Agony na nowym gameplayu [WIDEO]
![Agony na nowym gameplayu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/8f4cb895-44cf-44e6-8494-be8e7c3f69e9.jpeg)
Tym razem wybierzemy się do dość osobliwego lasu.
Premiera dzieła polskiego studia Madmind odbędzie się w tym roku, ale konkretna data nie została jeszcze ujawniona.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Agony na nowym gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No to kolejny gniot na poziomie Huska i Inner Chains się szykuje 😀
Pods względem gameplayu to szału raczej nie będzie ale trzeba przyznać ze od strony artystycznej, projekty lokacji robią wrażenie. Naprawdę jest w tym wielki potencjał ale na 99% nie zostanie wykorzystany.
Jeśli to będzie tak samo nudne jak Inner Chains to gra będzie 3/10. Samymi widoczkami gracza nie zadowolisz.
Nie da się ukryć, że gra będzie miała bardzo sugestywny i niepokojący klimat, ale z zaprezentowanego fragmentu rozgrywki widać, że to będzie jakiś symulator spacerowicza(w piekle bądź równie dobrym do spacerów miejscu) albo najwyżej jakaś pierwszoosobowa gra przygodowa lub eksploracyjna. A ja jednak oczekuję od gry przedstawionej w pierwszej osobie, że w prawym dolnym rogu ekranu będzie widać rękę z jakimś ustrojstwem, z którego będzie można szczelać do przeciwników, więc odpuszczam.
@CYBERTRIBAL Albo chociaż dźgnąć. Również pas.
Jezu ludzie, tylko narzekac umiecie, nie każda gra FPP musi być shooterem, poczekajmy na recenzje bo taką grę ciężko ocenić po samych krótkich fragmentach. Może być kit albo hit
@Nezi23|Wiem, że nie musi. Ja tylko wyraziłem swoje zdanie, że wszelakie pierwszoosobowe gry logiczne(np. Portal), symulatory spacerowicza czy gry nastawione na eksplorację po prostu mnie nie interesują. A takowych jest ostatnio wysyp. Jak już powiedziałem wcześniej, ja chcym poszczylać.
@CYBERTRIBAL Poczekaj na Wolfensteina dwójkę 😉
Pobyt w piekle, chore klimaty, horror i gore? Brzmi jak kolejna gra dla youtuberów 😀 Ale w sumie jeśli to tylko spacerowanie po domu szatana, to jakoś średnio mnie interesuje.
Mam takie dziwne przeczucie, że protagonista w tej grze jest jakimś złoczyńcą, może zbrodniarzem, i na końcu okaże się, że „pomagaliśmy” komuś, kto tak naprawdę powinien zostać w piekle. Taki przewrotny myk twórców, by gra na dłużej została w pamięci. A wygląda to wszystko bardzo sugestywnie.
@Wojtas1984|Skoro tam trafił, to z góry można tak założyć. 🙂
SerwusX masz oczywiście racje, może nie dość klarownie się wyraziłem – rzecz polega na tym, że grając w grę, omijając te wszystkie potworności, siłą rzeczy w pewnym sensie (współodczuwając emocje, o co z pewnością zadba ten mroczny klimat), utożsamimy się z protagonistą (a immersja wydaje się być tym silniejsza, że będzie to logiczna spacerówka). A na końcu okaże się, że to będzie, nie wiem, Hitler? Jakiś seryjny morderca? Terrorysta? Jakiś fabularny twist na pewno będzie, jestem ciekaw 🙂
czekam z niecierpliwoscia.