Aliens: Colonial Marines – Presja łowcy kosmitów [WIDEO]
![Aliens: Colonial Marines – Presja łowcy kosmitów [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/8740fce6-c2fe-4f84-9375-14f8b93f0887.jpeg)
Serwis Machinima opublikował nowy pamiętnik twórców Aliens: Colonial Marines, który skupia się m.in. na ukazaniu trudnego żywota kosmicznego łowcy. Walka o przetrwanie, poczucie wszechogarniającego zagrożenia - te aspekty mają być w grze szczególnie silne. Na szczęście, pokazany na filmie sonar pozwala przynajmniej przewidzieć, skąd nadchodzą Obcy...
Nowy pamiętnik twórców Aliens: Colonial Marines:
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Aliens: Colonial Marines – Presja łowcy kosmitów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mnie ta zapowiedz odrzuciła o tej gierki ;/
Pulse Rifle brzmi okropnie.
@Adorianu Popieram. Brzmi jak elektryczny, plastikowy karabin z odpustu.
@Adorianu & Aramis: Widać, że nie jesteście fanami filmów z Obcym. Brzmi dokładnie tak, jak brzmiał w oryginale, może sam w sobie ten dźwięk nie jest porywający, ale dla fana jedyny właściwy. Zgadzam się natomiast z Ancientem – bez przerwy pokazują te same fragmenty gameplayu, które na dodatek wcale zbyt dobrze nie wyglądają – tak pod względem grafiki jak i ogólnego wrażenia. Jestem bardzo, bardzo sceptyczny w stosunku do tej gry, nie spodziewam się niczego wielkiego.
Przed AvP 2010 też ciągle gadali i gadali i wyszło jak wyszło. Jeśli drugi zespół mając wszystko gotowe (silnik graficzny i licencję na resztę) znowu wypuści knota to pozostanie nadzieja, że do trzech razy sztuka… ale przy dwóch wtopach to CM może być ostatnią grą przez bardzo długi czas… Niestety te filmiki nie wyglądają dobrze. Duży widoczny obszar, gdzie obcy pojawia się jako mała zabaweczka. Nie ma atmosfery. Nie wiem dlaczego w AvP2 czułem grozę a tutaj i w AvP3 nie. Może temat mi się przejadł.
AI Obcych leży i kwiczy jak tak patrzę. Ładują się pod karabin z nadzieją że masą wykończą… Chociażby pierwsze parę sekund gameplaya, gdy wchodzą po schodach…
Jeżeli gra będzie iała klimat Ostatecznego Starcia.. to presja i strach będzie nadmiar odczuwalny.. mam tylo nadzieję ,ze w przeciwieństwie o filmiku , Obcy zamiast ciągle pchać sie pod lufę , będą przeprowadzali i zasadzki na gracza
http:gametrade.pl/a/5a5b0f9b7d3f8fc84c3cef8fd8efaaa6c70d75ab|nie pamiętam kiedy ostatnio płaciłem za gry 😀 Ciągle się wymieniam na powyższej stronie.
@Naars chyba sobie kpisz, na podstawie opini na temat czegos tak banalnego jak dzwieki broni w grze da sie wysnuc wniosek ze fanem tego filmu nie jestem?,NONSENS.Rozczaruje cie,jestem fanem i doskonale wiem jak pulse rifle brzmi w avp2 brzmi praktycznie tak samo jak w filmie a to tu wcale tego nie przypomi a nawet na forach fanow aliena narzekaja,jest to specyficzny dzwiek a w tej grze to jest turkotanie ot co…
Duble kill? To jakieś jaja? Kolejna tempa gra na modłę CoDa. Do tego graficznie stoi na poziomie PS2.
Jeah. „Look lady i need to know one thing: Where they Are…” kto wie skąd ten tekst ma +
Dives, nie czujesz klimatu. Rozgrywka może będzie tempa, grafika niesatysfakcjonująca ( gdyby kogoś to obchodziło ), ale klimat wymiecie wszystkie gry ( a jeśli będą jeszcze odpowiednie relacje między członkami drużyny to … omomomom ) a w multi i tak będą grać masy. Wiadomo, nie pobije to w sprzedaży crysisa czy CoD-a, bo nie do każdego to trafia. Ale Ci którzy chcą zobaczyć porządną grę z ” ufokami ” wybaczą jej błędy.
@TvSuperStar wybacz ale Twoja wypowiedź zaleciała nachalnym marketingiem szeptanym 🙂 Aliens oglądałem w kinie w latach 80-tych, kupiłem na DVD jako jeden z pierwszych filmów, zagrywałem się w AvP2. Niestety AvP3 zawiosło na całej linii, choć też mówiono (jak wspomina Ancient), że klimat będzie wymiatał. Gra była słaba i od początku mało kto w to grał w sieci. Mam nadzieję, że teraz będzie inaczej ale niestety to co pokazują nie wróży zbyt dobrze. Ilość postów pod informacjmi o CM też o czymś świadczy 😛
Wykrywacz ruchu to najbardziej schizująca zabawka w grach z uniwersum Obcego. Dzięki temu małemu gadżetowi w grach zawsze był klimat i mega ciśnienie. Nigdy nie zapomne w AVP2 jak detektor pokazywał jak się „coś” zbliża 15m..13m…10… człowiek już spanikowany 7m…4… już się niemalże strzelało po wszystkim byle to „coś” zabić, aż tu nagle detektor wskazuje 7m…10m…13m…15m… ….25m…. i nic. Kurcze takie podnoszenie ciśnienia było genialne.