Absolver: Zwiastun pokazuje „taneczny” system walki wręcz [WIDEO]
![Absolver: Zwiastun pokazuje „taneczny” system walki wręcz [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/177eea6a-0fb6-44ba-bd21-0df5f06cf911.jpeg)
Absolver to sieciowe RPG w klimatach Dalekiego Wschodu. Jako że gracze wcielają się w mistrzów sztuk walki, system prania się po buźkach miał dla autorów najwyższy priorytet. Tworząc grę, założono, że starcia mają być przystępne, ale jednocześnie na tyle rozbudowane, by mogła dzięki nim rozwinąć się scena PvP. Twórcy z Sloclap postawiło na mobilność i płynność ruchów, co w ich mniemaniu miało upodobnić pojedynki do swego rodzaju tańca.
Każdy gracz będzie mógł stworzyć tzw. Combat Deck, czyli listę dostępnych ataków. Walcząc, postacie przyjmują jedną z czterech postaw. Z każdej z nich da się wyprowadzić sekwencję maksymalnie trzech ciosów lub atak alternatywny. Poszczególne uderzenia zaczynają i kończą się w określonej postawie, więc kombinacje mogą na siebie nachodzić, a nawet umożliwiać przejście do nowej postawy i zaskoczenie przeciwnika. Do tego dochodzą style walki i powiązane z nimi specjalne umiejętności, np. blokowanie, absorbowanie bądź unikanie ciosów. Więcej o Absolverze mogliście przeczytać w CDA 9/2016, tymczasem zachęcam do obejrzenia filmiku.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Absolver: Zwiastun pokazuje „taneczny” system walki wręcz [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Może jestem mało spostrzegawczy, ale nie widzę tu żadnej „taneczności”. Odważył bym się nawet na stwierdzenie, że w chwili obecnej nie jest nawet dynamicznie.
Też mam takie zdanie, Geralt z Rivii podczas walki z Utopcami ma lepsze poczucie „taneczności” niż to, co zaprezentowano na tym materiale. Mimo tej skazy, podoba mi się. 🙂
Wygląda ciekawie. Przypomina mi to trochę system z „For Honor”, nastawienie bardziej na walkę taktyczną. Jestem zainteresowany.