Aliens: Colonial Marines – nowa data premiery i trailer! [WIDEO]
![Aliens: Colonial Marines – nowa data premiery i trailer! [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/6cfa83af-d46c-4e6b-83e0-7040da467628.jpeg)
SEGA wraz ze studiem Gearbox Software ujawniła nową (miejmy nadzieję, że już ostateczną…) datę premiery Aliens: Colonial Marines. Gra ukaże się w lutym, a z okazji nowego terminu debiutu dostaliśmy też pierwszy od dawna zwiastun. Z fragmentami gameplayu!
Jak poinformowali przedstawiciele SEGI, Aliens: Colonial Marines trafi na półki sklepowe 12 lutego 2013 roku. Pierwotnie gra miała ukazać się wiosną tego roku, ale w styczniu przełożono premierę na jesień. Wygląda jednak na to, że i tego terminu nie udało się dotrzymać, dlatego produkcja pojawi się dopiero w lutym.
A na deser – nowy trailer z gameplayem:
Czytaj dalej
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
-
Departament Bezpieczeństwa Krajowego USA używa Pokemonów, by promować deportację imigrantów....
46 odpowiedzi do “Aliens: Colonial Marines – nowa data premiery i trailer! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Muszę przyznać, że robi wrażenie. W to trzeba zagrać.
Sare, bardzo nie dobre alieny!!!:P
Łącznie rok obsuwy… Coś czuję, że rozsypała się im koncepcja i sami nie wiedzą, czym ta gra ma być. Trailerem bym się nie sugerował 😉
Ktoś tu chce pobić Duke Nukem Forever
@Moonsheld pewnie opinie po poprzednich trailerach dotarły gdzie trzeba i mają zagwozdkę. No zobaczymy. Czekam… choć jestem sceptycznie nastawiony (nie wspomniałem o AvP3 😛 ).
sorry za literówkę
Niech jeszcze poleży parę lat, bo ostatnie gameplay’e są niepokojące.
Normalnie ręce opadają, najpierw Bioshock infinity, potem tomb raider, a teraz Aliens. Jak jeszcze przesuną premierę borderlands 2 to odwołuje preordera.
po co dawać datę premiery po końcu świata?|Lepiej wydać w grudniu i zgarnąć kasę wcześniej, choć w sumie po co komu kasa na chwilę;p
@boltxx na tym trailerze grafika jest lepsz niż w DNF więc już nie jest źle, a i gameplay wygląda przyzwoicie więc mnie zainteresowali i czekam na więcej
To jest tak wspaniałe universum. Czekam z niecierpliwością.
Heh, a ja się łudziłem, że zagram jeszcze tej jesieni :/ Może nie chcą żeby kolidowała z Borderlands 2?
Odepchnięcie obcego rękami… dziwne, ale po za tym fajowo.
to odepchnięcie rękami XENO mi nie podobało… ale tak „hero to hero” nie zwyczajny cywil.
ja chcieć grać w aliensa ja chcieć od gearbox świetny klimat ja chcieć dobrze zoptymalizowaną grę żeby nie haczyła i chodziła na kilkuletnim PC ja chcieć słyszeć vocal pani statku i obcych super jak się nie uda gearboxowi to lipa ale wierzę że będzie olej i dobre ciasto z którego wyrośnie hit
ja lubić science-fiction pozdrawiać wszystkich graczy – za dużo gram i mózg się wypalił mi
Niech już anulują ten tytuł, bo to będzie przestarzały średniak i wielki zawód.
Fanów SF proszę o wsparcie:http:polakpotrafi.pl/projekt/earthdiepozdrawiam!
Fanów SF proszę o wsparcie: http:polakpotrafi.pl/projekt/earthdie |pozdrawiam!
O, widzę lekki powrót do korzeni w postaci starego karabinu z AvP 2. Mam tylko nadzieję, że wyjdzie lepiej niż dość średni AvP.
@Questor co ty gadasz,ta broń czyli Pulse Rifle pojawia się w każdej grze gdzie jest Alien więc jaki powrót?? jak w AVP3 ta broń była…
Ogólnie gra pięknieje z trailera na trailer. Nie wiem czy w Gearbox pracują jeszcze ci od HalfLife OposingForce, ale jeśli tak to zapowiada się murowany hit (BTW DNF nie robiło w całości Gearbox, ich zadanie polegało jedynie na dokończeniu 5% gry tak by można by ją sprzedać, także to nie oni zrobili ten badziew).
Ale Ripley przeżyła 😀 , zapowiada się co najmniej mrocznie…
Rękoma odepchnął Obcego ? Bez jaj… Co to jest COD ? AvP 2 nie przebije.
Ale te Alieny wolne
Jeny, ale się ścierwo zapowiada… 🙁
heywood – nie rękoma, a nogą. Przypatrz się uważniej:)|darthmetalus – Na początku trailera jest jak byk napisane, iż minęło 6 tygodni i 4 dni od śmierci oficer Ellen. Pominąłem jakiegoś newsa?
Jak zwykle, wyjdzie trailer i znowu do głosu dochodzą wszelkiej maści prorokowie wróżący z fusów. Gra wygląda Ciekawie. Mam nadzieję, że wyciagneli wnioski z AVP (które wcale złe nie było) i obecna gra będzie bardziej żywotna.
trailer fajny , jeszcze z 6 lat i może wyjdzie ;D
Oby ta gra się nie okazała jakimś byle jakim średniakiem. COOP na 4 osoby, nieliniowość w pojawianiu się obcych coś jak stworki w L4D, ekstra grafa (nie miałbym nic przeciwko DX11, nowe AVP dzięki temu wyglądało świetnie), grywalność dzięki porządnej i przemyślanej rozgrywce, jeżeli wszystko to będzie wykładam kasę!
Tylko obym nie musiała na nią czekać całego mojego życia…
@Deathdealer A:CM miało być dynamicznym taktycznym szuterem, po ostatnim trailerze, i gameplayu mozna wywnioskować, że będziemy mieli do czynienia z co najwyżej średnim fpsem. Obcy powinni być szalenie wymagający. Odepchnięcie xenomorpha przez CZŁOWIEKA oraz to, jak łatwo są oni trafiani, i jak wolno się poruszają, świadczy o tym, że tacy nie będą.
IMO trailer nastraja do produkcji bardzo pozytywnie.
@Mrowczak: a co, studiujesz biologię i fizjologię xeno, że takim znawcą jesteś? To jest fikcja. A poza tym wszyscy się czepiają odepchnięcia Aliena przez żołnierza. Cóż – w pozycji leżącej, mając dobre podparcie, z łatwością odepchniesz znacznie cięższego wroga używając(jak gość w trailerze) nogi.Rękoma tylko przytrzymuje mu łeb, by go nie zabił tym”językiem”. Wolno się poruszają-nie będę komentować-każdy ma swoje racje.Łatwo są trafiani-a co myślałeś?To są żołnierze przecież!
BTW. szuter to mamy na drogach(teraz już wiem skąd te dziury – bo to taktyczny szuter^^ ), nie w komputerze:)
Od dawna wiadomo że ta gra nie będzie trzymała klimatu pierwszej części filmu ( ciężko było by zrobić taką grę wiem) i powtarzam szkoda i czekam aż w końcu zrobią coś ciekawego w uniwersum aliena 🙁
@garou ignoranci są wszędzie. Nie odepchniesz nogami (zwłaszcza z łatwością, oraz będąc przeciętnym żołnierzem) przeciwnika, który jest kilkukrotnie silniejszy od ciebie, i trzyma cię za ramię, głowę, czy chociażby korpus. BTW, jestem jednym z geeków z uniwersum AVP. Trzeba nigdy nie oglądać 2,3 oraz czwartej części obcych by nie wiedzieć, że są cholewnie szybkie, zwinne i szybkie. |Co do wypowiedzi o szutrze… Nie wiem, czyś głupi, czy masz się za zabawnego. 😀
błąd-jeżeli znasz się na walce w zwarciu(a żołnierz się zna)-to odepchniesz z łatwością.|dalej-może i są zwinne i szybkie,ale czy wierne przeniesienie zachowania xeno z filmu do gry,będzie miało sens?W filmach prawie wszyscy ginęli,więc gdyby i w grze wiernie odwzorować zachowanie i szybkość aliena-90% graczy nie przeszłoby 1 misji/rozdziału,prawda?|szuter-po prostu krew mnie zalewa jak widzę, że ktoś nie umie posługiwać się ojczystym językiem.Naprawdę w naszym języku brakuje słowa określającego „shooter”?
@garou dalej ciągniesz to o szutrze. Jednak głupi, tak tandetnego żartu nie załapać.|1. Jakoś nie widziałem, by marine odepchną robala nogami, a raczej ręką z karabinem. 2. Spróbuj takiej sztuczki to porozmawiamy. 3. Dead Space/2, miał szalenie trudnych w zwarciu przeciwników(QTE tak samo jak zapewne w A:CM), a jakoś był grywalny. 4. Przeciętny wojak zna się na walce w zwarciu jak baletnica na podnoszeniu ciężarów. Wie jak to się robi, ale po mordzie co najwyżej umie dać.
dobra. nie będę zniżać się do Twojego poziomu. Po prostu wyraziłem swoje zdanie na temat słowa „szuter” vel shooter lub strzelanka. Widzę, że to Ty reprezentujesz poziom głupka(jak mnie nazwałeś), nie rozumiejąc moich intencji. Ale koniec, pokój!|1. przypatrz się uważniej – staraj się pauzować filmik na 1:11-1:12. Zobaczysz, że on używa nogi do odepchnięcia|2. Dość często próbuję na treningach(może nie z robalami, a z ludźmi)|3. A widzisz – porównujesz grę, która miała premierę, do fragmentu z trailera…
i tak oceniasz, że przeciwnik będzie mało wymagający. Najpierw zagraj – potem oceniaj!|4. Tu też błąd. Byłeś w wojsku? chyba nie. A uczą walk w zwarciu, oj uczą.|btw. Dlaczego uważasz, że Ci MARINES pochodzą „z łapanki”, a nie są wyszkolonymi w boju żołnierzami, którzy wiedzą jak walczyć, by przeżyć? Tak było w jakiejkolwiek części filmu? oj nie wydaje mi się.
Zgodzić się muszę z mrowczakiem. Owo kontrowersyjne „odepchnięcie” może i jest wykonalne na treningach, może i uczą czegoś takiego w woju…ALE z perspektywy fana serii o Xenomorfach budzi politowanie. Ja rozumiem że ma być efektownie i emocjonująco, a żołnierz w którego się mamy w grze wcielić przeszedł szkolenie. No ale przepraszam bardzo. Przeciętny Alien to superdrapieżnik urodzony tylko po to, by zabijać lub chwytać wszelką możliwą zdobycz. Na dodaek dostatecznie silny,
by rozbijać stalowe drzwi, lub unieść bez widocznego wysiłku kawał chłopa w pełnym, bojowym oporządzeniu (proponuję oglądnąć sobie „Decydujące starcie”). Człowiek, który wyląduje w jego „czułych” ramionach na dobrą sprawę nie powinien mieć szans by choćby przez chwilę utrzymać go poza zasięgiem szczęk.
@garou, poziomu powiadasz… uśmiechłem (żebyś załapał, zamierzony błąd) się. 😀 Puszczę tą uwagę bokiem, bo nerwów i tak mi nie poszarpie, a co do równania poziomów, to kierunki ci się pomyliły. 😉 |Ad 2. Porównujesz treningi do prawdziwej walki? Jaja sobie robisz? O.o|Ad 3. Jak tu się nie odwołać do twojego argumentu odnośnie nie wyłapywania kontekstu (chociaż pewne napiszesz, że specjalnie napisałeś bzdurkę). Przykład Dead Space ma się do poziomu trudności a grywalności, nie do trailera.
1. Gdzie porównałem trening do prawdziwej walki?zacytuj proszę.|2. Dlaczego więc oceniasz grywalność i poziom skomplikowania gry po tym co widzisz na zapowiedziach?
@garou z czytaniem też widzę nieco problemów. Są przeca adnotacje. 😀 |Kiedy oceniłem poziom trudności gry? O.o Stwierdziłem, że zapowiada się nieprzeciętna wręcz kupa (nie, że taką jest, no żebym już do tłumaczenia takich rzeczy musiał się posuwać, nosz k…). Grywalność, też zapowiada się raczej marnie ( via marny gameplay, którym zachwycali się tylko konsolkowcy), nie stwierdziłem, że tak jest. Za to TY mój przyjacielu, wysunąłeś śmiałą tezę, iż trudni przeciwnicy są grywalności wrogami.