Kultura
-
„Kos” to coś więcej niż polski Tarantino [RECENZJA]
-
Oscary 2024: „Oppenheimer” z 13 nominacjami. Znamy pełną listę
-
Kino dla marzycieli wróciło. „Chłopiec i czapla” odbiera mowę [RECENZJA]
-
„John Wick” się skończył, pałeczkę przejął „Pszczelarz” [RECENZJA]
-
„Echo” nie zaskakuje. Marvel dalej w (słabej) formie [RECENZJA]
-
Pierwszy odcinek „Detektywa: Krainy nocy” daje mi nadzieję na powrót do najlepszej formy serialu
-
„Wiedźmin”: Laurence Fishburne zagra Regisa w serialu Netfliksa
-
Kondycja kina w 2023 roku. Barbenheimer, Spider-Man i porażka blockbusterów
-
„The Mandalorian”: Hit Disney+ doczeka się filmu kinowego
-
„The Last of Us”: To oficjalne. Kaitlyn Dever zagra Abby
-
„Pierwszy gol” – recenzja. Strzał celny, choć nie w samo okienko
-
Złote Globy 2024: „Oppenheimer” i „Sukcesja” triumfują, „Barbie” rozczarowała
-
Jak poradziły sobie filmy i seriale na podstawie gier w 2023 roku
-
„Ferrari” – recenzja. Jazda na pierwszym biegu
-
Nowa „Akademia pana Kleksa” – recenzja. Nie wiem, dla kogo jest ta bajka
