1666 Amsterdam: Nowy, lepszy Asasyn w akcji [WIDEO]
Patrice Désilets, człowiek któremu zawdzięczamy stworzenie asasyńskich fundamentów, odzyskał prawa do 1666, ambitnego projektu, jakiego podjął się po wyprodukowaniu Brotherhooda i rozstaniu z Ubi.
Właśnie dowiedzieliśmy się, jak właściwie 1666 miało wyglądać. Przy czym czas przeszły nie jest tu nieuzasadniony. Oglądając film miejcie na uwadze, że build pochodzi sprzed dwóch lat i że gra miała wówczas debiutować na minionej generacji konsol. Film zdradza, że kluczową mechaniką gry było (będzie?) przejmowanie kontroli nad zwierzęcymi (i nie tylko) mieszkańcami miasta.
Nie jest jasnym, czy Désilets wznowi ten „zarzucony na czas nieokreślony” projekt. Zwłaszcza, że developer planował podjąć się produkcji epizodycznego Ancestors: The Humankind Odyssey (o którym pisaliśmy więcej w tym miejscu).
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
