25.04.2010
11 Komentarze

Alpha Protocol: Filmik o systemie dialogów, czyli do czego przydaje się butelka wódki [WIDEO]

Alpha Protocol: Filmik o systemie dialogów, czyli do czego przydaje się butelka wódki [WIDEO]
SEGA opublikowała nowy film z gry Alpha Protocol. Ten najnowszy koncentruje się na tzw. Dialogue Stance System, czyli systemie prowadzenia rozmów, zastosowanym w tym "szpiegowskim RPG" twórców Neverwinter Nights 2.

Dialogue Stance System przypomina rozmowy z serii Mass Effect – gracz (zdarza się, że w czasie określonym przez okoliczności), wybiera jeden z dostępnych sposobów prowadzenia dalszej części konwersacji. Możliwości zmieniają się w zależności od kontekstu i sytuacji, co zresztą całkiem nieźle przedstawia film zamieszczony poniżej.

Tyle tylko, że nie potrzeba nam (właśnie szczególnie nam: Polakom) reklamówki Alpha Protocol, byśmy zapamiętali, że najlepszy sposób na wyciągnięcie czegokolwiek od rosyjskiego informatora to butelka wódki, a Niemki nie ma co czarować pięknymi słówkami, tylko trzeba postawić na profesjonalizm:

§

11 odpowiedzi do “Alpha Protocol: Filmik o systemie dialogów, czyli do czego przydaje się butelka wódki [WIDEO]”

  1. SEGA opublikowała nowy film z gry Alpha Protocol. Ten najnowszy koncentruje się na tzw. Dialogue Stance System, czyli systemie prowadzenia rozmów, zastosowanym w tym „szpiegowskim RPG” twórców Neverwinter Nights 2.

  2. Wychodzi na to, że będę grać badASS’em 😀

  3. Świetnie rozwiązano ten system 😀 Wygląda bardzo filmowo.

  4. Ta butelka wódki bardzo się przydała 😀

  5. Kolejna gra po Mass Effectach gdzie bycie Renegatem będzie sprawiało masę frajdy 😀

  6. Mistrz Jedi Radek 25 kwietnia 2010 o 11:30

    Brak opcji dialogowych?? Co za absurdalny pomysł ;/

  7. AdixTehMaster 25 kwietnia 2010 o 11:30

    Szkoda, że nie mam X pudła albo PS3, system dialogów super

  8. Boże ale główny bohater jest sztywny. A system sialogów gorszy niż w ME

  9. Sztywny to był Shephard w wersji Angielskiej, ten koleś ma lepszy głos a jak się zmodeluje mu twarz według własnego widzimisię to będzie cacy.

  10. Kulas ma rację. Bohater jest trochę sztywny i taki bez wyrazu. Niemniej szykuje się naprawdę ciekawa gra.

  11. Gra zapowiada się bardzo ciekawie pod względem fabularnym i „wyborowym” ;P Lubię takie filmowe dialogi, na które mam wpływ. Co prawda grafika troszkę niedzisiejsza, ale co tam grafika, ważne, żeby było grywalnie.

Dodaj komentarz