Arcania: Upadek Setarrif – zobacz, jak wygląda polska wersja [WIDEO]
![Arcania: Upadek Setarrif – zobacz, jak wygląda polska wersja [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/491cf16f-b877-4c8f-82f7-ce18c86922d2.jpeg)
Fall of Setarrif - pudełkowy dodatek do Arcanii: Gothic 4 - ukaże się w naszym kraju nakładem CD Projektu dopiero 20 stycznia pod nazwą Upadek Setarrif. Firma opublikowała dwa filmy, na których możemy zobaczyć, jak wygląda polska wersja rozszerzenia.
Arcania: Upadek Setarrif w polskiej wersji:
Rozmowa z magiem ciemności:
Rozmowa z chłopem:
Czytaj dalej
60 odpowiedzi do “Arcania: Upadek Setarrif – zobacz, jak wygląda polska wersja [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Raczej upadek świetnej niegdyś serii…:(
Może nie grałem w Gothic-a zawięcie… może mało znam tej gry… może mało ją doceniam, bo jej nie przeszedlem… może dla mnie to szmira? Ale Głos bezimiennego zmieniony na Alistara (Dragon Age:Początek) to już lekka przesada… to tak jakby dać Pudzianowi Głos Jacykówa.
Powiem tak Arcania jako zwykły RPG jest jeszcze do przyjęcia, ale Arcania jako Gothic to zwykłe … nie napisze co.
@Progeusz: mi też z jakiegoś względu Arcania przypomina Two Worlds 2. Nie, nie z powodu świata bo ten jak napisałeś jest całkiem spory i nie jest podzielony na kolejne „wąwozy” którymi możemy iść. W przypadku obu gier jednak tak samo nie mogłem się wczuć ani w historię, ani w realia stworzonego świata, co dziwi zwłaszcza w Arcanii – przecież to te same realia co Gothic który pod tym względem był świetny. Tutaj natomiast wszystko jest takie sztuczne i nie chcę użyć tego słowa, ale użyję: „konsolowe”.
„Efektowny” system walki (czyli robienie w kółko tego samego + jakieś dziwne ruchy nie mające nic wspólnego z walką), podświetlane przedmioty (i nie za dużo, tylko to co potrzebne – po co gracz miałby zbierać jakieś śmieci), główni bohaterowie to jakaś gejoza bez charakteru, npc jeszcze nudniejsi… Two Worlds 2 niby ma otwarty świat, ale także całą masę jaskiń (!) zamkniętych na klucz zanim nie weźmiemy odpowiedniego questa. W obu grach natomiast zupełnie brak mi klimatu. Chodzi o małe rzeczy jak w starych
Gothicach, czy serii Elder Scrolls jak książki, opowieści przypadkowo napotkanych postaci, czy inne drobiazgi sprawiające że czujemy realność stworzonego świata. Ani w Arcanii ani w TW 2 się tego nie doszukałem, do tego w tej drugiej grze świat chociaż duży wydaje się strasznie monotonny i pusty (jak w pierwszym Assassins Creed, ale to przecież nie był rpg!). Mimo to TW i tak jest co najmniej o klasę, mimo że odkąd wyszedł Skyrim nie włączyłem go już ani razu.
O klasę lepszy od Arcanii chciałem oczywiście napisać…
Pfff już Arcania śmierdziała stęchlizną, a za wykopywanie tego zgniłka to powinno się zakopać twórców. Nie wiem jaki desperat do tego zasiądzie. Osobiście jak już się oderwę od TOR-a to zamierzam pograć w Skyrima, którego kupiłem i kórzy się na półce, potem Mass Effect 3 w marcu, a potem… znowu TOR. Gothic? Tak,ewentualnie, ale tylko jeśli znów zrobią go Piranie.
*kurzy -tak to jest jak się pisze w stanie silnego wzburzenia 😀
Coś dla fanów Gothica https:www.youtube.com/watch?v=MpYgt9xYcvQ