Anthem: Porównanie grafiki z pokazu na E3 2017 z finalną [WIDEO]
Czy coś się zmieniło? Owszem. Jak bardzo? Oceńcie sami.
Od momentu słynnego downgrade’u grafiki pierwszego Watch Dogs właściwie każda gra wysokobudżetowa jest w tej kwestii na świeczniku. Youtuberzy oraz gracze doszukują się różnic w oprawie z różnych gameplayów, czasem na siłę punktując ledwo widoczne rozbieżności. Dochodzi do absurdalnych afer, jak na przykład czepianie się o mniej widoczną kałużę w Spider-Manie na PS4.
Nie upiekło się również nowej produkcji Bioware’u. Dzień po oficjalnej premierze gry youtuber Nick930 podjął się porównania grafiki różnych wersji Anthema. Za przykłady posłużyły dwa materiały: gameplay prezentowany podczas targów E3 w 2017 roku oraz pochodzący z finalnej pecetowej wersji uruchomionej z maksymalnymi detalami.
Nie trzeba wprawnego oka, aby zauważyć, że pomiędzy pokazem na E3 a premierą to i owo uległo sporej zmianie. Ofiarą cięć padły głównie efekt rozmycia oraz bogate efekty świetlne. Odnosi się wrażenie, że grafika pozostała technicznie na podobnym poziomie, lecz po prezentacji na E3 zdecydowano o zmianie kontrastów oraz różnych szczegółów. Zastanawiające są również różne cięcia niewpływające na wydajność, jak na przykład gargantuiczny robot, który stoi w miejscu zamiast przewracać się pod koniec misji.
Czy doszło do istotnego downgrade’u, możecie ocenić sami – porównanie prezentujemy poniżej:
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.