Among Us: Sequel anulowany, twórcy zamierzają skupić się na pierwszej części

Fenomen Among Us zaskoczył wszystkich, a najbardziej chyba samych twórców. Gra ukazała się na komórkach w czerwcu 2018 (na pecetach dwa miesiące później) i aż do swoich drugich urodzin gromadziła przy sobie w najlepszych chwilach kilkaset osób. Na początku lata tytuł zaczął przyciągać coraz więcej graczy – w sierpniu w szczytowym momencie na Steamie grało w niego ponad 70 tysięcy ludzi. Studio InnerSloth szybko zapowiedziało więc sequel, chcąc skapitalizować nagły wzrost zainteresowania. Nic z tego jednak (przynajmniej na razie) nie wyjdzie.
Wszystko dlatego, że… Among Us stało się jeszcze popularniejsze. W tym miesiącu produkcja bije kolejne rekordy – naraz znajduje się w niej nawet 388 tysięcy użytkowników. To wynik pozwalający walczyć o trzecie miejsce wśród najchętniej ogrywanych gier platformy. Twórcy ogłosili więc dziś, że zapowiedziany sequel nie powstanie, a zespół skupi się na dopracowywaniu i rozwijaniu „jedynki”. Jak uspokajają developerzy, wszystkie nowości, jakie miały pojawić się w drugiej części, trafią do pierwowzoru. Jedynym problemem jest kod samej produkcji, który zdążył się nieco zestarzeć.
W tej chwili InnerSloth planuje rozwiązanie problemów z serwerami, dodanie trybu dla daltonistów, wprowadzenie systemu Znajomych/Kont i nową planszę.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Among Us: Sequel anulowany, twórcy zamierzają skupić się na pierwszej części”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jakoś mnie to nie dziwi. Dodatkowo dwójka pewnie by wyglądała identycznie i nie mieli pomysłu co nowego dodać oprócz map.
Teraz, znając historię poprzednich gatunków zacznie się wysyp tego typu gier.
pink kinda sus
To ja wolę sabotażystę 😉
@Ogoorek1 Tiaaaa, typowa gadka impostora, ja myślę że to ty
Twórcy chcieli zrobić dwójkę, bo jedynka jest zrobiona mocno na kolanie i dodawanie czegokolwiek jest trudne. Moim zdaniem powinni nie rezygnować z tego pomysłu.
@ja0lek Poza rzeczami wymienionymi wyżej twórcy w planach mieli nowe mapy, nowe role (jester itp.), większą maksymalną ilość graczy (12-15), lepsze wsparcie dla innych trybów gry (m.in. Hide and Seek), system śledzenia postępów i rankingu, opcje moderacji oraz zgłaszania toksycznych graczy, anticheat.Twórcy chcieli to zrobić od nowa gdyż jedynka była pisana bez takich planów i dodawanie zawartości będzie robiło większe problemy niż napisanie gry od nowa, ale będą próbowali aby nie stracić obecnego hype’u.