Aliens: Colonial Marines – pierwsze informacje o multi

Serwis CVG ujawnił kilka informacji o multi w Aliens: Colonial Marines. Redakcja portalu miała okazję zobaczyć klasyczny deathmatch dla maksymalnie 16 graczy. Choć określenie „klasyczny” nie do końca pasuje – głównie przez to, że można wcielić się zarówno w żołnierzy marines, jak i Obcych.
Aby wygrać mecz w deathmatchu, należy zaliczyć 50 fragów. Do osiągnięcia tego celu niezbędna jest praca zespołowa – gracze muszą się trzymać razem, korzystać z detektorów ruchu i obserwować zaułki. Obcy nie są jednak łatwym przeciwnikiem – korzystając z sufitów i szybów potrafią w bardzo krótkim czasie skrócić dystans do żołnierzy.
Przed każdą walką gracze mogą dobrać odpowiedni ekwipunek. Prócz karabinu pulsacyjnego i strzelby, w Aliens: Colonial Marines pojawi się nowa broń, określana przez twórców gry jako połączenie karabinu pulsacyjnego z pistoletem SMART – korzystając z niego gracz otrzymuje dostęp do specjalnego interfejsu i trybu automatycznego namierzania.
O ile zabawa po stronie ludzi w dużej mierze przypomina to, co znamy z niejednego shootera, o tyle gra Obcymi to nieco inna para kaloszy. Z widoku FPP kamera przełącza się na TPS i trzeba uczyć się rozgrywki na nowo. Kosmici korzystają z podczerwieni, aby zlokalizować swoje ofiary i sojuszników. Będzie też można skorzystać z sufitów i wykonywać szybkie ataki.
Obcy podzieleni będą na klasy. Na razie ujawniono trzy – znanego z filmów ksenomorfa, kosmitę specjalizującego się w skradaniu oraz najpotężniejszego Crushera.
SEGA udostępniła tymczasem nową porcję screenów z gry, które możecie zobaczyć w naszej GALERII.
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Aliens: Colonial Marines – pierwsze informacje o multi”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Aliens: Colonial Marines prócz kampanii fabularnej będzie posiadał także tryb multiplayer. Do sieci trafiły pierwsze informacje o zabawie w sieci, którą pokazano na jednym z ostatnich pokazów gry.
Fanem filmu, ni żadnej gry nie byłem, ale zdaje się że kseny korzystały nie z podczerwieni, a… swoich zmysłów.
Aliens vs Predaotr 2 było świetne, a gra powyżej będzie podobna do „kontynuacji” z 2010 roku.
Racja Heywood – ta gra śmiało podąża utartą ścieżką do porażki. Szkoda.
@quarra true, a dokładniej z węchu, dlatego mogły wykryć niewidzialnego predatora… skąd ta podczerwień?
Gra wygląda… do [beeep]. Grafika z Duke Nukem Forever, Alieny bardziej chodzą niż biegają, zero klimatu(kto wpadł na pomysł celowania Pulse Rifle jak w Call of Duty?!) Trzy razy: NIE. Zawiodłem się na AvP2010, teraz będzie jeszcze gorzej.
Kseny mają podczerwień? Ale co do samej gry jako, że jestem dziwny i avp 2010 podobało mi się bardzo to na tą gierkę równierz czekam ale nie podoba mi się do końca pomysł z tps kamerą.
@Vantage – Jajco. Wielkanocne. Ja tam dumny z pochodzenia jestem. A jak ci się nie podoba zrób sobie transfuzję. No bo fakt że mamy do czynienia, sądząc z zapowiedzi z powtórką z totalnego dna, nie pozwala mi przecież spodziewać się kaszany…
@Vantage – Naucz się zadawać pytania po polsku i w formie grzeczniejszej niż odzywki żulerni to dostaniesz grzeczną a nie opryskliwą odpowiedź. Masz coś do mnie to się mnie czepiaj a nie wycieraj sobie jewropejskiej gęby Polakami. O tym że odpowiedzi jak widać nie zrozumiałeś żal nawet wspominać. I cieszę się że do „polaczków” sam siebie jak rozumiem nie zaliczasz – nie musimy się ciebie wstydzić.
Mi tam wersja gry z 2010 roku się podobała i w ten tytuł, jeżeli będę miał okazję, z pewnością zagram.
Gra jest inspirowana 2 częścią Aliena i dzieje się na tej samej planecie. Na filmikach i zapowiedziach gra bardzo dobrze oddaje klimat tego filmu. Co do multi trzeba zagrać aby ocenić. Jedno co mi się nie podoba to uderzenie kolbą praktycznie zabija Aliena.
Emm „pistoletem SMART”? Odkąd pistolety wymagają użycia obu rąk i uprzęży z serwo mechanizmami? Poza tym xenomorph oznacza cały gatunek, w filmach pojawiało się kilka typów obcych, a ten najbardziej znany to drone (truteń if you will). [/Nerd mode]
Trzymam kciuki za tą produkcję, bo od Alien vs Predator (2010) się odbiłem.
Heh, co do podczerwieni to bedzie to troche dziwnie wygladac ,troche jak wizja predatora w masce.Mi sie podobalo rozwiazanie z AvP(2010) , tam Obcy „widzial” feromony/zapachy przeciwnikow i mogl ich dostrzec przez sciane. Co do samej gry ,dam jej kredyt zaufania i zobaczymy co z niej wyjdzie. Wracajac do AvP(2010) to fajna gra ale niestety teraz zbyt duzo serwerow nie ma i trudno znalezc rozgrywke w trybie innym niz team deathmach (no i jeszcze te 'lagi’ przy walce w zwarciu)
Zapomnialem dodac jeszcze ze w AvP zastosowano fajny filtr obrazu dla Xenomorpha, ktory rozjasnial cienie przez co Alien bardzo dobrze widzial w ciemnosciach. Mam nadzieje ze bedzie to tak wygladalo , ale pewnie walna cos w stylu obcego z noktowizja/termowizja.