0x10c: Notch ujawnia styl graficzny i nowe informacje na temat rozgrywki [WIDEO]
![0x10c: Notch ujawnia styl graficzny i nowe informacje na temat rozgrywki [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c68cce68-44f6-4fdd-93f3-6c9dbd984e5f.jpeg)
0x10c to nowy projekt, nad którym pracuje Markus „Notch” Persson, twórca Minecrafta. Co jakiś czas udostępnia fanom kolejne filmiki przedstawiające poszczególne etapy prac, najnowszy koncentruje się na obecnym pomyśle na oprawę graficzną – inspirowaną jak się zdaje (nieświadomie!) pierwszą częścią Halo. Wygląda to tak:
Jednocześnie – podpytany przez redakcję serwisu PC Gamer – Notch wyjawił kilka detali na temat rozgrywki.
Jej klimat ma być inspirowany m.in. serialem Firefly. Jeśli chodzi o rozgrywkę, Notchowi bardzo spodobała się gra FTL i pomysł jej twórców na to, by generować losowe zdarzenia, które zmuszają graczy do improwizacji i zmiany wcześniejszych planów. Zamierza też wprowadzić do swojej produkcji systemy, które – w założeniu – mają pozytywnie wpłynąć na emocje towarzyszące rozgrywce: zabawa będzie w pewnym sensie łaskawa dla gracza, ale nie w sposób ułatwiający rozgrywkę (np. jeśli gracz uderzy w planetę, jego statek nie eksploduje, ale zniszczone zostaną silniki, co zmusi go, do poszukiwania na planecie materiałów do ich naprawy). Trwają też prace nad trybem sieciowym, ale za wcześnie by o nim teraz mówić, bo cały projekt jest na razie na etapie eksperymentowania z różnymi pomysłami – a jak mówi Notch „nic w chwili obecnej nie jest naprawdę fajne”. Nie mam jednak wątpliwości, że kiedyś w końcu będzie…
Czytaj dalej
57 odpowiedzi do “0x10c: Notch ujawnia styl graficzny i nowe informacje na temat rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Następny Duke Nukem Forever?
Ja jak Notch wole starą poczciwą jave niż UDKaki blendery unity itp taka java czy pythona może potraktować jak dobrą zagadkę logiczną jak np sudoku, bo trzeba dużo myśleć a czasem pojawiają się błędy które trudno naprawić ;D Notch to musi mieć łeb żeby to wszystko samemu (+kilku jakiś z Mojang) ogarniać 🙂 i musi mieć też brzuch żeby zjadać tyle hamburgerów codziennie
@kumpel33333 – Ale wiesz, że porównujesz dwie kompletnie różne rzeczy? Jak cegłę z fabryką?|I że Java ma beznadziejną wydajność w porównaniu z innymi językami?
„Ja jak Notch” to jest porównanie czyli załóżmy że zamiast Notch jest tam napisane „Jakiś Koleś” np cegła jak to ty napisałeś. I już, nie wiem po co ci to było ale poszedłem na ugoda i poprawiłem zdanie. 2 Wiem że java ma słabą wydajność i wiem że to nie ma nic wspólnego z tym co wcześniej napisałeś, takie pytanka bez celu 🙂 To co mam teraz się spytać jakiego koloru jest czerwony maluch ?
kurde napisałem Ugoda zamiast ugodę, teraz twoją rolą jest mnie znowu ztrollować i ja ci to ułatwiam i idę znowu na ugodę i poprawiam zdanie – „ugoda” na „ugodę” i już, nie wiem po co ci to było ale masz 😀
Nie rozumiesz. Pisanie w Javie, a „robienie” gry w UDK ma się jak cegłówka do fabryki.
Pff, nie wiem, jak wy, ale dla mnie to gra to będzie dzieło.|Bitwy kosmiczne, handel, eksplorowanie setek tysięcy planet, włamywanie się na komputer innego gracza, ogólnie DCPU-16 i mini gry na nim… Must have