rek

Przyszedłeś polizać buty mojemu ojcu?

Przyszedłeś polizać buty mojemu ojcu?
Jak wam mija weekend? Jeśli źle, to wspaniale się składa - mamy coś, co poprawi wam humor. W dzisiejszych Nadgodzinach jak zwykle sporo celnych spostrzeżeń, trochę gorzkiej prawdy i wiele śmiechu. Ponadto zobaczycie peceta w nietypowej obudowie, śliczny design konsol oraz łakocie pewnej firmy, o której ostatnio głośno...
nadgodziny-26-01-14-1_1763w.jpeg

[Nie zawsze przeładowuję, ale kiedy to robię, zza rogu wyskakuje wróg i mnie zabija]

nadgodziny-26-01-14-2_1763w.jpeg

[50-godziny główny quest, 36 różnych zakończeń]

nadgodziny-26-01-14-3_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-4_1763w.jpeg

[W oficjalnym trailerze The Elder Scrolls: Redguard, kiedy kamera najeżdża na półkę, widać książkę zatytułowaną The Elder Scrolls: Oblivion. Około 8 lat przed ukazaniem się gry. To się nazywa planowanie naprzód.]

nadgodziny-26-01-14-5_1763w.gif
nadgodziny-26-01-14-6_1763w.jpeg

[Uthgerd the Unbroken: Idź dalej, cieniasie. Jestem dla ciebie zbyt kobieca.]

nadgodziny-26-01-14-7_1763w.jpeg

[Will Wright, twórca gier The Sims, pozuje z obrazem z gry. Jego najnowsze dzieło, Spore, niewątpliwie zyska na sukcesie The Sims.]

nadgodziny-26-01-14-8_1763w.jpeg

[Nie trafiłeś]

nadgodziny-26-01-14-9_1763w.jpeg

[Gratulacje! Trzy razy pod rząd nie trafiłeś mieczem w Find Mii!]

nadgodziny-26-01-14-10_1763w.jpeg

[Kiedy pojawia się rekin, wyskocz z wody (to również dobra rada w prawdziwym życiu)]

nadgodziny-26-01-14-11_1763w.jpeg

[Ta gra nauczyła mnie więcej na temat pilnowania budżetu i planowania przyszłości niż cokolwiek w szkole]

nadgodziny-26-01-14-12_1763w.jpeg

[Znajomy zapytał mnie, czy ktokolwiek w ogóle lubi Brink. Odpowiedziałem: „wiele osób lubi Brink. Są nas dosłownie tuziny”]

nadgodziny-26-01-14-13_1763w.jpeg

[Kiedy wszystkie konsole wyjdą, to nie jest już next-gen]

nadgodziny-26-01-14-14_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-15_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-16_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-17_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-18_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-19_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-20_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-21_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-22_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-23_1763w.jpeg

[Youngster Timmy wysłał Dwebble, Pokemona-kraba! – Trenerka wysłała Yveltala, Pokemona DESTRUKCJI i ZARAZY]

nadgodziny-26-01-14-24_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-25_1763w.jpeg

[Kolejny wędrowiec. Przyszedłeś polizać buty mojemu ojcu?]

nadgodziny-26-01-14-26_1763w.jpeg

(szachy z Mario – spójrzcie na Luigiego)

nadgodziny-26-01-14-27_1763w.jpeg

[Czemu nie ma walki z potworem morskim?]

nadgodziny-26-01-14-28_1763w.jpeg

[To była najbardziej intensywna walka z bossem w moim życiu. I było fantastycznie]

nadgodziny-26-01-14-29_1763w.jpeg

[Gdzie jest przycisk „kup ścieżkę dźwiękową”?]

nadgodziny-26-01-14-30_1763w.jpeg

[Prowokacja]

nadgodziny-26-01-14-31_1763w.jpeg
nadgodziny-26-01-14-32_1763w.jpeg

[Dostaje po gębie za każdym razem, kiedy dostarczy samochód. I tak dostarcza pojazd, kiedy go poprosisz]

nadgodziny-26-01-14-33_1763w.jpeg

[Chcę ciebie w sobie]

25 odpowiedzi do “Przyszedłeś polizać buty mojemu ojcu?”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 24 stycznia 2014 o 19:33

    Jak wam mija weekend? Jeśli źle, to wspaniale się składa – mamy coś, co poprawi wam humor. W dzisiejszych Nadgodzinach jak zwykle sporo celnych spostrzeżeń, trochę gorzkiej prawdy i wiele śmiechu. Ponadto zobaczycie peceta w nietypowej obudowie, śliczny design konsol oraz łakocie pewnej firmy, o której ostatnio głośno…

  2. Może być.

  3. Najlepsze przedostatnie 😀

  4. The Scumbag Witcher 3: Wild Hunt. Jedno przejście głównego wątku – aż 100 godzin! Możliwych zakończeń: aż 69 różnych! Aż 27 zadań pobocznych dla każdej z 7 ścieżek fabularnych! Każdy po 38 godzin z 16 różnymi zakończeniami! Gra na wieczność! I to niby Dark Souls najbardziej niecasualowy? Scumbag CDP.

  5. A, zapomniałem dodać, że casuale z definicji nie spędzają zbyt dużo czasu przy grze i tak wykorzystałem ten termin w poprzednim poście. Scumbag lack of edit option.

  6. Tylko mnie obrazek w Wrightem się nie wyświetla?

  7. @Koyuki: O, to juz sie zwiekszyla liczba zakonczen z 36 do 69? Anyway, mam nadzieje, ze bardziej roznorodne niz rodzaj ciuchow na jakims pogrzebie czy wysokosc wiezy, z ktorej ktos spadnie. |Jako ze 36 to 6^2, to stawiam na 6 glownych wyborow i bedzie jak w Fallout 1, 2 czy New Vegas: zakonczenie A1 lub A2, potem zakonczenie B1 lub B2 i tak dalej, dajac 36 roznych zakonczen.

  8. Nie The Elder Scrolls: Redguard tylko The Elder Scrolls Adventures: Redguard.

  9. @Koyuki, od kiedy 'casualowatość’ gry jest wyznaczana przez jej długość? Czyli rozumiem, że Puzzle Quest 2 jest mniej casualowy od np. pierwszego Hitmana? Głupi komentarz jest głupi.

  10. Z której gry marvela jest ten screen?

  11. Z czego ten najlepszy boss?

  12. @Sermaciej Z Dark Souls.

  13. Hm, ten art z Zeldy wygląda znajomo, widziałem podobny styl na którymś web-komiksie…

  14. @PEEPer Jak się ten boss nazywa?

  15. Ten dzieciak to najbardziej irytujący gnojek na świecie.

  16. @Same|Gaping Dragon. Lub Ziewający Smok, jeżeli wolisz polską wersję.

  17. Szachy z mario najlepsze 🙂

  18. Z lizaniem butów ojca to powiedzenie… W polskiej grze też by się ktoś nabijał z tekstu „kolejny wędrowiec przyszedł włazić mojemu ojcu w tyłek”? Nie sądzę.

  19. @bohater8|Moim zdaniem 36 zakończeń to dwie sytuacje z trzema opcjami wyboru oraz dwie z dwoma (3x3x2x2=36).|Niestety taka mnogość zakończeń sprawia, iż zapewne będą to tradycyjne już pokazy slajdów układane na podstawie wcześniej podjętych wyborów. Z drugiej strony jako iż będzie to zwieńczenie trylogii, to scenarzyści mogą sobie pozwolić na odrobinę swobody i mocno zróżnicować efekty naszych decyzji, ale mimo wszystko dalej nie jest to to, czego bym oczekiwał.

  20. Ziewajacy smok nie jest wcale taki mocny, ze smokow juz Kalameetg sprawia wiekszy klopot 😉

  21. Ścieżka dźwiękowa z Metal Gear Rising – z tym muszę się zgodzić, soundtrack jest po prostu genialny.

  22. @Viesiek: Still better then cinematic Mass Effect 3 endings 🙂 .

  23. Najprzydatniejszy mod w Skyrimie? Ten, który czynił dzieci podatnymi na ciosy i magię.

  24. mastergame1311 27 stycznia 2014 o 19:34

    Walka z Gaping Dragonem najintesywniejszą w Dark Souls? Koleś chyba z Artoriasem nie walczył 😀

  25. @bohater8: Still nope.

Dodaj komentarz