rek
31.07.2012
Często komentowane 26 Komentarze

Aliens: Colonial Marines – słów kilka o tworzeniu „wiarygodnych Obcych” [WIDEO]

Aliens: Colonial Marines – słów kilka o tworzeniu „wiarygodnych Obcych” [WIDEO]
Główny cel przyświecający studiu Gearbox Software przy pracach nad Aliens: Colonial Marines? Stworzyć grę, która będzie godnym następcą filmów z Obcymi, produkcję, która zadowoli największych fanów i będzie prawdziwym sequelem kinowych obrazów. O tym opowiadają jej twórcy w pierwszym filmie „Z pamiętnika developera”.

Twórcy o Aliens: Colonial Marines:

26 odpowiedzi do “Aliens: Colonial Marines – słów kilka o tworzeniu „wiarygodnych Obcych” [WIDEO]”

  1. Autentycznych? Niech to ktoś poprawi na „wiarygodnych”, bo żałość w człowieku wzbiera, jak takie rzeczy musi czytać…

  2. Obcy są wśród nas… Z filmu wynika, że to jest ta sama kolonia, którą widzieliśmy w Aliens Camerona. Tam wybuchło 40 megaton, więc ciekawe jak to przetrwało.

  3. Widzę mały błąd jest napisane „wiarygodnyvh” a powinno być „wiarygodnych”.

  4. Wiarygodny dokument o obcym? Niedługo zamiast Predatora obejrzymy jego biografie.

  5. Aliens to już przeżytek, teraz jest Prometeusz

  6. Ciekawie to wygląda, nawet bardzo ciekawie. Może to tylko złudne wrażenie (wiele razy tak już przecież było, gra zapowiadała się świetnie, a potem [beeep] -.-), ale gdybym miał zdecydować się na zakup poprzez obejrzenie tego materiału, zrobiłbym to 🙂

  7. Autentycznych? Wiarygodnych? No błagam, ludzie! Może tak „przekonujących” jednak, co?

  8. @kjm9 Prometeusz to może co najwyżej possać dla Aliensów. Jeszcze filmu nie oglądałem, ale przeczytałem już wiele złych opinii.

  9. LordResvain 31 lipca 2012 o 10:39

    Revendell – nie sugeruj się nimi. Ten film to zupełnie inny film niż Obcy, moim zdaniem bardzo dobry. Opinie są bardzo podzielone, więc najlepiej samemu się przekonać.

  10. TrollingStones 31 lipca 2012 o 10:54

    ”Prometeusz” sprawdzał się nieźle jako film-relaksator i był nawet niezły. Niemniej jednak było w nim klika wątpliwych momentów. Najbardziej rozwaliła mnie 30 sekundowa operacja brzucha, po której rana została ”zalepiona” spinaczami 😀 Plus jeszcze energiczny bieg bohaterki po niej.

  11. @TrollingStones wiesz nie wszyscy jeszcze oglądali,więc jak zamierzasz pisać o scenach z filmu pisz do cholery SPOILER.

  12. LordResvain 31 lipca 2012 o 11:03

    SPOILER. Była tak nafaszerowana morfiną/czymś lepszym (w końcu przyszłość), że można zrozumieć to, że z trudem, ale była w stanie znieść ból. Gorzej z tym, że ciężko byłoby się jej poruszać z rozciętymi mięśniami brzucha. Warto jednak wziąć poprawkę na całą sytuację – kobieta walczyła o życie, a adrenalina i szok czynią cuda. Nie warto tego jednak szczególnie analizować. Denerwuje mnie niekonsekwencja krytykujących film – przyczepiają się do rzeczy, które naprawdę da się wyjaśnić, kompletnie zapominając, że

  13. Ehhhh…. Mówią że chcą zrobić te nieszczęsne Ksenomorfy autentyczne, czy coś, a one na filmikach z gameplayem są niesamowicie powolne. Tylko mi się tak zdaje, czy ktoś inny się ze mną zgodzi?

  14. LordResvain 31 lipca 2012 o 11:07

    w Obcym też było sporo nonsensów i także niczego się nie dowiedzieliśmy. Skąd jest Obcy? Czym jest Obcy? Co się stało z Ripley? Jakoś nikt słowem o tym nie wspomni, a obrzucają błotem Prometeusza za to, że stworzył więcej pytań niż odpowiedzi. Co w tym złego? Sequel pewnie sporo wyjaśni, a póki co mamy duże pole do interpretacji i domysłów. To tak źle, że Scott nie wyłożył nam wszystkiego jak idiotom? Filmy muszą być oczywiste? Wyprawa w nieznane, znalezienie kompleksu Inżynierów i z marszu rozwiązanie

  15. LordResvain 31 lipca 2012 o 11:08

    największej zagadki ludzkości – to nie za proste? Aaaaa, limit znaków ssie.

  16. LordResvain właśnie dobrze że nie wyjaśniono czym jest obcy(choć można się domyślać) stworzyło to wokół tego stwora wspaniałą aure tajemniczosci,wyjaśniając co to,po co to zepsułoby cały ten urok.A z Ripley to wiemy co sie stało,w końcu były aż 4 cz. z nią ;P.

  17. Troszkę mnie dziwi porównywanie prometeusza do obcego jedynka powstała w lat. 80 prometeusz teraz niby ma masę efektów specjalnych ale w obcym straszył jeden potwór a prometeusz nie wzbudził we mnie żadnych emocji.No i jeszcze porównywanie klasyki horroru SF do czegoś z masą efektów specjalnych i dużym budżetem.

  18. 1:41 – pad dla leworęczynch? O.o

  19. Miejmy nadzieję na grę z prawdziwymi emocjami, a będzie to bardzo trudne gdyż nawet filmy tj.”Prometeusz” dostarczyły mi bardzo mało emocji.Ale film i tak polecam:)

  20. LordResvain 31 lipca 2012 o 13:21

    Adorianu – wiem, że dobrze. Ale wytykam tu niekonsekwencje krytyków Prometeusza. Skoro krytykują niedopowiedzenia i tajemniczość w Prometeuszu (które dla mnie są plusem) to dlaczego nie wezmą na warsztat Obcego, do którego tyle razy się odwołują? WIEM też co się stało z Ripley (c’mon, znam te filmy na pamięć), ale chodzi o to, że koniec pierwszego Obcego jest tak samo urwany jak koniec Prometeusza. Krytyka zakończenia nie ma sensu, zwłaszcza że sequel(e?) podobnie jak w przypadku Obcego dadzą więcej wiedzy

  21. LordResvain 31 lipca 2012 o 13:21

    i odpowiedzi.

  22. Jak ja uwielbiam wypowiedzi twórców. Nie wnoszą nic do tematu, a obietnic bez pokrycia jest w nich co nie miara…

  23. aleksdraven 31 lipca 2012 o 14:20

    @TrollingStones- tak, myślisz że oglądnąłeś Prometheus HISHE i wiesz już wszystko. Ale chyba przegapiłeś pewien szczegół,a mianowicie że to jest Science-ficition. [uWAGA_SPOILER]To zautomatyzowana komora nie może zrobić tak szybkiej operacji( która trwała i tak więcej niż 30 sek) ale statek spokojnie leci dwa lata przez pół i więcej galaktyki i przy tym ma sztuczną grawitację bez ruchu obrotowego??

  24. aleksdraven 31 lipca 2012 o 14:25

    Panowie z Gearbox- prosimy was o mapę do multi ze statkiem The Derelic i nową klasę obcego- Deacon:)

  25. Ależ ta gra trąci starociem. Jakbym zapowiedź AvP sprzed lat oglądał. Szkoda, że docelową platformą ( a może raczej główną) są konsole. Widać to aż oczy bolą, a szkoda bo mogło być dużo lepiej. I poza tym jakoś mało ciemno na tych trailerach wszystkich jest. Może mi się wydaje, ale ci obcy to jakieś ślamazarne robale, a nie obcy na koksie z filmów.

  26. Oczy bolą ta, coraz więcej dzieci wychowanych na shaderach. Rozgrywka niech ruszy do przodu. Od pierwszego Quake w grach jest taka sama, więcej interakcji ze światem. Pozdro

Dodaj komentarz