Alpha Protocol: Kilka słów o zabezpieczeniach

Za zabezpieczenie Alpha Protocol przed piratami zadba firma Uniloc. Stosowany przez nią system SoftAnchor wymaga od użytkownika aktywacji gry na dwa sposoby – telefonicznie lub przez internet. Na szczęście, by cieszyć się najnowszym dziełem studia Obsidian, nie będziemy musieli być podłączeni do sieci przez cały czas.
Wybierając rodzaj zabezpieczeń, firma SEGA, wydawca Alpha Protocol, korzystała z własnych doświadczeń. Jedną z poprzednich gier zabezpieczonych przez Uniloc, był wydawany przez tę samą firmę Football Manager 2009. W jego przypadku dysponowaliśmy pięcioma kluczami licencyjnymi przypisanymi do konkretnego egzemplarza gry, a po każdorazowym usunięciu gry z dysku, zużyty klucz się resetował, dzięki czemu można go było wykorzystać ponownie. Choć informacja na temat zabezpieczeń Alpha Protocol tego nie precyzuje, również i w tym przypadku system powinien działać podobnie.
§
Czytaj dalej
30 odpowiedzi do “Alpha Protocol: Kilka słów o zabezpieczeniach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Po wielu latach produkcji i oczekiwania, Alpha Protocol wkrótce pojawi się na półkach sklepowych. Na kilkanaście dni przed premierą gry, poznaliśmy szczegóły dotyczące jej zabezpieczeń antypirackich. Nie będzie tak źle.
No to nie tak żle 😛 ale czy będzie można z polski dodzwonić 😛 .
Pewnie znajdzie się ktoś kto złamie najnowszy program przeciwko piratom.
Eee to nie powinno było wyjść jakiś rok temu? Jak by tak nie robili cudów na kiju z tą grą to tu by była własnie zapowiedź 2 części…
– good morning|- good morning|- can i activate Alpha Protocol|- no… we have break…|- f**************
podobnie było z zabezpieczeniami Sacred2. użytkownik dostawał 2 klucze, które umożliwiały jednoczesną instalacje tej samej kopii na 2 komputerach. odinstalowując grę odzyskiwało się klucz. jednak do gry w sieci, można było wykorzystać tylko jedną kopie – nie mogły być uruchomione jednocześnie 2 gry z tym samym kluczem. po lanie można było grac na tym samym kluczu, np. z bratem/kumplem w co-op.
Już się nie moge doczekać tej gry!!! Wie ktoś kiedy wyjdzie w Polsce?
No i gites tak to powinno robić się zapezpieczenia
No fajnie z tym zabezpieczeniami zrobili. Jednak jak widać po ACII to się nie sprawdziło i też zostanie złamane. No ale jedne plus jest przynajmniej. Nie trzeba stałego połączenia z netem.
Bardzo fajne zabezpieczenia. I takie jestem w stanie zaakceptowac. Ta gra sie szczegolnie nie interesowalem, ale ta informacja tak mnie ucieszyla, ze moze rozwaze zakup tej produkcji o ile nie wyjdzie w podobnym czasie do SCII. Wtedy mialbym problem.:/ I wybralbym SCII, bo gra pewnie bylaby dluzsza. W kazdym razie: brawa dla producenta, ktory powaznie traktuje PCowych graczy.
Na mój mózg, to powinno być tak, że jest klucz do gry, który umożliwia grę w sieci i jakiś system sprawdzający czy klucz nie jest dwukrotnie używany. To samo powinno dotyczyć gry single’owej. Skoro do instalacji potrzebny jest internet, to dany system powinien sprawdzić czy klucz nie był już w użyciu. Przecież na tym polega piracenie – jedna wersja gry używana przez wiele osób. Klucz powinien być zaszyfrowany w plikach gry. innej formy nie widzę.
Tamten FM został szybko scrakowany
Widzę, że już osiągnięty został stan absurdu, w którym użytkownicy 'dziękują’ za 'fajne zabezpieczenia’ z aktywacją online (na którą wszyscy klnęli wcześniej) tylko dlatego, że nie jest jak Ubisoftowa. GG.
Wy nadal nie rozumiecie, że te wszystkie zabezpieczenia to trick, żeby ludzie przerzucali się na konsole?
zabezpieczenie podobne do two worlds…
chwila , FM 09 chyba spiracili wiec czxemu popelniac ten sam blad?
i tak najlepszymi zabezpieczeniami są te z assasyna. Nie cierpie ograniczeń instalacji.
@minivulcan sa te same , wystarczal keygen i po sprawie
Przypomina sie Earth 2160.
Właśnie takie zabezpieczenia przydałyby się Amandzie z poprzedniego newsa:)
@barbarosa albo troszkę kombinacji w rejestrze
:barbosa – to nie blad. To tylko szacunek dla klientow.:P Poza tym tworzenie to tworzenie drogich zabezpieczen jest bledem, bo i tak zostana one zlamane.|@DarthRoxor – tak cieszymy sie. Tak bardzo cie boli, ze potrzebny jest net do rejestracji gry? To sie stalo standardem i obecnie nalezy dziekowac kazdemu producentowi, ktory na tym standardzie poprzestaje. Jak nie pokazesz, ze zalezy ci na takich zabezpieczeniach to wkrotce wszyscy zaczna uzywac UBIpodobnych shitow. A to znacznie gorsze wyjscie.
Coś podobnego było w jakimś Earth 21-ileśtam.
@ Professor00179 – Standardem? Naprawdę? A to zabawne jest, bo jakoś na przykład Risen takich rzeczy nie miał. Zew Prypeci w międzynarodowej edycji też nie. Nawet Fallout 3 i Dragon Age (za którymi nie przepadam) nie miały. Prawdopodobnie mógłbym jeszcze dalej wyliczać. I dlaczego za to dziękować? Równie dobrze możesz podziękować, że ktoś ci na obiad daje miskę smarków, bo przecież jest to lepsze niż gdyby ci zaserwowali szczyny.
Boood! Whyyyy?!
Goood*
@BarthRoxor – masz troche racji. Ale miej tez na uwadze, ze byla masa duzo gorszych rozwiazan takich jak system UBI, DRMy itp.
Szkoda że nie zachęcają piratów do kupna tak jak w me2 że są darmowe dlc
Wczoraj o tym akurat myślałem. Może piractwo ulegnie w końcu rozpadowi?
Chmielok, nie rozumiem, Eartha 2160 nie trzeba było wcale aktywować przez internet…