ARHN.eu wyda odświeżoną trylogię gier o świnkach morskich. Gruniożerca Trilogy trafi na pecety oraz konsole

Świnki morskie lubią jeść warzywka, z czego doskonale zdają sobie sprawę widzowie kanału ARHN.eu. Jak wiadomo, te urocze zwierzaki z czasem stały się maskotką działalności Arkadiusza „Dark Archona” Kamińskiego. Ba, w 2017 roku ukazała się nawet pegasusowa produkcja opowiadająca o niepohamowanym apetycie jednej ze świnek. Gruniożerca, bo taki tytuł nosi gra, ukazał się nawet na kartridżu, a później otrzymał dwie kontynuacje.
Społeczność NES-a doceniła Gruniożercę oraz przeportowała go na różnorakie platformy (Commodore 64, Android, PlayStation Portable, Gamebuino i Evercade). Fani ARHN.eu pytali natomiast, kiedy otrzymają wersję na współczesne sprzęty. Wszystko wskazuje na to, że w końcu się doczekali – już 23 października Gruniożerca Trilogy trafi na Steama, GOG-a, PlayStation 5, Xboksy Series X/S i Nintendo Switcha.
Co ważne, Kamiński podkreślił, że trylogia nie będzie po prostu portami starych tytułów na komputery i nowe konsole. Projekt powstaje we współpracy z Take IT Studio, które napisało gry od zera na silniku Unity. Gruniożerca Trilogy zaoferuje nowe funkcje, rozdzielczość do 4K, dodatkowe wyzwania, licznik dla speedrunnerów, obsługę kilkunastu języków (w tym polskiego) oraz pakiet osiągnięć. Jakby tego było mało – pecetowi kolekcjonerzy mogą też liczyć na wydanie pudełkowe w bardzo atrakcyjnej cenie (50 zł).
To jednak nie jedyne atrakcje dla fanów Archona i świnek morskich. Pod koniec 2024 roku zadebiutował Magazyn ARHN.eu, który możecie dostać w naszym sklepie i na Allegro. Wśród 128 stron znajdziecie artykuły znanych i lubianych redaktorów, udzielających się na kanale zarówno dziś, jak i w przeszłości.

W środku czekają na was między innymi:
- archeologia przyszłości, czyli rozważania na temat odzyskiwania danych w odległej przyszłości,
- głębokie analizy motywów z gier (m.in. Hellblade, Death Stranding i Blasphemous),
- dwie perspektywy na rozpoczęcie swojej przygody z tworzeniem gier,
- rzut oka na niedokończone projekty ARHN.eu z dawnych lat,
- historie ze świata elektronicznego strachu Pana Dibblera,
- wywiady z legendą ROM Hackingu oraz legendą wczesnej sceny indie,
- rozważania o tym, czy Chiny i Japonia to przyszłość gamingu,
- kawie domowe, takie grube i futrzaste, jak lubicie najbardziej,
- łapanie kieszonkowych stworków u Nintendo… i nie tylko,
- jak w każdym szanującym się magazynie: listy do redakcji,
- …i wiele, wiele więcej!