Anthem: Wystartowały otwarte testy [WIDEO]
![Anthem: Wystartowały otwarte testy [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/e8b653ec-ff55-4d15-90d8-fc47dec5d8cf.jpeg)
Zakończone kilka dni temu zamknięte testy Anthem wzbudziły spore kontrowersje z uwagi na liczne problemy z serwerami. EA obiecuje, że tym razem będzie inaczej. Jeśli chcielibyście sprawdzić, ile w tym prawdy, a przy okazji ograć nowe dzieło BioWare, możecie to zrobić bez większego trudu. W wypadku wersji PC wystarczy udać się TUTAJ, a następnie kliknąć „wypróbuj przed premierą”. Właścicieli PS4 odsyłam w TO miejsce, zaś grających na Xboksach One kieruję TU. Demo pozwala zacząć grę na 10 poziomie doświadczenia i wybrać sobie jednego z javelinów. Dwa poziomy później można przetestować kolejny pancerz. Na zaliczenie czeka też kilka misji. Zabawa potrwa do 3 lutego.
Choć w przypadku dema bohatera da się rozwinąć tylko do 15 poziomu, w finalnej wersji można wbić nawet „trzydziestkę”. Jeśli chcecie się przekonać, jak wygląda zabawa zaawansowanym pancerzem, obejrzycie materiały przygotowane przez DualShockers i VG247:
Czytaj dalej
29 odpowiedzi do “Anthem: Wystartowały otwarte testy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Opublikowano też zapisy rozgrywki z udziałem wysokopoziomowych postaci.
Zawsze jak patrzę na gameplay tego Anthem mam wrażenie że już kiedyś w to grałem… Dziwne uczucie.
Ta gra jest nijaka, widziałem ogrom materiałów od prezentacji po gameplay z całego dema, ani mnie to nie kręci ani nie zachęca. Gra jest wyprana z jakiejkolwiek ciekawej fabuły, to całe uniwersum z wielkimi robotami jest meh. Pytanie kiedy korporacje w końcu zaczną zwracać uwagę na to czego chcą gracze. A nie chcemy by firma robiąca dawno temu świetne cRPG produkowała multi szroty pod monetyzację a całosć właśnie tak wygląda i takie sprawia wrażenie. Żeby nie było że same minusy, to latanie wygląda fajnie.
Trochę za dużo tych fajerwerków. Momentami w ogóle nie widać, co się dzieje.
Hmm, zagrałem właśnie w demo, zrobiłem misję i wyrzuciło mnie z gry, a misji nie zaliczyło. Nie miałbym obaw gdyby gra wychodziła za pół roku, ale niecały miesiąc to o wieeeeele za wcześnie. Sterowania podczas latania nie zmienili i pewnie nie zmienią, bo lata się bardzo nieprzyjemnie, konsolowo.
już mi się znudziło po obejrzeniu gameplaya
Widzę że nie jestem jedynym którego wywala po zakończonej misji i jej nie zalicza. Poza tym gra w mieście śmiga mi grubo powyżej 60fps a i tak mam wrażenie jak bym się poruszał w miodzie. Nie chodzi nawet o brak możliwości biegu w mieście tylko nawet ruchy kamerą są jakieś takie ospałe.
Po zagraniu w demo stwierdzam, że tak gra nie zagości w moim portfelu i nie wyciągnie z niego pieniędzy. Czekam na Borderlands 3.
@korinogaro też miałem takie wrażenie, myślałem że główne bolączki Alfy do tej pory znikną. Dalej nie ma jak komunikować się z ludźmi w grupie, dalej pracy kamery ssie, dalej lata się tragicznie.
Fajne to, muszę przyznać. Niby niewymagająca myślenia nawalanka jakich wiele, ale coś w sobie ma. Oczywiście nawet obłędna oprawa i przyjemna mechanika strzelania/poruszania się nie pomogą, jeśli EA nie zrobi porządku z serwerami.
Hej pytanie niezwiązane z anthem- czy powinienem zagrać w metro redux na PS4 przed zakupem nowego metro? Anthem 3 metrowym kijem nie dotknę nawet jak by był za darmo.
Wg mnie to trochę lepszy klon słabej gry, która okazała się klapą (Destiny 2). Gra się bardzo podobnie, może i niektóre rzeczy robi lepiej, ale ostatecznie jest nudno i powtarzalnie z kiepskim AI przeciwników typu gąbki na pociski. Nie rozumiem jaki miałby być docelowy odbiorca takiej gry – jak ktoś chce MMO, to gra w MMO; jak ktoś chce multiplayerowego FPS/TPS to gra w BF, Battlefront, CoD itp. Pewnie gra będzie miała swoich zwolenników, ale obawiam się, że skończy jako spektakularna porażka… 🙁
RIP BioWare.
Grałem i nagle wywaliło mi grę. Aha….
Gra jest bardzo ładna, na początku latało się źle ale jak się przywykło to fajnie czuć się jak Iron Man. Feeling strzelania jest dobry, moce także całkiem fajne. Za wolne poruszanie się po mieście i nie wyjaśnione sterowanie (ale idzie szybko odkryć). Do tego wspomniany przez kogoś brak komunikacji – druga misja w demie to zagadka. Podpowiedzi są ukryte w lokacji, jednak tylko ja je zauważyłem, reszta na pałę zmieniała symbole :/ W sumie gra bardzo mi się podoba, ale widać ze plusuje gdy masz z kim grać.
A i jeszcze jedna sprawa – po zakończeniu każdej misji wywalało mi grę do pulpitu. Misję zaliczało, ale jednak grę trzeba było ponownie uruchamiać. Podobno pomaga zmiana języka napisów na angielski.
Gra nie wygląda na złą, ale jakoś nic mnie przy mniej nie trzyma. Do tego ta spieprzona optymalizacja :/ Na RTX 2080 i i7 6700k gra potrafi mieć spadki fps poniżej 60 przy rozdzielczości 1440p. Nie wygląda lepiej niż Battlefield V, a ten działa mi w stabilnym 60fps z włączonym RT, a bez RT w ponad 100 fps.
@czorcik696|To dziwne, bo na GTX 1080Ti oraz i7 8700K śmiga jak złoto w ultra, ale dopiero po wyłączeniu V-synca, z którym ewidentnie nie może się dogadać. Stawiam, że winne są sterowniki, ewentualnie potrzebuje aż tak mocnego procesora – ciężko stwierdzić z całą pewnością.
Grałem godzinke. Wygląda slicznie, świetny walka, ale w menusach można się pogubić.
@Shaddon w sumie nie próbowałem z wyłączonym gsync. Zobaczę, ale ten sam problem mam nie tylko ja. Na youtube są filmiki, gdzie na Twojej konfiguracji też są spadki poniżej 60 fps.
@Azaraphiel|Bo menusy skrojone są ewidentnie pod konsole – po podpięciu pada wszystko nagle stało się znacznie bardziej intuicyjne. Podobnie jest z lataniem, do którego na klawiaturze i myszce trzeba się przyzwyczajać (co jednak nie trwa zbyt długo i już po kilku kwadransach grało się bardzo przyjemnie).
Takie połączenie warframe’a/destiny z mass effectem jeśli chodzi o gameplay. Nawet w 30 sekundzie pierwszego filmiku gość użył umiejętności która jest praktycznie kopią szarży z ME.
Zrobilem 10 ekspedycji, odinstalowalem.
Mi na ekranie podsumowania ekspedycji wywaliło błąd na PS4 i zresetowało konsolę
Shaddon Dzięki za info, V-sync wyłączony i od razu śmiga jak złoto:P (gtx 1070)
Póki co gra mi się lepiej niż w Destiny 2, które po skończeniu kampanii kompletnie zniechęciło mnie przez nieodczuwalną progresję. Tutaj system poruszania się jest dużo ciekawszy i działa sprawniej, walka ciekawsza, bo tych zdolności używa się jednak częściej niż granatów/ultów w Destiny. No i cieszą wybuchowe kombinacje ataków rodem z Dragon Age 2, Mass Effect 3/Andromeda czy Divinity: Original Sin. Wyłączenie V-synca faktycznie eliminuje spadki klatek.
Framerate to jakis zart i to na low ! do tego dzwiek znika hahaha
Zastanawiałem się czy ściągnąć demo na PC czy na PS4. Postawiłem na konsole. Po długim ściąganiu pierwsze uruchomienie – wymagają konto na originie. To jest kiepski żart w stylu Ubisoftu. No, ale to EA, więc czego miałem się spodziewać? Jak gram na konsoli to chyba oczywiste, że nie chce się bawić jakimś dziadostwem tylko ściągać, zainstalować i grać. Jakże się myliłem… Rozumiem mieć np. połączenie internetowe, ale to jest przesada..
Mnie nie przekonało. Chaos przy sterowaniu i podczas walki, dziwna czułość myszki (podczas chodzenia zbyt niska, podczas lotu – obłędna), wysrubowany poziom trudności. Do tego przy domyślnych ustawieniach FPS na poziomie 30 to zart, po zjechaniu na wysokie już w miarę OK, ale jeszcze musiałem wyąłczyć motion blur – nie wiem po co to komu, ale mnie tylko zniesmacza ten efekt.