22.06.2012
Często komentowane 29 Komentarze

Afterfall: InSanity – zmiany w Edycji Rozszerzonej i zaskakujące wyniki sprzedaży [WIDEO]

Afterfall: InSanity – zmiany w Edycji Rozszerzonej i zaskakujące wyniki sprzedaży [WIDEO]
Nicolas Games zamierza wkrótce wydać Edycję Rozszerzoną swojej gry Afterfall: InSanity, a w sieci pojawił się film prezentujący zmiany, jakie przyniesie nowa wersja produkcji. W międzyczasie poznaliśmy wyniki sprzedaży tego tytułu. Zaskakujące...

Jakie będą to zmiany? Poniżej znajdziecie ich pełną listę:

  • więcej strasznych scen, dźwięków i sytuacji
  • nowa animacja twarzy
  • nowe punkty zapisu i rozdziały
  • nowe oświetlenie i efekty specjalne
  • nowe intro
  • poprawki w fabule
  • nowe przerywniki filmowe
  • poprawione dźwięki postaci i otoczenia
  • poprawiona animacja postaci
  • lepsza optymalizacja
  • nowy samouczek
  • lepszy balans rozgrywki
  • nowe fragmenty rozgrywki
  • lepiej zbalansowana walka.
  • A poniżej znajdziecie film prezentujący wszystkie nowości i zmiany, jakie znajdą się w Edycji Rozszerzonej Afterfall: InSanity:

    Tymczasem okazuje się, że podstawowa wersja gry sprzedała się bardzo kiepsko. W rozmowie z serwisem Parkiet Tomasz Majka, prezes Nicolas Games, zdradził, że produkcja na całym świecie znalazła od 40 do 60 tysięcy nabywców. Najwięcej kopii rozeszło się ponoć w Rosji, a najmniej – w Polsce. Majka ma nadzieję, że sprzedaż poprawi się wraz z pojawieniem się kolejnych wersji językowych – francuskiej i hiszpańskiej – Edycji Rozszerzonej oraz wydania na Xboksa 360.

    29 odpowiedzi do “Afterfall: InSanity – zmiany w Edycji Rozszerzonej i zaskakujące wyniki sprzedaży [WIDEO]”

    1. Nicolas Games zamierza wydać Edycję Rozszerzoną swojej nienajlepszej gry Afterfall: InSanity. W sieci pojawił się film prezentujący zmiany, jakie przyniesie nowa wersja produkcji.

    2. Nie dziwie się. Gierka była słaba, w edycji rozszerzonej poprawiali praktycznie wszystko z tego co widzę…

    3. PhilipMarlowe 22 czerwca 2012 o 10:06

      Nicolas Games ma nauczkę, by nie wydawać niedokończonych gier. Tworzyli Afterfall ładnych parę lat i mogli jeszcze z wydaniem poczekać te parę miesięcy i dopracować swój produkt.

    4. Wyniki zaskakujące. Nie sądziłem, że znajdzie się 50 tys. frajerów, którzy dadzą się na to nabrać.

    5. Mam nadzieję że po tych zmianach nareszcie będzie warto to kupić. Miałem okazję trochę pograć i gra mogła być naprawdę fajna gdyby nie uciążliwe niedoróbki. Poczekamy – zobaczymy.

    6. Kapitan Fandom 22 czerwca 2012 o 12:04

      @PhilipMarlowe: Nie mogli poczekać, gdyż goniły ich terminy.

    7. Nie zagrałbym nawet jakby rozdawali za darmo.

    8. Kolega kupił i z tego co mówił to tylko miejscówki fajne były. Szkoda, myślałem że będzie porządna budżetówka a tu kicha. Patrząc po recenzjach nie dziwota, że tak słabo.

    9. Trailery zawsze dobrze im wychodziły. Mimika twarzy słabiutka. Poza tym ciężko stwierdzić cokolwiek po tym filmie. Wygląda ok, ale nie na grę za 100zł.

    10. Może w końcu znikną po tej wtopie. I do tego ta cena.

    11. Lol, w temacie pisze „zaskakujące wyniki sprzedaży” Myślę sobie „o cholera, aż tak dużo ich sprzedali”. Patrze na te wyniki… I gdzie tu zaskoczenie? Od początku chyba każdy głupi się domyślał, że ten shit się lepiej nie sprzeda. W temacie powinno być „Oczekiwane wyniki sprzedaży”

    12. Powinni wypuścić to jako dużego patcha, a nie jeśli chcesz mieć bardziej urozmaiconą grę lecieć po nowy egzemplarz.

    13. Nicolas powinien sie cieszyć, że wogle te 50 tysięcy kupiło ich tytuł biorąc pod uwagę jego jakość. Prasa branżowa jednogłośnie orzekła, że to co najwyżej przeciętna gra, więc niech się nie dziwią wynikom.

    14. Zaraz będzie płacz, że komuś komenta usunęli…|@pzkpvw – Masz najwyraźniej blade pojęcie o grach, jeśli uważasz że AI jest dobre. Ta gra leży pod prawie każdym względem. Fabuła, klimat, lokacje, muzyka którymi tak się zachwycasz są do bani, jedynie niektóre pomieszczenia z bunkra są dobre.|Skończ waść, wstydu oszczędź.

    15. @pzkpvm – Jeżeli jesteś takim bogaczem, który kupuje sobie wszystkie gry jakie chce, i do tego w ciemno, to gratuluje fundującej mamuśki. Ja, jak i inne pracujące osoby na coś takiego zapewne nie możemy sobie pozwolić, więc czytamy recki, sprawdzamy oceny, patrzymy na gameplaye itp. I z tego co widzej, to to [beeep] nie jest warte nawet spiracenia, a co dopiero wydania na to moich wlasnych, zarobionych pieniedzy.

    16. @pzkpvw – „czy ja napisałem że AI jest dobra?” -Nie, napisałeś że jest świetna.|Stalker miał otwarty świat, wiele nowych pomysłów, bardzo zaawansowaną grafikę etc. etc. W AI nie ma NIC nowego. „dobra fabuła to jestem bohaterem, mówię po amerykańskiemu i muszę obronić swój kraj najeżdżając inny i mordować tam….”. Dużo lepsze jest:|”Jakiś mówiący po amerykańsku doktorek ratuje bunkier wariatów dowodzony przez Piłsudskiego, którzy od zamknięcia zmieniają się w potwory.”

    17. Stalker jest zabugowany to prawda, ale fabula jest [beeep]ista, chociaż w czyste niebo słabiej wypada niz w cień czarnobyla a AI przeciwnikow nawet na najniszym poziomie trudności daje w kość, więc proszę nie obrażać stalkera :@

    18. Radze pograć w AI i wtedy pisać wypociny z pod wora, jak można oceniac gre po przeczytaniu na jej temat w cda. Wiele gier które w cda są gówniane lepiej grało mi się niz w ten super ME3, AI jest grą do pogrania 6.5 na 10 ale i tak nic S.T.A.L.K.E.R.A nie przebije.

    19. A ja sobie w demko zagram, bo było kiedyś w CDA

    20. Afterfall Insanity: Game of the Year Edition ;P

    21. Zaskakujące? Halooo, przecież preorderów było 17 tysięcy, to czego można było się spodziewać???

    22. Fatalny wynik…za który odpowiedzialne są media polskiej sceny komputerowej i „gówniana” kampania przeciwko tej grze. Kongratulacje. Tylko potem się nie dziwcie dlaczego w Polsce nie chcą robić gier.

    23. @Sergi grałeś w tę grę?

    24. @milanos – Tak, grałem.|@Randgris – Za wynik odpowiedzialni są tylko i wyłącznie twórcy, nie było żadnej kampanii przeciw tej grze. „w Polsce nie chcą robić gier.” – nail’d, Wiedźmin 2, Dead Island, Two Worlds, Bulletstorm, Gears of War Judgement. Faktycznie, pustynia, zero gier.|@pzkpvw – Ja tylko powtarzam Twoje słowa.

    25. @pzkpvw zgadzam się z Twoim pierwszym postem. Dodałbym tylko, że czas myśleć samodzielnie. Mnie Afterfall bardzo przypadł do gustu, olać masy, niech szamają mainstream’ową papkę. gogogo NG ;]

    26. No bo przecież gra akcji z elementami horroru, oparta na Unreal Engine i zrzynająca połowę pomysłów z innych gier jest taka niezależna i alternatywna, nie? 😀

    27. @Sergi|Obejrzyj sobie odcinek ReviewTerritory poświęcony Afterfall Insanity. Zrozumiesz jak bardzo przegrałeś stwierdzając o braku takowego traktowania tej gry. |Sergi= Failed

    28. @Randgris Dawno takich bzdur nie czytałem. Ocena Review Territory:|grafika/dźwięk/ogólna|AFTERFALL: INSANITY|Nicolas Intoxicate / CD Projekt|PC|4/4/1,5

    29. A ja mam pytanie, czy patch będzie w sieci? bo mam tego afterfalla z cda i chciałbym tego patcha pobrać

    Dodaj komentarz