotkaną bronią bez względu czy jest to oręż standardowy typu miecze, łuki a także nie mają nic przeciwko futurystycznym działom plazmowym czy lataniem jetpackiem. W tej frakcji każdy sprzęt może się przydać. Nie lubią jak ktoś im wejdzie w drogę, nawet inne frakcje mogą poczuć ich gniew.

  28. Nazwa: Pradawni Kash’a-Nar|Charakteryzacja: Pradawni Kash’a-Nar charakteryzują sie tym że mieszkają pod ziemią i od tysięcy lat czerpią siłę z jądra planety, z niej też tworzą doskonałe ciężkie miecze obusieczne które są zdolne przeciąć każdy pancerz bez większego wysiłku i pancerze których najważniejszą cechą jest to że potrafią wytworzyć pole siłowe zdolne zablokować każdy atak fizyczny.|Korzyści z przynależności:Zmniejszone obrażenia otrzymywane w walce, możność używania ciężkich pancerzy i mieczy.

  29. Nekromanci – frakcja, która za pomocą Elexu ożywia zmarłych i przeistacza ich w posłuszne, lecz pozbawione rozumu stwory. Członkowie tej frakcji cechują się niezwykłymi umiejętnościami retoryki i wpływania na osoby słabsze mentalnie, ponadto zyskują umiejętności telepatyczne oraz wzrost inteligencji. Wadą jest spadek siły fizycznej, co nadrabia w walce liczebność zombiaków. Bohater przystępując do tej frakcji rozwiązywałby problemy w sposób dyplomatyczny, lub narzucając swoją wole osobom słabszym na umyśle.

  30. Cienie-Frakcja która aby osiągnać swój cel wykorzysta wszystkie możliwe środki, więc korzystają oni i z wysokiej technologi, i z Elexa są to dopiero stawiający swoje miasta mieszkańcy nie uczęszczanych części Magalanu. Specjalizują się w szpiegostwie złodziejstwie i przemycie.|Mają swoich ludzi w miastach innych frakcji, wykradają oni technologię Klerykom oraz Elex Albom.|Profity: Bonusy do skradania i kradzieży, wykorzystanie w celach bojowych elexa i technologii, misje polegające na kradziezy i przemycie

  31. Świadkowie – wyobraźcie sobie budynek, w którym przed katastrofą stał… serwer, należący do jednej z sekt Magalanu. AI nafaszerowane informacjami z „jedynej słusznej” Księgi. Po katastrofie, wspomniane AI, zmienione przez Elex, stało się fanatycznym tworem. Byli tacy, co ślepo uwierzyli w jej słowa i nieśli dalej „jedyną i słuszną” wiarę. Jakiś czas temu, AI pierwszy raz nakazało zabić niewiernego. Dołączając do szeregów, Jax będzie wykonywał plany AI, by ostatecznie zjednoczyć świat w jednej wierze.

  32. Bandyci – frakcja działała by na tej samej zasadzie co w G2:NK, tylko bardziej 😉 . Widok pancerza tego stronnictwa wśród wszystkich innych wywoływał by od razu agresję przez co trzeba by było się kryć z przynależnością do tej frakcji. Ponadto można by robić co się chcę, kraść, czy mordować(nawet współtowarzyszy) bez żadnych konsekwencji, a nawet dawałoby to dodatkowe punkty doświadczenia. Generalnie w grach bardzo mało jest możliwości dołączenia do tych złych, więc taka frakcja byłaby miłą odmianą 🙂 .

  33. Kult HschaK-Kh,aran|Ukryte na pustyni bractwo z fanatycznym oddaniem czczące swoją boginię składając jej liczne ofiary. Jego członkowie modyfikują swoje ciało mechanicznymi implantami pozwalającymi np. zionąc ogniem albo zmodyfikować swoje ciało tak, że inne frakcje od razu by cię zaatakowały.Ich celem jest pozyskanie całego eleksu na planecie i złożenie go w ofierze .Bohater miałby okazję dołączyć do nich w trakcie eksploracji, nie byłoby to proste, ponieważ aby zyskać ich zaufanie należałoby złożyć ofiarę

  34. Zbawcy Frakcja kożystająca z elexu technologi i wszystklich dobrodziejstw tego świata w celu „zbawienia go” od nadejścia końca świata. Mogli by wieżyć w Bogów Nordyckich lub słowiańskich. Widziałbym motyw Ekspansji podobny do tej jaką prowadzili wielcy zdobywcy.Wszystko podparte Religijną Propagandą. Mogli by używać używek żeby manipulować umysłami swoich wyznawców. Być prowadzonymi przez jakiegoś wielkiego Fanatyka jak Cor Kalom W pierwszym Gothicu.

  35. Cebuleksi – prastara frakcja, zamieszkująca centralno-wschodnie rubieże planety Magalan. Nie wszczynają konfliktów, ale sprowokowani, potrafią zaskoczyć przeciwnika. Lekki sportowy pancerz, wzmocniony 3 paskami amelinium, w połączeniu z cebulowym działkiem, doprowadził już do płaczu niejednego agresora. Ich znakiem rozpoznawczym, jest zawsze ręczny worek z tworzywa sztucznego, w którym przechowują zdobycze z questów. Są bardzo nieufni i konserwatywni, każdy przybysz na dzień dobry, dostaje z laczka w pysk.

  36. Varowie-Jest to nieduża grupa, mająca złe nastawienie do intruzów, co często ich ratuje, bo tutejsi mieszkańcy chcieliby poznać ich sekret dotyczący Elexu. Zamieszkują oni skrawek zalesionego terenu. Ich baza jest dobrze ukryta, a oni sami są dobrze wyszkoleni w cichym poruszaniu się. Używają oni łuków i kusz, a pewna mieszanka Eleksu, nakłada na groty strzał, sprawia, że podczas strzału dzieją się różne magiczne efekty np.kula ognia, mrozu. Chcą żyć w spokoju, lecz muszą być silni i agresywni, by przeżyć.

  37. Odkrywcy – grupa naukowców, starająca się poznać wszelkie tajemnice związane z Elexem, planetą którą zamieszkują, a także innymi ciałami niebieskimi. Ich głównym celem jest zdobywanie wiedzy.|Odkrywcy nie prowadzą konfliktów, lecz nie popierają stosowania Elexu, ze względu na jego skutki poboczne, przynajmniej dopóki nie odkryją sposobu na jego bezpiecznie używanie.|Frakcja daje bohaterowi misje związane z eksploracją i zdobywaniem materiałów na badania. Preferowana broń: pistolety maszynowe.

  38. Bezimienni – nie pamiętają skąd się wzięli, wydają się zagubieni w niegościnnym świecie dążąc do maksymalnego równouprawnienia i sprawiedliwego rozdysponowania zasobami, czasem i przywilejami. Przynależność do nich dawałoby skuteczniejszą dezorientacje wrogów w walce oraz umiejętność wtapiania się w otoczenie. Eksploracja to dla bezimiennych z jednej strony kroczenie w nieznane z poczuciem niepokoju (dzięki czemu mają wyostrzone zmysły i są uważni) a z drugiej szansa na poznanie obcego im wciąż świata.

  39. Eleksianie- przybyli w meteorycie. Rasa spokojna choć ze względu na to że do życia niezbędny jest im ELEX walcząca z wszystkimi pozostałymi frakcjami. Istoty te są bardzo potężne chociaż ze względu na atmosferę na planecie bardzo trudno im się rozmnażać więc zostało ich niewielu. Mają broń energetyczną opartą tylko na elexie. Przynależeć do nich można oddając im część zebranego elexu w zamian dostajemy zupełnie inna technologię. Gdy zbiorą cały elex który został-wrócą do siebie a na planecie zapanuje pokój.

  40. Zbieracze – frakcja ta zajmuje się głównie poszukiwaniem starych technologi i adaptowaniem ich do nowej rzeczywistości. Odpowiednio przetworzony Elex służy im jako źródło energii do zasilania dawnych technologii. Uzyskali dostęp do starych wojskowych satelitów dzięki czemu mają dokładny podgląd na to co się dzieje na planecie. Jednym z umiejętności jaką dysponują jest „skan” który pozwala odkryć na danym obszarze wrogów a także ukryte stare placówki wojskowe w których można znaleźć unikatowe wyposażenie.

  41. Śmieciarze – frakcja zbieraczy wszelkiego typu odpadów. Zamiast walczyć z innymi stronnictwami wolą z nimi handlować. Skupują wszelkie zbędne rzeczy i z pomocą elexu robią z nich przydatne artefakty. Mimo nieciekawego sposobu na życie są bardzo bogaci – handel elexowymi artefaktami oraz ich wytwarzanie to prawdziwa żyła złota. Do ochrony wykorzystują najemników, którzy zabezpieczają ich siedzibę – Śmiecionię. Aby do nich dołączyć wystarczy się wkupić zebranym elexem, uzyskując w zamian własną obstawę.

  42. Frakcja: Khorinis Odbuduje Diego. Grupka ludzików płci każdej gotowych na wszystko – nawet na pracę |w niedzielę, sobotę czy piątek po południu; ale potem mogą se balować od poniedziałku do rzeczonego piątku. Mogą też nie balować, dlatego ich mottem ekoegzystencjalnym jest wolność i pajdokracja, przy czym wolność rozumieją dość powolnie (pewnie za dużo Elexu), a pajdokracji nie rozumieją w ogóle. |Za to doskonale wiedzą, że te wszystkie frakcje to pic na wodę, bo przecież i tak Khorinis Odbuduje Diego.

  43. Odnowiciele- Jako nieliczni zbadali naturę Elexu. Uważają, że katastrofa była znakiem, że czas odbudować świat na fundamentach ich poglądów i wierzeń „jedność, dyscyplina oraz technologia są kluczem do przeszłości”. Są zdanie, że ratują Magalan i zniszczą każdego kto im stanie na drodze. Nie zawierają z nikim sojuszów. W walce używają magicznej natury elexu aby się wzmacniać kosztem energii życiowej wroga. Jako broń służą im egzoszkielety (napędzane magią elexu) z ogromny arsenałem broni palnej.

  44. Upadli – frakcja złożona z ludzi na skraju przemiany w zombie, której baza mieści się w ruinach dawnego ośrodka medycznego. Ich celem jest znalezienie sposobu na cofnięcie zmian zachodzących po przedawkowaniu elexu, walka z dealerami kontrolującymi zombie oraz uzyskanie akceptacji społecznej. Wachlarz ich umiejętności byłby rozszerzony o usprawnienia biologiczne oraz substancje czasowo zwiększające statystki. Zdobyty elex używają do wzmocnienia broni palnej i białej pozyskanej od innych frakcji.

  45. Formicerzy- Odłam Albów, który niedługo po uformowaniu się innych frakcji odłączył się od swojej macierzystej grupy, by badać wpływ Elexu na organizmy żywe. W tym celu zamieszkali w kompleksach podziemnych jaskiń Magellanu.Dzięki badaniom nad Elexem udało im się stworzyć systemy imitujące warunki umożliwiające wzrost zmodyfikowanych przez pierwiastek roślin. Przez spożywanie tych roślin udaje im się panować nad uzależnieniem bez konieczności pobierania Elexu, za co płacą wrażliwością na atmosferę Magellanu.

  46. Frakcja Januszy z Sosnowca. Powstała w wyniku odkrycia przez nich „cudownych” właściwości Elexu, czyli wywoływanie horub (czyli groźnych chorób) u ich curek, dzięki czemu mogą dostawać niektóre towary za darmo od kupców. Ich specjalną zdolnością będzie użycie Elexu w wiadomych celach oraz zajadłe targowanie się używając argumentów typu: to jest warte najwyżej połowę tego! Czy :Pewnie kradzione!

  47. Potsi – zapomniana frakcja od zawsze żyjąca w ukryciu, żyją w podziemiach Magellana. Składają się z bardzo inteligentnych jednostek, dobrze znają się na alchemii i tworzeniu różnorakich eliksirów, do których wykorzystują także eleks. Dzięki eleksowi ich eliksiry dają im specjalne zdolności np. widzenie w ciemności czy odporność na oparzenia. Część Potsów zyskała zdolności magiczne dzięki eliksirom z eleksu. Ich szkolenie opiera się także na walce przy pomocy drewnianych lub metalowych kosturów.

  48. Zaklinacze- grupa ludzi która za pomocą magii i Elexu opanowała do perfekcji kontrolę umysłu. Frakcja nie ma stałej siedziby (prowadzi tryb koczowniczy) a także nigdy nie spotykają się w dużych grupach, są rozsiani po całym świecie i mało ludzi o nich wie, dlatego też nikt nie prowadzi z nimi wojny. Prowadzą spokojny tryb życia, czasami atakują grupki podróżników lub karawany. Do ataków posługują się potworami, które służą Zaklinaczom aż do śmierci.

  49. Wygnańcy z Myrtany – Uciekając od wojen i ciągłych sporów miedzy bogami użyli portalu do innego wymiaru,niestety wpadli z deszczu pod rynnę.Wykorzystują wiedze i umiejętności zdobytych w Myrtanie, do obrony używają magi oraz broni wykutej z bryłek magicznej rudy które przynieśli wraz z sobą.Starają się przetrwać w nowym domu, jednak czy starczy im sił i rudy by przetrwać ? Dołącz do nich i pomóż i stworzyć nowy dom w tej niegościnnej krainie.

  50. Skalmerowie i Opiekunowie – Skalmerowie to bladoszare mutanty, które kiedy jeszcze były ludźmi zostali wystawieni na działanie Elexu. Ludzie ich wygnali, a ci schronili się w tunelach, wykopanych długo przed katastrofą w niewiadomym celu. Z pokolenia na pokolenie tracili ludzką świadomość na rzecz pierwotnych instynktów. Wyjątkiem byli Opiekunowie, którzy zachowali część świadomości i zniewolili resztę Skalmerów. Teraz żyjąc w ciemnościach myślą nad jednym – zemstą na ludziach. Czekają na odpowiedni moment.

Dodaj komentarz