02.09.2018
Często komentowane 52 Komentarze

Anthem: Zwiastun, system dialogów i demo [WIDEO]

Anthem: Zwiastun, system dialogów i demo [WIDEO]
Raczej się nie nagadamy.

W ramach trwającego PAX West EA poruszyło temat dialogów w Anthemie. Okazuje się, że każdorazowo gracze będą mogli wybierać swoją wypowiedzi jedynie spośród dwóch propozycji. Nie będą one powiązane z żadnym systemem moralności i różnią się wyłącznie tonem wypowiedzi. Producent wykonawczy gry, Mark Darrah, został zapytany o powód, dla którego zdecydowano się na uproszczenia, odrzekł:

Szykujemy to dla odbiorców, który nie przywykli do tego typu decyzji i rozmów. Chcieliśmy uprościć sprawę, ale też nie mamy zamiaru stawiać was przed żadnymi pozornymi wyborami.


EA poinformowało również, że 1 lutego na PC, XBO i PS4 wyląduje demo Anthema. W tym momencie wiadomo tylko, że będzie ono dostępne dla osób, które zdecydują się na zamówienie przedpremierowe bądź abonament EA Access. Niewykluczone, że w przyszłości pojawią się również inne sposoby na dołączenie do zabawy, ale na konkretne informacje musimy jeszcze poczekać.

Na koniec obejrzyjcie nowy zwiastun:

52 odpowiedzi do “Anthem: Zwiastun, system dialogów i demo [WIDEO]”

  1. Raczej się nie nagadamy.

  2. Wizualnie zachwyca. Poza tym wygląda jak nieślubne dziecko Mass Effecta i Warframe’a.

  3. Teraz tylko trzymać kciuki żeby gra okazała się porażką i EA wróciło do inwestowania w normalne gry, nie w „usługi”.

  4. Oby to była ostatnia gra Bioware.

  5. Aż nawet nie wiem co napisać… Będzie śmiesznie, jeżeli ta gra będzie gdziekolwiek tagowana jako RPG, skoro te pięć dialogów na krzyż jakie znajdą się w grze ograniczać się będą do „tak” i „tak (sarkastycznie)”. Z drugiej strony raczej po Anthemie nikt nie oczekiwał jakiejś głębszej fabuły, więc tak naprawdę nie ma się co wkurzać, prawda?

  6. To teraz nawet demo jest czymś ekskluzywnym?

  7. Walka wygląda jak w Andromendzie…

  8. Zaraz, co? 2 wypowiedzi? Tak/Nie? Tak/Tak(sarkastycznie)? RPG?|To już nawet Warframe, który nigdzie nie nazywa siebie RPG, nie próbuje być RPG ma w misjach fabularnych po 3 opcje

  9. Nie wiem, co oni w tym BioWare ćpią, że w ogóle przyszło im do głowy nazywać toto RPG xD. Ale takich newsów nigdy za wiele, bo każdy kolejny utwierdza mnie w przekonaniu, że ominę „Anthem” szerokim łukiem i pozostanie mi tylko nadzieja, że EA nie uwali po tej grze BW. „Dragon Age IV” by w końcu mogli wydać, zamiast bawić się w nikomu niepotrzebny klon gier, które mają już swoich odbiorców i raczej nie będą oni chętni do przesiadki na kolejną podobną produkcję.

  10. Pomijając grafikę, która pewnie doczeka się jeszcze downgrade’u, wygląda mi to na taką Andromedę 2.0, czyli jeszcze mniej fabuły i rolpley’u, nie wspominajac o zapowiedzianych już mikrotranzakcjach.

  11. Bieda. Aby zilustrować głębię fabularną, pokazują otwieranie skrzynek.

  12. Tak tylko napomknę, że gdybym chciał tłuc w coopie wielkie potwory, to mam od tego Monster Huntera, do poziomu którego, dam sobie za to rękę uciąć, Anthem nawet się nie zbliży. Nadal twierdzę, że o ile gra powstaje rękoma pracowników BioWare, to tak naprawdę jest korporacyjnym dzieckiem EA, co oczywiście nie zmienia faktu, że, patrząc na pozytywny odzew graczy, odniesie niemały sukces. Jeśli z jakiegoś powodu cieszycie się na porażkę Anthem, to najwyższa pora przejrzeć na oczy – tak się nie stanie.

  13. No i dobrze, jakiś wersja parogodzinna będzie, pogra się, i zapomni XD

  14. Czegoś tutaj nie rozumiem. W artykule jest napisane, że będziemy mogli wybierać podczas rozmowy dwie opcje, które różnią się jedynie tonem wypowiedzi i nie maja wpływu na fabułę. W zwiastunie co chwilę powtarzane jest, że wszystko zależy od naszych wyborów. Co jest grane?

  15. CzlowiekKukurydza 2 września 2018 o 14:46

    Nie wiem po co bawić się w jakiekolwiek 'opcje dialogowe’, ta gra to strzelanie oraz loot. Borderlands ma w miarę przyjemną fabułę, a 'rozmowy’ stanowiące tło fabularne nie zawracają nam głowy i są kończone przez 'radio’ jeśli nasza postać się zbytnio oddali. Jest to o wiele lepsza opcja niż 'Tak/(groźnie)Tak’. Po co mi demo do preordera? Demo powinno pokazywać grę tym którzy nie są zdecydowani i zastanawiają się nad zakupem. Przynajmniej do 2017 tak było.

  16. CzlowiekKukurydza 2 września 2018 o 14:47

    Myślałem nad zakupem, ale EA tak mocno próbuje mnie zniechęcić, że chyba w końcu ulegnę.

  17. To będzie cudowna katastrofa :D. Największy błąd polega na tym, że próbują to reklamować jako rpg od bioware i słono za to zapłacą 🙂

  18. Ale to będzie syf.

  19. @Shaddon|Tak, tylko że pecetowy port Monster Hunter-a ma skopany tryb co-op. Mam 2-óch kumpli, którzy się napalili jak diabli grac w to w co-opie – do dziś maja ogromne problemy z desynchronem i nie możliwością założenia party w nomrlany sposób, są ciągłe problemy z połączeniem party, wystarczy poczytać komentarze. Do dzisiaj nie jest do naprawione.

  20. Ehhh Bioware niegdyś Jedno z moim ulubionych Studiów Tworzących gry które zrobiło Mega świetną i genialną trylogię jaką było Mass efect zniżyło się do takiego poziomu. Smutne Bardzo Smutne a Po Anthem coś czuję że zakończą swój żywot tok jak Visceral games Szkoda naprawdę szkoda.

  21. @fanboyfpsów,|Rozumiem co chcesz przez to powiedzieć, bo mam podobny sentyment do gier BW. Byłem z nimi od ich początków, zakochany w ich pierwszym genialnym dziecku – Baldur’s Gate. Ich gry trzymały poziom do momentu odejścia Muzyki i Zeschuka. Oni zapoczątkowali masowy exodus ważnych pracowników z BW, których zastępowali ludzie od EA. Obecnie została tylko nazwa, ludzi którzy byli odpowiedzialni za ich najlepsze tytuły i serie już w strukturach BW nie ma. Nie ma co BW żałować.

  22. Wygląda jak ulepszona Andromeda. A że przy niej nie potrafiono wykorzystać rozbudowanego uniwersum,tylko go uprościli i pozbawili charakteru, to nie wiem czy obecnie sa w stanie stworzyć interesujkący świat od podstaw.

  23. Ja tam nie wiem co Wy macie z tą Andromedą. Naprawdę jest to świetne gra. Brakuje jej co prawda pewnej iskry bożej, ale spokojnie stanie w szranki z ME1. Co do A to świat wygląda obłędnie ale jak nie będzie to RPG to ciężko to widzę, ale kto wie. W końcu to nie RPGi najlepiej się sprzedają tylko gry akcji.

  24. @Xelar zacząłem to zauważać przy produkcji ME Andromeda że co jakiś czas informowano nas o jakimś odejściu z tego studia i już wtedy czułem że ME Andromeda to będzie kiepska gra.

  25. @Draagnipur Mamy już taką grę jak Anthem. Nazywa się Destiny tutaj jest lepsza tylko grafika.

  26. @Draagnipur,|W Andromedę grało mi się przyjemnie, ale powiedzmy sobie uczciwie, jedna z najlepszych serii wirtualnej rozrywki zasługiwała na znacznie lepszą kontynuację niż nam zaserwowano. Gdyby to był nowy tytuł, jakieś fundamenty pod nową serię, to powiedziałbym – świetnie, ma to potencjał. Zaprzepaścili koncertowo potencjał mozolnie budowany przez swoje poprzedniczki. Chociaż bardzo żałuję, że jednak A nie doczeka się kontynuacji, bo w sumie zaciekawiła mnie i chętnie odkrywałbym dalsze losy.

  27. Ach, EA wycofało się Game Time, teraz płatne dema dają. Świetnie, kolejny powód by mieć ich w d**** 🙂

  28. Po co mi demo, jak przedtem muszę i tak potwierdzić, że zapłaciłem za grę?

  29. @Draagnipur|Tylko trzeba pamiętać, że ME1 wcale taką wybitną grą nie było, jakby niektórzy chcieliby ją pamiętać.

  30. @Xellar|Z andromedy pamiętam tylko cutscenke gdzie pierwszy raz widać „złola”, bo mega mi się spodobała. Reszty fabuły już nie specjalnie. :/ I też nie powiem że rozgrywka przyjemna, bo nagle ja zmienili a to co było w trylogii mi odpowiadało bardziej. Np. Pauza. Dla mnie ME:A padło nie przez błędy, a przez zmiany w rozgrywce. I braku pomysłu na dobry początek nowej historii. Tylko start mnie zaciekawił, a potem…

  31. Najlepsze mass effect to mass effect 2. Tyle było tam możliwości, że powtarzałem grę dosłownie z 15 razy i nigdy mi się nie znudziła :3

  32. @SerwusX owszem me 1 miało swoje bolączki np np prowadzenie mako czy prze nudne eksplorowanie planet gdzie na jednej planecie było raptem kilka minerałów do zebrania i tyle i Archaiczna rozgrywka ale za to fabuła postacie całe to wprowadzenie do uniwersum było świetne i nadrabiało braki. Z ME 1 to tak jak z U1 te gry miały swoje bolączki ale były wstępem do czegoś mega dużego. A ME Andromeda? Była już rozwinięciem oraz był potencjał na świetną fabułę lecz to wszystko zostało zmarnowane.

  33. @fanboyfpsow|Zgadzam się z wprowadzeniem świata i przedstawieniem uniwersum. Reszta, od fabuł po mechanikę jazdy mako mnie nie zachwyciła (acz fabuła była najmocniejsza z reszty elementów). Jazda tym samochodzikiem by nie irytowała tak bardzo, gdyby nie to, że w praktycznie każdej misji nie związanej z wątkiem fabularnym byliśmy zrzucani kilka kilometrów od celu, w dodatku na drodze zawsze stałą ta cholerna góra, więc nie dało się jechać po prostu za kompasem. :/

  34. Nie czekam, Andromeda była tragiczna, od czasu Inkwizycji BioWare idzie na dno. I nie zgadzam się z tym że Andromeda była spoko tylko jako kontynuacja zła. W tej grze kulało wszystko od story tellingu, przez puste tereny, nijakie zadania, nieciekawą fabułę, miałką nową galaktykę aż po irytującą osobowość głównego bohatera, a na deser totalnie nic nie znaczące koło dialogowe psujące immersję i tak już szczątkowe dialogi. Albo wrócą do korzeni albo wróżę koniec za kilka lat.

  35. Ale co ma Andromeda do Anthem? Inny oddział firmy, inni pracownicy a i zapewne wnioski wyciągnięte z (umiarkowanej) porażki komercyjnej jak i ogromnej wizerunkowej wpadki. Osobiście nie wątpię, że Anthem będzie grą wykonaną porządnie i na najwyższym poziomie technicznym, ale jednocześnie mam wrażenie, iż w tym wszystkim będzie brakować serca i duszy. Z drugiej strony, rozmawiamy tu o klonie Destiny, więc i oczekiwań nie powinniśmy mieć nie wiadomo jak wielkich. Wszak jaki koń jest, widzi każdy.

  36. To jest taki kompromis dot. ścieżek dialogowych. coś między nadchodzącym AC Odyssey, a Pillars of Eternity 😉

  37. @Shaddon|Inkwizycja była wykonana przez główny oddział firmy, a więc i ludzi którzy teraz pracują nad Anthem. A już Inkwizycja nie była szczególnie dobra, a Andromeda tylko powielała jej wady dorzucając garść kolejnych.

  38. SomekindofDevil 2 września 2018 o 21:13

    ale jak trailer dialogów, jak w trailerze żadnych dialogów nie ma xD

  39. @Maly007|Wszystkie bolączki Inkwizycji wynikały z, moim zdaniem, błędnej koncepcji projektu, nie zaś jawnej niekompetencji jak w przypadku Andromedy. Epilog Inkwizycji jest świadectwem, że to jednak mógł być naprawdę świetny erpeg, gdyby tylko od początku nie próbowano weń zaszczepić rozwiązań typowych dla MMO.

  40. Eeeh, nie mam z byt dużych nadziei do tej gry czymś się trzeba zając zanim Cyberpunk nie wyjdzie.

  41. Inkwizycja akurat mi się podobała, ale co do Andromedy to się zgodzę, że słaba gra, mocno się zawiodłem. Jednak im więcej informacji o Anthemie, tym mniejsze nadzieje moje, że to będzie dobra gra.

  42. Wszyscy narzekają, a ja się jeszcze nigdy na grach od tego studia nie zawiodłem, ich tytuły zawsze zapewniały mi dziesiątki godzin zabawy. W sumie chyba jedyne studio na rynku, którego 100% tytułów mi się diablo podobały.

  43. @Shaddon|Jakość wykonania części elementów w Inkwizycji też kulała. A Andromeda mimo że wyszła sporo później to nawet nie podjęła żadnej próby naprawienia tego na co gracze narzekali, a nawet stanowiła produkt sporo gorszy z innych względów. Tutaj nawet nie chodzi o to, że oni nie potrafili tego zrobić. Oni nawet nie próbowali tego zrobić.

  44. Ja się podpiszę pod słowami kolegi. Może z małym wyjątkiem – DA jakoś nigdy mi nie leżało. Tak swoją drogą analizując 1do1 demo A i demo CP to lepsze pierwsze wrażenie robi na mnie właśnie A. To dziwne bo jestem fanem CDPR… No, ale zakładam, że obie gry będą nieporównywalne choćby z uwagi na kwestie fabularne. Niemniej lepsze pierwsze wrażenie robi na mnie świat A. Być może CP bardziej na zdrowie wyszłaby konwencja noir (a tak mamy klona GTA).

  45. @Draagnipur|Rozumiem, że teraz każda gra, w której można korzystać z pojazdu będzie nazywana „klonem GTA”? Swoją drogą, jeśli już doszukiwać się skrajnych podobieństw, to projekt otoczenia, animacje i ogólne pierwsze wrażenie jednoznacznie przynoszą na myśl Andromedę i gdybym nie wiedział, która gra jest którą, to mógłbym się pomylić. Być może to wina tego samego silnika, a być może BioWare kleci Anthem z tych samych assetów, dla niepoznaki lekko traktując je szpachelką tu i ówdzie.

  46. Masz rację. Bardzo to przypomina Andromedę. Z tym, że właśnie tu widzę to czym Andromeda mogła być jeśli chodzi o projekt świata. Co nie znaczy, że była zła pod tym względem – jej wrogiem tak jak wielu innych sandboxów i pseudo-sandboxów jest otwarty świat (no powiedzmy, że jego imitacja). Mim zdaniem jedynie W3 i Andromeda daje radę właśnie jeśli chodzi o wypełnienie pustych przestrzeni (oczywiście W3 robi to o klasę lepiej). A co do GTA to chodzi o „filing” a także historię o nikim i niczym.

  47. Mnie tam podobała się fabuła Andromedy, ale za zabicie uniwersum i niedokończone wątki więcej gry od EA nie kupię.

  48. EastClintwood 3 września 2018 o 15:31

    Szykuje się kaszanka

  49. Haha, wychodzi Anthem, a w CDA dają recenzję w KaszankaZone… To by było piękne.

  50. CzlowiekKukurydza 3 września 2018 o 18:19

    @EastClintwood Bardziej 6/10.

Dodaj komentarz