01.06.2010
Często komentowane 57 Komentarze

3DMark 11 – ten trailer obejrzało już 350 tysięcy osób!

3DMark 11 – ten trailer obejrzało już 350 tysięcy osób!
Firma Futuremark, produkująca od lat kolejne edycje programu 3DMark, pozwalającego zmierzyć wydajność komputerów klasy PC, opublikowała trailer, przedstawiający jego najnowszą wersję (która ukaże się dopiero w III kwartal 2010). Wykorzystuje ona w pełni moc DirectX 11.

Oto wspomniany trailer 3DMarka 11 – tak będzie wyglądała animacja, którą program będzie tworzył na żywo, obliczając moc komputera:

57 odpowiedzi do “3DMark 11 – ten trailer obejrzało już 350 tysięcy osób!”

  1. Nic specjalnego poza zerodowanym metalowym szkieletem, który wygląda imponująco. Poza tym trailery robi się na high-endowych konfiguracjach i wyciska z nich siódme poty więc ja się pytam w co poszła cała para? Skały i wspomniany szkielet stworzono z pewnością za pomocą tesselacji, a batyskafy aż tak skomplikowane nie były…

  2. nawet jeśli go włączę na mojej konfiguracji to i tak za mało punktów będzie miał, albo wywali błędy hi hi hi

  3. Wszystko w tym benchmarku wygląda ładnie oprócz tych łodzi podwodnych, które mają słabe tekstury i ich poziom graficznie odstaje od reszty. No i jeden problem – komputer ma łatwiej generować taką grafikę w wodzie, bo jest mało zróżnicowana. A co, gdyby ten benchmark miał miejsce w np. mieście?

  4. Heh, jak na razie nic specjalnego.

  5. DX11 to stumilowy krok dla grafiki… Oglądając ten trailer mam wrażenie, że jesteśmy świadkami wydarzenia co najmniej równie donośnego, jak moment upowszechnienia akceleratorów 3d.|Mówię oczywiście o teselacji – już wkrótce nastanie era gier, w których nie będzie „rysowania” postaci teksturami. Będą po prostu perfekcyjnie szczegółowe, trójwymiarowe modele, w których każdy pryszcz, pieprzyk czy blizna będą trójwymiarowo wypukłe lub wklęsłe… I będą mogły rzucać cień! 🙂

  6. @Alaknar ja też upatruję przyszłości w tym zagadnieniu… ładnie to ująłeś 😀

  7. nom, ładne. Ja mogę z kolei polecić demo „Stone giant”@alaknar|to nie dx11 sam w sobie jest rewolucyjny, tylko coś co się nazywa tessalacja 🙂

Dodaj komentarz