Anthem: Czym będzie tryb Strongholds? [WIDEO]
![Anthem: Czym będzie tryb Strongholds? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/8a4f4bf5-29a9-41f8-a292-cc81ea1bede8.jpeg)
Premiera Anthem odbędzie się już za dwa miesiące i z tej okazji twórcy gry postanowili uraczyć nas długim gameplayem, na którym opowiadają o Strongholds – trybie rozgrywki, który ma zaoferować dodatkowe wyzwania graczom wkraczającym w fazę endgame’u. Na pierwszy rzut oka zaprezentowany tryb wygląda jak klasyczne rajdy z gier MMO – mapa, na której toczymy nasze boje, składa się z kilku pomieszczeń, które należy oczyścić z przeciwników, a żeby całość nie stała się zbyt szybko monotonna, gra będzie wyznaczała też cele poboczne. Misje w trybie Strongholds mają kończyć się walkami z bossem, ale tym razem twórcy nie zdecydowali się na pokazanie takowej, twierdząc, że jest to coś, czego gracze powinni doświadczyć sami.
Zaprezentowany tryb jest nastawiony przede wszystkim na rozgrywkę kooperacyjną, ale nie oznacza to, że będziemy uzależnieni od naszych znajomych – gra ma zaoferować matchmaking dla każdego gracza, dzięki czemu będziemy mogli zająć się grindem, nawet gdy nasi kumple są akurat niedostępni. Strongholds nie pojawi się też w grze od razu po premierze, ale zostanie do niej dodane niedługo potem. Ma to dać graczom czas na rozwinięcie swoich postaci oraz zebranie odpowiedniego sprzętu.
Przypomnijmy, że gra pojawi się na PC (Origin), XBO oraz PS4 już 22 lutego 2019 roku. Zanim podejmiemy decyzję o zakupie, 1 lutego będziemy mogli przetestować jej demo.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Anthem: Czym będzie tryb Strongholds? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ciekawe co ile będą takie strongholdy wychodziły, jak będą trubne, czy będą miały hard mode, co ile jest ich reset,jak złożone będą i na ile osób. Jeśli było info w vid to sorry, fragmenty oglądałem.
@Azaraphiel, strongholdy i misje mają poziomy, trochę jak w Diablo 3. Można przed rozpoczęciem ustawić na jakim chce się grać.
Bioware jest opustoszałe i od końca mass effect 1 nie robi już nawet action cRPG, szkoda bo kiedyś uwielbiałem to studio a teraz niech sobie upadną dalej.