28.01.2012
Często komentowane 58 Komentarze

Aliens: Colonial Marines – efekt zaszczucia. Plus: poślizg potwierdzony [WIDEO]

Aliens: Colonial Marines – efekt zaszczucia. Plus: poślizg potwierdzony [WIDEO]
Jeśli taki klimat będzie miała sama gra... Nowy trailer Aliens: Colonial Marines posiada to, co jest jedną z najważniejszych rzeczy w produkcjach z Obcymi - klimat zaszczucia. I nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że na zwiastunie widzimy statek opanowany przez kosmitów. Aha - film potwierdza też przełożenie premiery na jesień 2012.

Nowy zwiastun Aliens: Colonial Marines:

58 odpowiedzi do “Aliens: Colonial Marines – efekt zaszczucia. Plus: poślizg potwierdzony [WIDEO]”

  1. Jeśli taki klimat będzie miała sama gra… Nowy trailer Aliens: Colonial Marines posiada to, co jest jedną z najważniejszych rzeczy w produkcjach z Obcymi – klimat zaszczucia. I nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że na zwiastunie widzimy statek opanowany przez kosmitów. Aha – film potwierdza też przełożenie premiery na jesień 2012.

  2. Muzyka z „Moon”! Yeah, jeżeli „Moon” pachniał głębszą filozofią, to czy ten Alien też?|(Pierwszy!)

  3. będzie klimatycznie .. choć wydaje mi się , że scena w ktrym to grupa marines walczy z alienami wygląda nie co tak sobie… swoją drogą skoro kwas alienów może wszystko przeżreć to czy aliens queen jest aż tak mocna, żeby móc spokojnie spłynąc po jej delikatnej skórze…

  4. Poza tym alieny paliłyby się od środka, gdyby nie były „odporne” na własną krew. Zobaczymy, co z tego wyjdzie, dobrze, ze się nie spieszą, gejmpleje sprzed kilku miesięcy nie były zachwycające.

  5. Muzyka Clinta Mansella jest niezła, nawet do tego trailera. Ciekawi mnie tylko czy to jest zrobione na silniku tej gry

  6. Bardzo dobry trailer jeden z lepszych jakie widziałem Fajny pomysł. Dobra muzyka stonowana akcja czego chcieć więcej?

  7. @oskacz- wymagań gry jeśli ten trailer jest robiony na tym samym silniku:)

  8. CzlowiekKukurydza 28 stycznia 2012 o 17:40

    Przecież w grze nie będzie mowy o żadnym zaszczuciu co pokazały gameplaye. Walka na pieści z obcym, pełno skryptów w stylu 'matka obcych łapie postać gracza w swoje szpony i zamiast zabić gapi się pół minut aż ktoś jej wygarnie rakietą w plecy’. Doom 3 (obcy wyskakujący z miejsc które sprawdziliśmy już trzy razy i było pusto) + Call of Duty (bezmózga sieczka gdzie magazynek wystrzeliwuje się jedną serią).

  9. Kurcze a ja kiedy dowiedziałem się że ta gra powstaje miałem nadzieję na klimatyczny dreszczowiec a tu nici ;( chociaż raz mogliby darować sobie ślepe wzorowanie się na obecnych trendach.

  10. @CzlowiekKukurydza Ponad pół roku zostało jeszcze do premiery ,a gameplaye i trailery pokazują tylko ułamek rozgrywki. Nie ma co jeszcze skazywać tytułu na porażkę.

  11. jesień nie na moją kieszeń.hah i teraz ALBO ta gra będzie HITEM albo totalnym GNIOTEM,z takim poślizgiem ? Twórcy mają sporo czasu żeby wszystko poogarniać,usprawnić więc lepiej niech tego nie zmarnują,wóz albo przewóz ;]

  12. Twórcy niech się wsłuchają w głosy fanów AvP2 i pójdą tą drogą. Wtedy mają jeszcze szansę zrobić coś dobrego 🙂

  13. Gra robi szał na rynku + cena 100 zł góra 120 i twórcy pławią się w dolarach.Sama marka OBCY czy PREDATOR nie wystarczy żeby zrobić szmal,przypomnijcie sobie 1 część AvP gdzie klimatem depcze najnowszego AvP na fristajlu…że tak się wyrażę ;P

  14. Poprzedni trailer był na prawdę żenujący… ja jeszcze gry nie skreślam…

  15. CzlowiekKukurydza 28 stycznia 2012 o 18:23

    @Marcin687 I co zmieni te pół roku? Gdy ta gra miała ukazać się jeszcze na PS2 to zapowiadał się hit. Drużyna Marines, ocaleni cywile którzy zastępowali poległych wojaków, itd. Teraz ta gra zniknie w tłumie bliźniaczo podobnych shooterów. I to, że skopiowali lokacje z filmu raczej nic im nie pomoże. Wg mnie szykuje się drugi AvP – nuda której nikt nie będzie pamiętał pół roku po premierze.

  16. @CzlowiekKukurydza nie dajmy się spanikować (hehe),może naprawdę się uda ? pół roku to dużo czasu

  17. Gra będzie miała klimat. Oprócz MP3 to Aliens jest grą, którą kupie. :]

  18. CzlowiekKukurydza 28 stycznia 2012 o 22:12

    @G4LICK^1 To samo gadali ludzie o Duke Nukem Forever.

  19. Kurde ide obejżeć obcego (mam go na kasecie ;P).|PS. Gra pewnie będzie zrombana.

  20. Trailer jest świetny, oby taka sama była gra, jeśli wyjdzie.|UWAGA na Polsacie w lutym będą do obejrzenia wszystkie cztery części obcego 😀

  21. Twoja ortografia jest 'zrombana’, więc lepiej idź po słownik, a nie po kasetę.

  22. SlowedGiant041 29 stycznia 2012 o 09:29

    Trailer jest uber mam nadzieje, że gra także będzie 🙂

  23. Klimat zaszczucia to był na trailerze Left 4 Dead. Tutaj nie ma.

  24. Klimat zaszczucia najwiekszy był w RE4…

  25. Chyba w RE1…

  26. Chyba w SH1 xD Co do trailera to naprawdę mógł być lepszy. Ja nadal liczę na tę grę oby była porządnie zrobiona a nie tak jak napisał w pierwszym swoim komentarzu tutaj CzlowiekKukurydza. Uważam, że jeżeli pójdą ścieżką wydeptaną przez tunelowe liniowe jak nie wiem co shootery to niech spadają.

  27. Niech usuną te bloki rączkami 🙂 w AvP3 najbardziej mi przeszkadzał „balans”, autorzy chcieli aby każdy gracz sieciowy miał równe szanse… i zrobiło się nijakie coś. Obrońcy AvP3 pisali do mnie – naucz się skrótów to nie takie trudne. Ja wolę nie czuć, że gram. W AvP2 grając obcym nie musiałem się skupiać na sterowaniu, cała naprzód i skok z rozerwaniem ofiary (klawisz E) to było idealne. Dodatkowo shift – klejenie do obiektów i było pięknie. „Skupianie” w AvP3 przyprawiało mnie o rozpacz…

  28. Aliens pierwszy raz oglądałem w latach 80-tych w kinie. Zrobiłem na podstawie filmu grę planszową w którą graliśmy z kumplem 🙂 . W jedynkę AvP nie grałem. Za to AvP2 po sieci to było coś co zabrało mi kawał życia. Gdyby AvP3 sterowanie, fizykę i balans przejął po AvP2, dodaliby tunele, matkę po iluś tam zabójstwach i ładowarkę do wykorzystania (tak jak w AvP2) to pewnie w AvP3 grałbym do tej pory. Bez tego AvP3 było dla mnie porażką i żałuję zakupu… sega… boję się o CM chciałbym ale… no zobaczymy 😛

  29. A mnie się trailer podoba 🙂 jak twórcy postawią na klimat a nie na grafikę to będzie tak że będzie okej.Ide cykać w avp1

  30. CzlowiekKukurydza 29 stycznia 2012 o 12:54

    @Zdrowy Widać, że nie grałeś ani w jedynkę, ani w dwójkę. Gdzie w czwórce masz zaszczucie jak ammo wypada z wieśniaków? Nawet zbytnio masą Cię nie przycisną bo można ich zwyczajnie rozwalić rzucając granat, nie mówiąc nawet o tym, że masz broń automatyczną, wielki ekwipunek w którym niesiesz tylko broń i bajery przywracające zdrowie, sklepikarza i kopnięcie które co chwila ratuje z opresji, nielimitowane zapisy gry, QTE, itd. Super zaszczucie…

  31. ta gra patrzac po wczesniejszych gameplay’ach zapowiada sie na taka kupe bez klimatu z masowa rzezia obcych, ktorzy zostali sprowadzeni do roli malo groznych insektow ginacych od kilku strzalow, ze na dobra sprawe podaruje sobie temat Aliena w grach na dobre, czemu zawsze z kultowych pozycji robi sie syf bo projekt dostaje sie nieodpowiednie rece :/

  32. Było tyle komentarzy, że już niema, ale przypominam w lutym na Polsacie będzie można obejrzeć wszystkie 4 części Obcego pierwsza Obcy 8 pasażer ,,Nostromo” już w piątek 03.02.12 o 21:45, następne części co piątek.

  33. klimat zaszczucia był świetny w Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth(oczywiście do momentu aż otrzymaliśmy broń)

  34. darthmetalus Polsat szkodzi na wątrobę xD Zestaw 10 minutowych reklam co chwila niszczy film zwłaszcza jeżeli to horror.

  35. Pachnie mi to L4D z obcymi…

  36. Nie wiem czy tylko mi ,ale według mnie ci obcy są uśmiechnięci

  37. Ciekawe czy będzie Predator

  38. CzlowiekKukurydza 29 stycznia 2012 o 19:16

    @Vantage Zobacz gameplaye. L4D z obcymi jak to ładnie ktoś określił.

  39. oby Predzia dali, bo bez niego to nuuuda będzie;/

  40. @maryjanos1 słuchaj yyy weź ten,zapakuj sobie kanapki do szkoły i spać.

  41. @maryjanos1 Skwituje to krótkim ROFLMAO 😀

  42. Ale ta gra to będzie taka jakaś bez klimatu. No bo w oryginalnym ALIEN jeden obcy był śmiertelnie niebezpieczny, a tutaj traktuje się je jak plagę mrówek, dobra gra z obcymi to powinien być survival horror, w którym walki odbywają się tak, że można uciekać, walczymy z jednym przeciwnikiem jednocześnie, a każdy przeciwnik może nas zabić jeśli zrobimy błąd, a i żeby latarki trzeba było używać. Każdy Obcy tak naprawdę był bardzo wytrzymały na ludzką broń trzeba o tym pamiętać…

  43. @darthmetalus to tak jak w Dark Souls, jeden najmniejszy może cię zabić bez ostrzeżenia(sam to sprawdziłem, no bo taki krzak ładnie wyglądał to podchodzę oglądam i GEJM OŁWER)

  44. @darthmetalus – dokładnie i tego powinni się trzymać. Obcy to maszyna do zabijania a nie równorzędny przeciwnik i nie jest tu potrzebny balans (szkoda, że twórcy AvP3 do tego nie doszli…)

  45. W AvP2 nie było balansu obcy zawsze jak dopadł żołnierza to go rozrywał. Balans uzyskiwano ilością graczy danej nacji i to było fajne. Mimo, że żołnierz był słabszy zdarzali się wyjadacze, którzy bardzo zręcznie radzili sobie z obcymi. Obcy nie mógł też śmiało atakować frontalnie (lepiej było się skradać i atakować z tyłu) bo po odrodzeniu żołnierz zawsze miał jeden granat podwieszony w granatniku i mógł rozwalić obcego nim ten do niego doleciał. Było bosko 🙂

  46. Taki klimacik opuszczony statek, załoga od dawna nie składała raportu, zostaje wysłana grupka komandosów, rozdzielacie się, zaczyna się gra. Na początku masz tylko karabin z latarką. Idziesz drzwi są zamknięte, musisz mieć trochę czasu żeby to rozpracować, zabierasz się za hakowanie, nagle z szybu wentylacyjnego wyskakuje obcy, musisz biegać po całej planszy, i trzymać go na dystans, żeby przeżyć. Po wystrzelaniu 6 magazynków Obcy pada, wracasz do panelu. Masz czas, otwierasz drzwi przechodzisz dalej 😀

  47. A i jeszcze lampy się popsuły, i tylko czasami są jakieś rozbłyski światła 😀

  48. CzlowiekKukurydza 30 stycznia 2012 o 11:21

    @darthmetalus No 6 magazynków to 'lekka’ przesada (zwłaszcza, że te karabiny mieszczą po 99 naboi w każdym), ale fajnie byłoby zobaczyć grę w której każdy obcy jest wyzwaniem, szybki, atakujący z najbardziej niespodziewanej strony do tego każdy jego postrzał narażałby nas na obrażenia od kwasu. To co widzieliśmy na gameplayach to całkowita odwrotność tego co chcielibyśmy ujrzeć. Obcy walą od frontu, padają od jednego trafienia, a zamiast kwasu w ich żyłach płynie zielona farba.

  49. Nemesis753159 30 stycznia 2012 o 11:47

    A ja myślę że Survival Horror w świecie Alien’a jest po prostu niemożliwy, nie ze względu na technologie jaką tworzy się gry, ale ze względu na to że nie pozwala na to Uniwersum. Zawsze Alieny będą swego rodzaju rzeźnią dla obu gatunków(Ludzi i Obcych)bo jest ich jak to jeden user powiedział „…jak mrówek…”. Stworzenie SH w świecie Aliena jest według mnie 1.Albo niemożliwe. 2.Albo cholernie trudne.

  50. @Nemesis753159 mylisz się, żeby obcych było ,, jak mrówek” to tyle musi być ludzi. Obcy potrzebują nosicieli. 1 Nosiciel = 1 Obcy Zakładając, że ten statek, o który wcześniej mówiłem miałby 30-osobową załogę i był dość rozległy, to dałoby się zrobić pojedynki jeden na jeden(na początku, bo potem spotykamy 2 komandosów z naszej drużyny, którzy przeżyli, reszta zginęła przez Obcych i starcia są z na przykład 3 na 3, albo 4 na 3). A królowa byłaby bossem 😀

Dodaj komentarz