To nie Piksele, to Woksele

Znowu niedziela? Tak. Znowu Nadgodziny? Tak. Znowu Skyrim? Tak. Znowu Pokemony? Tak. Oprócz tego: Tales from the Borderlands, Assassin's Creed, trochę Fallouta, Bill Cosby, przyszłość gier wideo, smartfon od Nintendo i inne. Miłego przeglądania!


Przeciwnik może w ciebie strzelać całymi dniami. Jak go przeszukujesz, ma tylko sześć naboi.



Atton
Na czym piszesz
Atton

Dostajesz karmę za zabicie Kajdaniarzy. Tracisz karmę za kradzież od nich.

To nie są piksele, tylko woksele.





Tato?
Nie teraz, synu. Wojna nadchodzi.

Turniej Pokemon.



(tak, używane PS3 za 9 dolarów)










Nie ma powodu, by zabijać tych ludzi. Ale exp jest całkiem niezły.





Skrzynka odbiorcza po paru partyjkach Tekkena.






Udajesz się na Księżyc, Ziemię, Mars i Wenus. Grawitacja jest wszędzie taka sama.


Mama: dlaczego ciągle krzyczysz?




Zabija bogów gołymi rękoma, nie może otworzyć skrzynki.








Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “To nie Piksele, to Woksele”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Znowu niedziela? Tak. Znowu Nadgodziny? Tak. Znowu Skyrim? Tak. Znowu Pokemony? Tak. Oprócz tego: Tales from the Borderlands, Assassin’s Creed, trochę Fallouta, Bill Cosby, przyszłość gier wideo, smartfon od Nintendo i inne. Miłego przeglądania!
Pytanie, co to za gry z recenzjami FarmVille i budową tych mostów? 🙂
Kolejny raz ctrl+c i ctrl+v z r/gaming 🙁
@daniu9 Game Dev Tycoon i Poly Bridge
Na 1 stronie z Falloutem chodzi o 3 i NV? Grałem tylko w 1 i 2 i tam wrogom kończyła się amunicja normalnie i mieli przy sobie tyle, ile powinni.
Zawsze w Falloucie mnie to wkurzało, wałujesz stuff od tych złych, martwych czy nie….i tracisz karmę. Meh. A co do Skyrimia – na Ultra High on wcale nie wygląda tak pięknie jak niektóre screeny go pokazywały (nie, nie mówię o tych gdzie widać tonę modów poprawiających grafikę 😛 )…w zasadzie nie ma różnicy między UH a High
@KafarPL – bo brakuje drobnego podpisu ze strony, z której wzięto obrazek. Coś jak „gdy udało mi się w końcu kupić gamingowy PC”.
Może ktoś podać nazwę gry z przedostatniego obrazka ze strony 4?Z góry dzienkuję
BartoszJ – tak, chodzi o 3 i NV, jak zrobili z Falla strzelankę to musieli dać wrogom niekończące się ammo, inaczej by wyładowali co mieli w parę sekund i musieli przejść na melee.
To z Kratosem – „struggle” to nie znaczy „nie może”, tylko bardziej „ma problemy”. „Przeciwnik może w ciebie strzelać całymi dniami. Jak go przeszukujesz, ma tylko sześć naboi.”No ale w czym problem – gdy strzela do ciebie przez całe dnie, korzysta z zapasu amunicji, które ma przy sobie. Jak już go pokonasz, to się okazuje, że cały zapas prawie wykończył i zostało mu tylko sześć naboi. W skrócie, życie to „plaża”. 😛
Co do skrzynki odbiorczej po kilku partyjkach Tekkena, pograjcie w FIFĘ, najlepiej przeciw gościom z Wielkiej Brytanii 😀
To są dwa kody do gry Total War Arena wersja alpha na steam|Jak ktoś chce|8JI0T-4E7GP-QD4MM|T7NTN-K6Q5G-XRCY4
Ta kurtka to tak na poważnie?
Mam pytanie a propos tego drugiego obrazka – czy w ogóle w jakiejkolwiek grze przeciwnikowi mogą się skończyć naboje podczas strzelaniny ? Bo jeszcze się z tym nie spotkałem.
to z hitmanem dobre 🙂
@NewJoker – tak, Jagged Alliance 2. Jak kończą im się naboje z rzadka walczą wręcz, a raczej uciekają do kolejnego sektora w mieście.
@NewJoker: Albo w starych Falloutach.
Ale z FPS’ów to chyba w żadnym.
Ale Fallout to nie FPS :/
Wiem, ale tak się po prostu zastanawiam czy w FPS’ach jest to możliwe, żeby przeciwnikowi skończyła się amunicja.
Wydaje mi sie, ze w Max Payne daloby sie zrobic moda, gdzie przynajmniej niektorym wrogom moglaby sie konczyc amunicja. |Ogolnie, moze poza jakimis specjalnymi wrogami, co maja strzelic raz z ULTRA DUZEJ BRONI, a potem tluc cie piesciami, to nie, Unlimited Ammo jest standardem.
Ten gość na sedesie to Hut?
@FryingPan – Jeśli chodzi ci o ten obrazek ze strony 3 to nie jest to manga.
@FryingPan – Po pierwsze to nie jest manga po drugie na zrobienie takiej pracy potrzeba często siedzieć przez kilka dni bez przerwy. A moim zdaniem Ciri wyszła świetnie