Apex Legends: Zmiany w systemie levelowania

Mimo że spisaliśmy już battle royale od Respawnu na straty, ewidentnie się nieco pośpieszyliśmy. To prawda, popularność gry kilka miesięcy po premierze drastycznie spadła, a jej samej nie udało się dogonić Fortnite’a, co w pierwszych tygodniach na rynku wydawało się wręcz prawie pewne. Ostatnio jednak dowiedzieliśmy się, iż Apex zanotował najlepszy miesiąc od dawna, w październiku generując prawie trzykrotnie wyższe przychody niż we wrześniu.
Twórcy nieustannie przy tym eksperymentuje ze swoim tytułem. Chociaż tryby solo oraz duo nie zagrzały miejsca na dłużej, liczymy po cichu, że w przyszłości jeszcze się pojawią i to tym razem na stałe. Teraz Respawn wziął się za zmiany w systemie poziomów kont. Przede wszystkim górny limit zostanie podniesiony ze 100 do 500. Co może ważniejsze, za kolejne zdobyte levele będziemy nagradzani większą liczbą pakietów Apex niż do tej pory – łącznie czeka nas ich aż 199 (dalej otrzymamy przy każdym awansie 600 żetonów legend). Każda setka poziomów oznaczać będzie pamiątkową zawieszkę na broń (nowy przedmiot kosmetyczny, łącznie jest ich 36, dostępne także w sklepie i pakietach).
Gracze, którzy już wbili maksymalny obecny poziom, dostaną 14 zaległych paczek – reszta oczywiście mniej, ale nikt nie powinien poczuć się pokrzywdzony. Zmniejszona zostanie też ilość doświadczenia potrzebna do awansu w drodze do poziomu 100 (o ok. 5%).
Zmiany wejdą w życie 3 grudnia. Nowych graczy do Apex Legends to raczej nie przyciągnie, ale na pewno pomoże nieco utrzymać przy grze już obecnych.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Apex Legends: Zmiany w systemie levelowania”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Apex Legends: Zmiany w systemie levelowania
naiwny myślałem, że jak chcą by ludzie grali, to trzeba im zaoferowac lepszą rozgrywke, a nie wiecej leveli do wbicia. ale ja się nie znam, co ja mogę wiedziec o graniu