rek
rek
04.12.2012
Często komentowane 67 Komentarze

3D Mark: Fire Strike ? Ta animacja dziś zajedzie twojego PC?a. Za 2-3 lata będzie standardem [WIDEO]

Twórcy 3D Marka, najpopularniejszego graficznego benchmarka PC opublikowali zwiastun prezentujący opracowaną przez siebie „najbardziej zaawansowaną technikę testową”, która znajdzie się w najnowszej wersji programu. Animacja Fire Strike, którą program będzie generował na żywo obliczając jednocześnie moc peceta, wykorzystuje biblioteki DX11. Całość wygląda niesamowicie.

Pełna wersja nowego 3D Marka powinna zostać udostępniona jeszcze przed końcem roku.

Na razie możemy obejrzeć film przedstawiający animację Fire Strike – wykorzystano w niej najważniejsze funkcje bibliotek DirectX 11. Twórcy twierdzą, że dziś z taką grafiką PC-ty ledwie sobie radzą, ale za 2-3 lata tej jakości obraz będzie już standardem w grach i ówczesne komputery będą sobie z nią radziły bez większych problemów.

rek

67 odpowiedzi do “3D Mark: Fire Strike ? Ta animacja dziś zajedzie twojego PC?a. Za 2-3 lata będzie standardem [WIDEO]”

  1. AlojzyPachucy 4 grudnia 2012 o 18:48

    @ Coloman- jeśli ta prezentacja spodobała Ci się na tyle by ubrażać wszystkich którzy maja inne zdanie tępymi to przykro mi. ;c musisz być królem internetu jak mniemam

  2. Chciałbym taką grę

  3. Luminous jest rewelacyjny, grafika z dema SquareEnix wygląda raczej na renderowany film niż grafikę w czasie rzeczywistym. Wygląd postaci rewelacja. Gdy na to patrzę od razu wiem że mój komputer nie da rady , gdy patrzę na to co przygotował 3DMark to nie chwaląc się mój pc rozniesie ten benchmark w drobny mak.

  4. aMermanIshouldTurnToBE 4 grudnia 2012 o 21:14

    @ AlojzyPachucy|Zawsze znajdzie się ktoś taki kto widząc czyiś błąd lub zdanie inne niż jego zacznie odpowiedź tekstem „debilu, kretynie” + jakieś „fajne” podsumowanie żeby wyjść jakim to jest się mądrym i jadącym wszystkich. Szczam na takich ludzi i radzę Ci omijać podobne komentarze bo można sobie humor popsuć.|Jak napisałem wcześniej – demo jaj nie urywa a DX11 to wielka ściema mająca zmusić graczy do wydania kasy na sprzęt, nawet nie wykorzystano w pełni potencjału 10.

  5. aMermanIshouldTurnToBE 4 grudnia 2012 o 21:18

    I jeśli mam dla kilku efekciarskich bajerów zmieniać kompa (całe szczeście na Crysisa 3 już nie muszę, ale mówię o przyszłości) to bardzo dziękuję za te latające za wiatrem iskierki bo od kilku lat rzeczywiście różnic nie widać zbyt wiele poza kiepskimi filtrami takimi jak ten obecny w BF3, po którego zdjęciu gra wygląda jak [beeep]. Przypomnę też, że stary dobry Radeon 9800 potrafił odpalić Crysisa, desperaci mogli nawet grać, z dzisiejszymi kartami tak kiedyś nie będzie bo robią i wycofują directy taśmowo.

  6. @aMermanIshouldTurnToBE|roznicy nei widac dzieki konsolom, gry sa pisane pod sprzetr ktory ma juz ponad 6 lat, a gier na pc ktore probuja pchonac grafiek do przodu to ze swieca szukac. Sama technologia tesselacji i innch sposoby an dispalcing modeli jest rewelacyjna, dajaca prawie nieograniczana liczbe detali z streamingiem i nakladaniem textur. Ale na razie zadna gra na powaznie tesselacji nie wykozystuje.|A dx11 to zadna sciema, ty nie chodiz o fajerwerki wizualne, ale o zwiekszenie wydajnoscimawt o 100%.

  7. I pomyśleć, że już moglibyśmy mieć taką grafę, gdyby nie konsolo-komercha i świat pełen lemingów ehhh…

  8. A teraz zapaleńcy marsz do sklepu i kupować najnowsze GeForce-y do TripleSLI 😀 .

  9. aMermanIshouldTurnToBE 5 grudnia 2012 o 17:15

    @slocik|Krótkowzroczność przez Ciebie przemawia. Gdyby nie konsole musielibyśmy diabelnie często zmieniać sprzęt, twórcy są leniwi i najlepiej w ogóle by się do optymalizowania gier nie przyłożyli a producenci kart chętnie zarobili. Powstaje marny układ w którym jedynym poszkodowanym jest gracz. Już wolę nie wspominać jak mocno zostali wydymani posiadacze kart pokroju GF7900 i teraz z Crysisem 3 GF290/295 i odpowiedników w radeonach.

  10. aMermanIshouldTurnToBE 5 grudnia 2012 o 17:17

    I zwiększenie wydajności poprzez Direct 11 polega na zakupie nowych kart graficznych bo te ze średniej półki zwyczajnie sobie z teselacją nie radzą. Dziękuję, postoję.

  11. @aMermanIshouldTurnToBE|A przez ciebie przemawa oszczednosc is brak wyobrazni. |No niestety taka jest ceny rozwoju ze trzeba inwestowac w nowa technologie. Ja nie mam nic prezciwko kupowaniu nowego gpu co pare lat jezeli widze w co cala ta moc jest ladowana. Czym szybciej chcemy pchnac gry do przodu, tym czesciej musimy zaglowac sprzetem.|A optomalizacja ma wiecej do czynienia z doswiadczeniem devow, budzetem, i silnikiem jakiego uzywaja a nie z itym czy sa leniwi czy nie.

  12. aMermanIshouldTurnToBE 6 grudnia 2012 o 13:46

    @slocik|Co parę lat można, ale nie co rok – tak byłoby gdyby nie konsole. Goście z Nvidia i AMD chcą na nas zerżnąć jak najwięcej najmniejszym kosztem, grafika naprawdę niewiele się poprawia a wymagania rosną mimo że 5-letnie konsole ciągną każdą grę w przyzwoitej grafice to na sprzęcie tak samo starym nie da się już pograć. Jakieś wytłumaczenie? Tak – jesteśmy nabijani w butelkę.

  13. gdyby nie konsole juz dawno by tak wyglądały

  14. @KoSaBMW|@aMermanIshouldTurnToBEGdyby nie konsole to rynek gier PC praktycznie w ogóle by nie istniał. Bo to głównie na konsolach gracze kupują gry i grają, więc i firmy je produkujące zarabiają i się utrzymują. Chcesz żeby to PC nadawał branży gier kierunke rozwoju a nie konsole? To zacznij kupowac gry na PC, a nie na konsole!

  15. I właśnie dlatego powinna jak najszybciej pojawić się nowa generacja konsol

  16. KisielDovahkiina 16 grudnia 2012 o 13:53

    @MaxDamage|Nie przesadzaj. Paręlat temu rósł rynek konsol, teraz rośnie PC. A konsole rzeczywiście powodują zastój, bo przez jakieś 6 lat gry są robione pod ten sam sprzęt. Ale może to i dobrze, bo trudno było zoptymalizować sprzęt tak, by posłuzył przez parę lat.

  17. I właśnie dlatego PC rządzą, a konsole mogą się schować.

Dodaj komentarz