Arma III: Ponad 4 miliony graczy i darmowy weekend [WIDEO]

Arma III: Ponad 4 miliony graczy i darmowy weekend [WIDEO]
Otrzymaliśmy też sporo ciekawych statystyk.

Realistyczny shooter autorstwa Bohemia Interactive trafił na rynek we wrześniu 2013 i pomimo wyśrubowanego poziomu trudności (a być może właśnie dzięki niemu) od tego czasu zdołał już zgromadzić przed ekranami 4 miliony osób. Jeśli do tej pory nie daliście mu szansy, macie ku temu niezłą okazję: do 30 kwietnia można się bowiem bawić za darmo. Wersja testowa daje dostęp do wszystkich broni i pojazdów z „podstawki”, a także edytora, trybów wieloosobowych oraz kampanii Bootcamp Prologue i The East Wind. Link do pobrania znajdziecie TUTAJ.

Bohemia udostępniła też infografikę z wieloma ciekawymi statystkami. Możemy się z niej na przykład dowiedzieć, że w szczytowym momencie w trzecią Armę grało ponad 56 tysięcy osób (w 2018 około 37 tysięcy), a łącznie gracze spędzili przy niej 600 milionów godzin. Ukazało się 10 rozszerzeń (w tym dwa darmowe), zaś ich łączna sprzedaż przekroczyła 6 milionów sztuk.


(Kliknij, aby powiększyć)

2 odpowiedzi do “Arma III: Ponad 4 miliony graczy i darmowy weekend [WIDEO]”

  1. Otrzymaliśmy też sporo ciekawych statystyk.

  2. Granie w Armę bez modów, to jak próba rozmrożenie lodowca za pomocą suszarki do włosów, da się ale człowiek co się naw$%$wia to jego. Na dzień dzisiejszy BIS, to ludzie którzy wrzucają pierdoły jako DLC by przycmić wpadki i kompletny brak zainteresowania poprawą swojego produktu. Szkoda, że nie mamy jeszcze takiej konkurencji dla Army, by móc powiedzieć wreszcie: „In your face BIS”. Arma 3 żyje dzięki moderom i rzeszy graczy, którzy tworzą sami misje. Kto nie wierzy, zajrzycie sobie na grupy Arma.

Dodaj komentarz