Wyślij Link

W dzisiejszych Nadgodzinach: granie na łatwym poziomie trudności, wszędobylscy snajperzy i The Voice of Skyrim.

(źródło)















(źródło)

(SrGrafo)


(Cravat)

(Hane Ame)








Kiedy ktoś ma naprawdę długi nick








(źródło)












Czytaj dalej
29 odpowiedzi do “Wyślij Link”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W dzisiejszych Nadgodzinach: q
Ostatni gif: I dlatego 30fps jest wystarczające 🙂
Czego ludzie się tak czepiają tego że skiny do gier są teraz płatne. Może i kiedyś były prestiżowe, ale gracze przez to że chętnie je kupują obniżyli ten prestiż do zera. Całe to płakanie nie ma sensu bo w grach rankingowych nadal są tabelki z rankingiem najlepszych graczy. O aczikach to nawet nie wspomnę.
@BartDeath Chodzi bardziej o to że jak już utłukłeś to osiągnięcie to mogłeś grać sobie na chillu i się z tym nie męczyć, nie każdy grzebie w achievementach albo patrzy w tabelki (też nie każdy z posiadaczy siedzi ciągle na topie, są lepsze i gorsze dni), masz tego skina w lobby, każdy po sekundzie widzenia myśli sobie „Łał ten gościu musi być dobry”
@Grzegorz89 pograj w Osu! między 30, 60, 144 a 240 FPS (+ monitor który to potrafi uciągnąć)
Str 13. Przedostatni gif, jeśli ktoś chciałby więcej https:www.youtube.com/watch?v=5AAyj5Bksng
@Grzegorz89 @MagickStalker Wszystko da się grać w 30fps, ja tyle czasu siedziałem na swoim starym lapku i grałem w co mi szło, nawet Dooma 2016 przeszedłem z 15fps (serio), to tylko kwestia zmiany na lepsze, jak raz przesiądziesz się z 30 na 60 nie chce się wracać bo boli w oczy
trzeba czekać do e3 to póki co same nieciekawe gry się szykują z pojedynczymi wyjątkami
Chyba Doomguy powinien być ojcem Master Chiefa, a nie na odwrót..
Gram na normalnymi tylko dlatego, żeby mieć możliwość obniżenia poziomu, jak będzie za trudno. Gdybym grał na łatwym i okazałoby się za trudno, byłbym w dupie.
Całkiem spoko ta dzisiejsza porcja memów, szanuje się.
@KarczekWieprzowy Niezły masochizm, może na easy czy normalu da się 'grać’ w Dooma w 15fpsach (LMAO!), ale to chyba tylko w trybie 'stoję i strzelam’ bo żadne bo szybki ruch przy takim odświeżaniu nie ma zbytniego sensu.
@Amigos To samo pomyślałem.
Co z tego, że gra w remasterze jest w 60 fps jeśli:|1. animacje postaci są dalej w 30 fps?|2. brakuje przejść między animacjami np. od postaci siedzącej do biegnącej i animacje są rwane?|3.co kilka sekund silnik gubi klatki i widać tzw. stuttering?|Można tak długo. 60 fps to nie jest wyznacznik jakości tak jak w 30 fps nigdy nie chodziło o doznanie kinowe.
@pc1871 Co kogo obchodzą animacje? Tu chodzi o responsywność. A 'animacje postaci niezależne od FPS gry’ to coś co istnieje tylko w grach 2D. Naprawdę się wysilasz żeby zmyślać powody czemu 60FPS nie musi być standardem.
@Kawalorn Ależ ja bardzo chcę aby 60 fps było standardem. Chodziło mi to by nie fetyszyzować jednego parametru jako gwarancji jakości gry. A co do „animacje postaci w niezależne od FPS gry” (chociaż czegoś takiego nie napisałem) to w Lego The Hobbit na PC w 60 fps nie można było pokonać Golluma w ostatniej walce, bo hitboksy działały tylko w 30 fps. Tru story bro 🙂
@CzłowiekKukurydza Jak się chce grać to się będzie grać chociażby w 15 fps, gram w gry a nie fapię do kolorowych RGayB w moim komputerku|Grałem na normalu i może nie było to bieganie z prędkością światła ale też nie stałem w miejscu, dało się grać trzeba było się tylko przyzwyczaić
Send Link XD
Luigi kon jest jednak najbardziej przerazajaca rzecza jaka ostatnio widzialem…
Giant, spider, Orc berserker, ferumbras, beholder, blue djinn i hydra. Grac, grac to jest motto! 😀
@Kawalorn Najgorsze jest to gdy fps-y skaczą. Dla mnie lepsze jest zablokowane 30fps niż skaczące 54-60fps. Ja chętnie wymienię każdą teksture 4k i 60fps na 30fps jeśli twórcy przeznaczą uzyskany czas na dopracowanie gameplay’u. Do tego 60fps zawsze wymaga lepszego sprzętu niż 30fps co jest kolejnym kosztem gracza. Dla czegoś co np. mi jest obojętne. Responsywnośc nie zależy tylko od fps, owszem lepsze fps pozwala na lepszy czas reakcji gracza, ale naprawdę niewiele gier poza fps-ami opiera się na refleksie
Jak wyłączam Nvidia Surround to czasem monitor przełącza mi się na 60Hz i jak nie zauważę, to w takim Rocket League od razu czuję różnicę. Dobrze że da się w trakcie gry zmienić odświeżanie z powrotem na 144Hz. A jeśli chodzi o responsywność, widzę różnicę gdy gram w 144 FPS i 250 FPS (górny limit w grze) w Rocket League.
@HeklusDwa już nie Beholder ale Bonelord 🙂
@KarczekWieprzowy O tak bo granie w płynne gry to 'fapienie do RPG’, w 15fps można grać, ale nie w Dooma czy Quake bo przeciwnicy zwyczajnie się teleportują co kilka pikseli. Więc albo koloryzujesz i grałeś w większej ilości klatek albo masz coś z głową. ja osobiście kiedyś odpaliłem dodatek do Dooma 3 w 20 – 25 fpsach i nawet zwykłe chodzenie i rozglądanie się nie było jakoś specjalnie płynne. Nie mówiąc już o tym, że 20 fps gdy nic się nie dzieje to 10 w akcji. To nie jest granie…
@Kukurydza O tak bo granie w 20 Fpsach jak się nie ma żadnej innej opcji to już sado-maso, jak tobie się nie chciało tak grać nie musiałeś, nikt cię nie zmuszał, ja chciałem, przeszedłem i nie czułem się z tym źle
@KarczekWieprzowy Jak nie ma żadnej innej opcji? Co roku wychodzi tyle gier…
Chodzi o sprzęt, nie o gry
@KarczekWieprzowy Dodatek do FEARa, dodatek do Dooma, HL2 EP1, Gothic 3. Nie chce mi się dalej w pamięci szukać, ale swego czasu wszystkie te gry sobie odpuściłem bo zwyczajnie na najniższych detalach nie były w stanie osiągnąć 25 klatek gdy nic się nie działo. I myślisz, że nie grałem wtedy w nic ciekawego? Co roku wychodzi tyle gier… Uznajmy, że każdy z nas ma swoją rację i zakończmy tutaj.
Zgadzam się, każdy ma swój punkt widzenia