13.01.2012
Często komentowane 60 Komentarze

Arcania: Upadek Setarrif – zobacz, jak wygląda polska wersja [WIDEO]

Arcania: Upadek Setarrif – zobacz, jak wygląda polska wersja [WIDEO]
Fall of Setarrif - pudełkowy dodatek do Arcanii: Gothic 4 - ukaże się w naszym kraju nakładem CD Projektu dopiero 20 stycznia pod nazwą Upadek Setarrif. Firma opublikowała dwa filmy, na których możemy zobaczyć, jak wygląda polska wersja rozszerzenia.

Arcania: Upadek Setarrif w polskiej wersji:

Rozmowa z magiem ciemności:

Rozmowa z chłopem:

60 odpowiedzi do “Arcania: Upadek Setarrif – zobacz, jak wygląda polska wersja [WIDEO]”

  1. Raczej upadek świetnej niegdyś serii…:(

  2. Może nie grałem w Gothic-a zawięcie… może mało znam tej gry… może mało ją doceniam, bo jej nie przeszedlem… może dla mnie to szmira? Ale Głos bezimiennego zmieniony na Alistara (Dragon Age:Początek) to już lekka przesada… to tak jakby dać Pudzianowi Głos Jacykówa.

  3. Powiem tak Arcania jako zwykły RPG jest jeszcze do przyjęcia, ale Arcania jako Gothic to zwykłe … nie napisze co.

  4. HarryCallahan 15 stycznia 2012 o 21:02

    @Progeusz: mi też z jakiegoś względu Arcania przypomina Two Worlds 2. Nie, nie z powodu świata bo ten jak napisałeś jest całkiem spory i nie jest podzielony na kolejne „wąwozy” którymi możemy iść. W przypadku obu gier jednak tak samo nie mogłem się wczuć ani w historię, ani w realia stworzonego świata, co dziwi zwłaszcza w Arcanii – przecież to te same realia co Gothic który pod tym względem był świetny. Tutaj natomiast wszystko jest takie sztuczne i nie chcę użyć tego słowa, ale użyję: „konsolowe”.

  5. HarryCallahan 15 stycznia 2012 o 21:06

    „Efektowny” system walki (czyli robienie w kółko tego samego + jakieś dziwne ruchy nie mające nic wspólnego z walką), podświetlane przedmioty (i nie za dużo, tylko to co potrzebne – po co gracz miałby zbierać jakieś śmieci), główni bohaterowie to jakaś gejoza bez charakteru, npc jeszcze nudniejsi… Two Worlds 2 niby ma otwarty świat, ale także całą masę jaskiń (!) zamkniętych na klucz zanim nie weźmiemy odpowiedniego questa. W obu grach natomiast zupełnie brak mi klimatu. Chodzi o małe rzeczy jak w starych

  6. HarryCallahan 15 stycznia 2012 o 21:09

    Gothicach, czy serii Elder Scrolls jak książki, opowieści przypadkowo napotkanych postaci, czy inne drobiazgi sprawiające że czujemy realność stworzonego świata. Ani w Arcanii ani w TW 2 się tego nie doszukałem, do tego w tej drugiej grze świat chociaż duży wydaje się strasznie monotonny i pusty (jak w pierwszym Assassins Creed, ale to przecież nie był rpg!). Mimo to TW i tak jest co najmniej o klasę, mimo że odkąd wyszedł Skyrim nie włączyłem go już ani razu.

  7. HarryCallahan 15 stycznia 2012 o 21:12

    O klasę lepszy od Arcanii chciałem oczywiście napisać…

  8. Pfff już Arcania śmierdziała stęchlizną, a za wykopywanie tego zgniłka to powinno się zakopać twórców. Nie wiem jaki desperat do tego zasiądzie. Osobiście jak już się oderwę od TOR-a to zamierzam pograć w Skyrima, którego kupiłem i kórzy się na półce, potem Mass Effect 3 w marcu, a potem… znowu TOR. Gothic? Tak,ewentualnie, ale tylko jeśli znów zrobią go Piranie.

  9. *kurzy -tak to jest jak się pisze w stanie silnego wzburzenia 😀

  10. Szatanista666 16 lipca 2015 o 12:41

    Coś dla fanów Gothica https:www.youtube.com/watch?v=MpYgt9xYcvQ

Dodaj komentarz