Anthem: Demo będzie się znacząco różniło od wersji finalnej

Anthem trafi na rynek 22 lutego, lecz nim się to stanie, będziemy mieli okazję sprawdzić grę za sprawą wersji demonstracyjnej. Testy zostaną podzielone na dwie grupy. Pierwsza, czyli osoby opłacające Origin Access, EA Access lub te, które złożyły zamówienia przedpremierowe, pogra od 25 do 27 stycznia, zaś cała reszta od 1 do 3 lutego (w obu przypadkach oferta dotyczy PC, XBO i PS4).
Twórcy zastrzegają, że to, czego doświadczą zainteresowani, będzie różniło się od stanu finalnego. Rozbieżności będą widoczne między innymi w kwestii poziomu trudności (demo jest łatwiejsze). Decyzja wynika z faktu, że wersja testowa nie oferuje samouczka i rozpoczyna się w połowie wątku fabularnego, tym samym z marszu stawiając graczy naprzeciw stosunkowo silnych wrogów. „Pełniak” będzie się też cechował inną ekonomią, lekko przemodelowanym sterowaniem w wersji PC i znacznie mniejszą liczbą błędów. Przeczytajcie zresztą wpis, jaki opublikował Mark Darrah z BioWare (część informacji zawarto w odpowiedziach na pytania fanów).
So how’s the Anthem demo different from the game?
— Mark Darrah (@BioMarkDarrah) January 19, 2019
– we start you in the middle
– no tutorials
– no pilot picker
– balance is super different
– economy is completely different
– 6 weeks less bug fixes
…
Wygląda więc na to, że demo da nam tylko ogólne pojęcie o grze, ale przynajmniej będzie można przetestować podstawowe mechanizmy. Jeśli zamierzacie zagrać i chcielibyście dowiedzieć się o Anthem nieco więcej, TUTAJ znajdziecie materiał traktujący o systemie rozwoju bohatera zaś TU o jednej z najważniejszych lokacji w grze, czyli Forcie Tarsis.
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Anthem: Demo będzie się znacząco różniło od wersji finalnej”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie chodzi oczywiście o zawartość (to oczywiste), ale balans i liczbę niedoróbek.
Ta ostatnia część brzmi trochę, jakby oswajali graczy z tym, że demo będzie krapem. Tak jak pewnie i pełna wersja…
A wspomnieli coś o „unforseen bugs” albo „new spectacular issues” czy pomyliłem z inną, głośną grą?
Dla mnie sam fakt wypuszczenia dema jest bardzo pozytywny, no bo ile firm to robi?
Oby poprawili to sterowanie do premiery. Oczywiście poczekam na pierwsze recenzje zanim kupię, o ile to w ogóle zrobię, bo mam sporo wątpliwości.
Z tymi błędami będzie pewnie tak samo, jak w Battlefieldzie V, który aktualnie jest gdzieś na poziomie alphy.
Widac EA wierzy w te gre, stara sie poprawic swoj wizerunek i przekonac niezdecydowanych graczy do Anthema, skoro nie tylko nie okreslaja tego beta, ale jeszcze daja dostep wszystkim chetnym, a nie tylko tym, ktorzy juz zaplacili za preorder. Moze wyprobuje, choc Anthem srednio mnie interesuje i nie planuje go kupic.
To te demo obejrzę sobie na youtube już 25 stycznia. Bez sensu specjalnie czekać aż każdy dostanie dostęp skoro wcześniej już będzie pełno tego w internecie.
@Hintox|Śmiałe stwierdzenie. Będziesz łaskaw rozwinąć temat?
Hmmm a ja uważam że w tym demie chodzi tak naprawdę o stabilność serwerów , mniej ludzi ma abonament origin wykupiony lub złożone zamówienie przedpremierowe 😉
@Shaddon Oczywiście. Choć przyznam, że sam gameplay jest bardzo dobry i przez pierwszy miesiąc bawiłem się świetnie to teraz frustracja wynikająca z ogromnej ilości niedopracowanych rzeczy sprawia, że gram coraz mniej. Nieskończone ekrany ładowania, brak możliwości zarabiania wewnętrznej waluty, która jest potrzebna do wszystkiego, błędy rejestracji wyzwań potrzebnych do odblokowania nowej zawartości. Wszystkie te rzeczy były obecne w dniu premiery i są po dziś dzień.
Jest ich oczywiście o wiele więcej ale nie będę ich wszystkich wypisywał, ponieważ musiałbym napisać conajmniej 20 komentarzy. Odsyłam do Reddita: https:www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/acrmgv/this_game_has_99_problems_but_the_bitches_aint/. Do tego dochodzi wycięta zawartość, której nie zdążyli zaimplementować przed premierą taka jak tryb coop, tryb battleroyal oraz przeciąganie żołnierzy. Na aktualizacje czegokolwiek trzeba czekać ponad miesiąc, a z każdym naprawionym błędem przychodzi 10 innych.
@Hintox|Kolego, proszę się zdecydować: albo zawartość gry została z niej wycięta, albo po prostu twórcy nie zdołali jej zaimplementować na czas premiery. Pomiędzy jednym a drugim występuje ogromna różnica. Wspomniane przez ciebie błędy z rejestracją kolejnych osiągnięć wydają się być już naprawione, podobnie jak ten uniemożliwiający zarabianie waluty po osiągnięciu 50 poziomu. Oczywiście wciąż zdarzają się pomniejsze bugi i glitche, ale nazywanie obecnej wersji gry „alfą” jest cokolwiek niepoważne.
Taa, mniej błędów…