Afterfall: Insanity – pokaz z jesiennej konferencji CD Projektu [WIDEO]
Na jesiennej konferencji CD Projektu zaprezentowano nie tylko Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Zgromadzeni mogli zobaczyć również w akcji Afterfall: Insanity, produkcję Nicolas Games. W sieci pojawił się trzyczęściowy zapis pokazu.
Afterfall: Insanity na jesiennej konferencji CD Projektu:
§
Czytaj dalej
21 odpowiedzi do “Afterfall: Insanity – pokaz z jesiennej konferencji CD Projektu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Na jesiennej konferencji CD Projektu zaprezentowano nie tylko Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Zgromadzeni mogli zobaczyć również w akcji Afterfall: Insanity, produkcję Nicolas Games. W sieci pojawił się trzyczęściowy zapis pokazu.
Słaba animacja postaci, szczególnie widać to na drugim filmiku gdy uderza w deski siekierą. Ogólnie po obejrzeniu tych filmików, to gra jak na dzień dzisiejszy mi się jakoś nie widzi …
Słabo się zapowiada
bardzo klimatyczna, to trzeba przyznać. Grafika uległa znacznej poprawie. Mógłbym rzec, że jest bardzo ładna. Jednak animacja wciąż jest sztywna i bardzo to rzuca się w oczy.
nie doglądnąłem do końca. Jeśli mówią, że animacja się znacząco poprawi to trzymam za słowo:)
Nie zauważyłem szczególnych baboli w samej oprawie graficznej, jednak w animacji owszem. Jak na razie postacie poruszają się niemrawo, ale twórcy do premiery to poprawią. Trzymam ich za słowo i mam nadzieję, że Insanity będzie grą co najmniej dobrą. Świetnie oddaje klimat postapo, na każdym kroku coś nowego bądź jakiś „straszak”… Pożyjemy, zobaczymy.
Kiedy w 2008 roku zadalismy sobie jedno wazne pytanie odpowiedz byla bardzo prosta. Chcielismy robic gry komputerowe. No odpowiedz jest, ale gdzie pytanie. Jesli tego typu konstrukcja popisuje sie na poczatku czlowiek notabene odpowiedzialny za PR juz na poczatku swojej wypowiedzi, to kiepsko wroze i jemu i tej grze.
Hmm…Albert Tokaj? Ludzie bojący się ubrania? Sztywne i nienaturalne ruchy? To mi się nie podoba w tej grze, ale potencjał jakiś jest.|Trzeba być dobrej myśli 🙂 |P.S. jakby co to właściwy „gejmplej” w 1 filmiku zaczyna się od ok. 4:52
Jeżeli animacja bedzie dobra i reszta to bedzie gra na spokojne niedzielne wieczory :)Ps. Zauważyliście że wystój w domach jest jak z PRl-u tak troche chyba że to takie slumsy to wtedy inna sprawa.
Dopremiery maja jeszcze troche czasu wiec mysle ze poprawia błendy w animacji. A tak to gierka zapowiada sie całkiem spoko.
Klimacik miodny a jak dopracują animacje i troszkę grafę to będziemy mieli kolejną polską superprodukcje
polski dead space 2 ? czemu nie , oby tylko gra oferowała coś więcej poza tandetnym „screamerowym” „strachem”, dopracują animację i może wyjdzie coś w co będę się równie zagrywał jak w polskie rpg
1 filmik 0:03 |Zoltan Chivay ??
Fabuła to coś w stylu Ziemiańskiego?
Jeśli z tej gry kiedykolwiek miałoby powstać coś szczególnego, to twórcy powinni zaprzestać prezentacji wersji pre-alpha (na którą ta gra aktualnie mi wygląda). Nie lepiej byłoby poczekać rok dłużej i pokazać coś bardziej wartościowego?
Załamuje mnie ten poziom animacji ale mam nadzieję, że to popoawią
Ale porażka… Nic z tego nie będzie już to czuję.
vie – wlasnie na tym polega problem, ze nie mozna czekac, bo gra ma byc wydana w przyszlym roku. Jednym slowem twrocy gonia w pietke. Jak mozna wymieniac caly team designerski (ew. rozbdudowywac, ale zwolnienia pewnie tez byly, sadzac po niezadowoleniu z ostatniego pokazu) w momencie, kiedy gra ma byc juz na ukonczeniu? I jak mozna nie wyciagnac wniosku i po raz drugi przygotowac tak kiepska prezentacje stawiajac na stenie chlopka roztropka wymawiajacego om zamiast ą?
Jak dla mnie to taki trochę Fallout, tylko bardziej horrorkowy i mniej strzelany. Zresztą – tytuł Fallout padł tam kilka razy, więc i nie ma co się dziwić. Osobiście – czekam z zainteresowaniem.
Nudne. I tyle.
Wieje nudą,prawie wszystko poza grafą.Nie jest rewelacyjna ale przynajmniej widać że nie odstajemy od reszty świata aż tak bardzo