rek

Zardzewiała żelazna włócznia

Zardzewiała żelazna włócznia
W dzisiejszych Nadgodzinach: najwyższy poziom trudności, pierwszy ragequit w historii gier i chłopi z Heroes III.
nadh-1_4bwy.jpg


(źródło)

nadh-3_4bwy.jpg
nadh-4_4bwy.jpg
nadh-5_4bwy.jpg


(pheonixarcade)

nadh-7_4bwy.jpg
nadh-8_4bwy.jpg
nadh-9_4bwy.jpg


(slaughterkeys)

nadh-11_4bwy.jpg
nadh-12_4bwy.jpg


(Natalia Kochetkowa)


(delimagination)


(delimagination)

nadh-16_4bwy.jpg
nadh-17_4bwy.jpg


(srgrafo)


(paxiti)

nadh-20_4bwy.jpg


(eldercactus)

nadh-22_4bwy.jpg
nadh-23_4bwy.jpg
nadh-24_4bwy.jpg
nadh-25_4bwy.jpg
nadh-26_4bwy.jpg
nadh-27_4bwy.jpg


(Deltagon)

nadh-29_4bwy.jpg
nadh-30_4bwy.jpg
nadh-31_4bwy.jpg
nadh-32_4bwy.jpg
nadh-33_4bwy.jpg
nadh-34_4bwy.jpg
nadh-35_4bwy.jpg
nadh-36_4bwy.jpg
nadh-37_4bwy.jpg
nadh-38_4bwy.jpg


(delimagination)

nadh-40_4bwy.jpg
nadh-41_4bwy.jpg

Hej, tak nie wolno!

nadh-43_4bwy.jpg
nadh-44_4bwy.jpg


(ProfessorGemini)

nadh-46_4bwy.jpg
nadh-47_4bwy.jpg
nadh-48_4bwy.jpg
nadh-49_4bwy.jpg
nadh-50_4bwy.jpg


(źródło)

nadh-52_4bwy.jpg
nadh-53_4bwy.jpg
nadh-54_4bwy.jpg
nadh-55_4bwy.jpg
nadh-56_4bwy.jpg
nadh-57_4bwy.jpg
nadh-58_4bwy.gif
nadh-59_4bwy.gif
nadh-60_4bwy.gif

16 odpowiedzi do “Zardzewiała żelazna włócznia”

  1. Przeglądanie randomowo newsów po północy i tu nagle Nadgodziny – bezcenne <3

  2. blizzard how dare you

  3. UWAGA: STRONA 7 ZAWIERA SPOILER DO GRY PERSONA 4.

  4. https:i.imgur.com/IbZ9eVb.jpg

  5. Morrowind i gameplay?|No JA się nie zgodzę. Nie wiem jak to było zaraz po premierze jak się ludzie zagrywali, ale jak w zeszłym roku nareszcie kupiłem swoją kopię i pograłem kilka godzin to uznałem tę grę właściwie za niegrywalną… Nudną jak flaki z olejem i z tak beznadziejnymi mechanikami, że ja p… masakra.

  6. Swoją drogą – w moim przypadku strona 12 ma tylko 2 obrazki, a str. 13 żadnego. Wyłączanie adblocka nie pomaga.|What happend?

  7. Ok, dwukrotne odświeżenie strony wczytało 2 gify na stronie 13 i faktycznie jest ragequit 😛

  8. 3 strona ostatni obrazek – ja i For Honor <3

  9. @DarZ twoja reakcja na Morrowinda może wynikać z przyzwyczajeń wyniesionych współczesnych gier. Dlatego ja unikam grania w starsze gry które nie grałem wcześniej.

  10. @Scorpix gra z 2008. Who cares?

  11. Cudną macie tę stronkę, obrazki czasem się wczytują, czasem nie. Ale widać Wam to odpowiada, że pod względem, że tak to ujmę wirtualnym jesteście w tyle za konkurencją.

  12. @Piewca Ale z wieloma grami nie miałem takiego problemu… Od razu mówię, że grafika kompletnie mi nie przeszkadza. |No gorzej, jak stara gra zwyczajnie nie współpracuje na nowych OSach, ale to zupełnie inny problem.|Morrowind działa, jeszcze dałem mu pare fixów, żeby mógł korzystać z większej ilości RAM i by obsługiwał większą rozdzielczość.|Gameplay jest dla mnie po prostu kiepski. Walka jest niesamowicie losowa, nie zadajesz obrażeń, nawet jak trafisz. Wszędzie chodzisz (!!!), a jak chcesz biec to ubywa

  13. staminy i przez to eksploracja tego wielkiego świata jest niesamowicie wolna i nużąca. Lokacje są zrobione ok, praktycznie każda ma swój unikalny styl, ale łażenie pomiędzy nimi, albo wracanie 50 razy do tego samego miejsca w mieście… Ehhh no gra jest po prostu nudna i nic tego nie zmieni.|Wywaliłem Morrowinda i od razu przeszedłem do Obliviona. Skok jakościowy jeśli chodzi o gameplay jest przeogromny.

  14. @Darz, przybij piątkę! „Gameplay jest dla mnie po prostu kiepski. Walka jest niesamowicie losowa, nie zadajesz obrażeń, nawet jak trafisz. Wszędzie chodzisz (!!!), a jak chcesz biec to ubywa” – w samo sedno! Dałem Morrkowi kilka szans i za każdym razem gra oblewała test. Nigdy więcej!

  15. @DarZ To gra z innych czasów i różne rzeczy które teraz rażą wtedy nie były widoczne. Ja grałem na premierę 1 dodatku i byłem zachwycony, ale później też się nie mogłem już przekonać. To co Morrowind miał to fantastyczny klimat a nie gameplay który się zestarzał.|System walki akurat był bardziej rozbudowany niż w późniejszych grach(3 rodzaje ciosów) ale sterowanie było upierdliwe. Oblivion dla mnie to skok w tył, ale i jedną z większych wad Skyrima było pozostawienie tego systemu walki (choć uproszczonego)

  16. @DarZ Cóż podobnie jest z 1 Wieśkiem, ale ja się nie mogę od niego oderwać ze względu na świetna fabułę

Dodaj komentarz