APB: Dave Jones, twórca gry – „Kiepskie oceny? Eee, mieliście zbyt wysokie oczekiwania…”
Innymi słowy: „Hej, naprawdę spodziewaliście się, że dostaniecie dobrą grę?„. Tak, tego się właśnie spodziewaliśmy. Tymczasem oceny, jakie APB zbiera w serwisach internetowych to okolice 65%, a nasza recenzja, właśnie się pisząca, nie będzie od tej średniej zbytnio odstawać (i raczej na pewno nie w górę). §
Dave Jones mówi zaś tak:
„To nie gra dla wszystkich. Jeśli jacyś ludzie są FPS-owymi hardkorami, Modern Warfare to ich życie, trudno będzie im się przestawić na naszą produkcję. Ale gracze Splinter Cella, ludzie którzy szukają bardziej taktycznej walki; tacy, którzy kochają być online ze swoimi przyjaciółmi, do tych ludzi trafiamy. Ale jest [na temat APB] wiele nieporozumień„.
Podstawowe z tych nieporozumień dotyczy nazywania gry mianem „GTA MMO„.
„Wielu ludzi ma [w związku z APB] zbyt wysokie oczekiwania. Lata temu naszą grę nazwano GTA MMO, myśmy nigdy tak o niej nie mówili. To oczywiste, że ludzie dodali dwa do dwóch – naszą historię i fakt, że jest to gra sieciowa – i doszli do wnioski: <Oh, to będzie GTA MMO>. Myślę, że to ustawiło oczekiwania na bardzo wysokim poziomie. A ponieważ nie taką grę tworzyliśmy, spodziewałem się tego„.
Dave Jones twierdzi jednak, że jeszcze się nie łamie, bo to nie pierwszy raz kiedy w swojej karierze spotyka się z taką sytuacją:
„Pamiętam kiedy wydawaliśmy pierwsze GTA, ludzie się z nas śmiali, ponieważ była to gra 2D w czasach, gdy pojawił się Ridge Racer. Śmiali się ze screenshotów i mówili <To szaleńcy, wydają dwuwymiarową ścigałkę>. Ale kiedy zagrali w tę grę doszli do wniosku: <Hej, to właściwie całkiem niezła produkcja>. To samo było z Crackdown. Każda gra [, którą wydaję, ma tak samo] – to chyba jakaś moja klątwa. Ale my po prostu za każdym razem staramy się zrobić coś nowego„.
Czytaj dalej
-
Pragmata i Romeo Is a Dead Man z datami premiery na The Game...
-
Pozycja Simsów pozostaje niezagrożona. Premiera Paralives po raz kolejny została...
-
Aktualizacja Przebudzenie Wody do Enshrouded okazała się sukcesem. Liczba graczy...
-
Twórcy ARC Raiders zaliczyli poważne wpadki. Część graczy wściekły...
35 odpowiedzi do “APB: Dave Jones, twórca gry – „Kiepskie oceny? Eee, mieliście zbyt wysokie oczekiwania…””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Dave Jones, główny projektant gry APB, skomentował w rozmowie z serwisem Eurogamer kiepskie oceny, jakie od kilku dni zbiera jego dzieło. Trudno o bardziej niefortunną wypowiedź – w skrócie: „wasze oczekiwania były za wysokie”.
No, wiem już przynanajmniej w co napewno NIE będę grał
Gdyby nie było abonamentu to bym zaciekawił ale tak class po jakimś czasie opuszczam takie MMO .
Mi od razu ta gra nie pasowała jakoś. Niektórzy ją lubią ale nieja
HAHAHA! „Wasze oczekiwania były za wysokie”, dobre!
Ja tam bym przyznał jeszcze niższą ocenę.
Moim zdaniem twórcy chcieli stworzyć naprawdę fajną grę ale im całkowicie to nie wyszło naprawdę zawiodłem się na tej produkcji 🙁
Emm… to chyba zapowiedzi były zbyt kolorowe.
Jak to „wydawalismy pierwsze GTA”. Myslalem, ze to dzielo Rockstara.
szkoda, zz tej gry mogło wyjść coś fajnego
szkoda… moim zdaniem gra miała potencjał, albo po prostu zafascynował mnie system tworzenia postaci xD
Za rok i tak cała branża o niej zapomni…
Szkoda tylko że Hut popsuł na nam niespodziankę która gra taką niską ocenę dostała w numerze CDA:/
Przecież gra jest świetna. Za samą współpracę z innymi, i za miasto które na prawdę tętni życiem z prawdziwymi ludźmi powinni dawać najmniej 80%. Gra mi się bardzo podoba.
Kupiłem ją wczoraj i mogę wam polecić. Warto ją kupić ponieważ daje mnóstwo frajdy
Nie opierajcie sie w calosci na recenzji. Jesli chcecie sprobowac, pobierzcie demo. Gdy dema nie ma, mozecie pobrac piracka wersje (nie jest to zabronione, dopoki nie usuniecie jej w ciagu 24h).
W betę grało mi się miło, niestety nie na tyle by za tą grę płacić abonament.
Zaraz, zaraz, Davy Jones? A jego truchło czasem nie spoczywa teraz na dnie oceanu? Jak on gada? O.o
@Chmielok. Nieprawda, to JEST zabornione. Wyobraź sobie, że np. takie CoDy przechodzi się w 6 h więc w ciągu 24 zdążyłbyś przejść mw i mw2 i jeszcze się wyspać. a potem odinstalować i być czystym tak? Nie. Piracenie jest piraceniem, nie ważne ile trzymasz gre. pozdro
To marne wytłumaczenie tak słabych ocen.
Oceny według mnie są za niskie . Może od strony technicznej nie jest to dzieło sztuki ,ale liczy się przyjemność rozgrywki ,a ta kiedy zbierze się dobrą drużynę jest naprawdę ogromna . Tylko ten abonament ..
ja na waszym miejscu bym się uspokoił przecierz batlle forge nie sprzedawało się więc EA zrobiło z niej produkcję darmową może z APB tak samo będzie
Osobiście właśnie na to liczę , samo zdjęcie abonamentu powinno znacznie zwiększyć sprzedaż.
Czyli „Jak na garbatego, to on całkiem prosty jest” :E
zdejmą abonament polecę do sklepu bo na abonament zasługuje tylko WoW…
noi cóż żal dupkę ściska…
Jak gierka słaba to powinna być bez abonamentu.
Mnie tam abonament skutecznie odstraszył nawet do interesowania się grą. A co do wypowiedzi Chmieloka: też tak gdzieś wyczytałem o.o
FPS online za abonamentem.Śmiech na sali, tyle samo frajdy da SAMP i każdy inny sieciowy fps. Nie serio jak czytam,że mam płacić za grę i za abonament to daje ten sam efekt jak gdyby na pudełku napisali:”W środku niespodzianka! Śmiercionośny wirus, otwarcie równa się zarażeniem”.|Czyli podziękował
Kiepska próba zdobycia kasy od casuali….
przypomnieli mi się twórcy „too human” i ich „nie rozumiecie naszej produkcji, dlatego wystawiacie kiepskie oceny”. Sami wysłali grę na E3, sami dali dostęp do bety redaktorom itp. a teraz narzekają, że ich gra nie jest doceniana… W dodatku FPS z abonamentem i to przekonywanie, że to nie oni twierdzili, że ich gra to „GTA MMO”… A to porównanie do splinter cella mogą sobie wsadzić głęboko w swoje cztery litery…
Po prostu kasy im brakuje.Te ich pomysły…
Komentowanie gry bez zagrania w nią jest jak lizanie loda jeszcze w papierku i mówienie, że dziwnie farbą drukarską smakuje.Gra jest świetna, nie jest to fps, a gra akcji i jak się tak do niej podejdzie daje mnóstwo frajdy. Ma błędy, tylko jaka gra w chwili premiery ich nie posiada, dzisiaj ma być 1 maintance usuwający część błędów, idealna produkcja do odstresowania się. Na pewno nie jest to mmo, w którym można siedzieć 24h na dobę, za szybko się znudzi…
OK rozumiem że mają tak jak mają ale muszą zarabiać kasę czyli zniżyć się do skąpstwa Acti które nie myśli o klientach tylko o zarobkach jak już pokazało z twórcami COD MW2. Ta gra miałaby dużą szanse na powodzenie ale abonament wszystko zaprzepaścił. Realtime Worlds spieprzyliście sprawę.
Gra jest bardzo fajna, jak już wszyscy wiemy, świetny pomysł. Tylko jedno cholerstwo…abonament. Na pewno twórcy nie długo z niego zrezygnują. Myślę że bardziej zarobią na tym niż na grze z abonamentem. Jak już tak zrobią to lecę do sklepu i to kupuje.