Arma III: Wymagania sprzętowe. Wysokie…

Zaledwie kilka dni temu Bohemia Interactive zapowiedziała kolejną odsłonę Army, a już znamy jej wymagania sprzętowe. Niestety aby ją uruchomić trzeba będzie posiadać potężną maszynę… i Windowsa Vistę lub 7.
Nie wiadomo jednak, czy opublikowane przez Bohemię Interactive wymagania sprzętowe Army III są minimalnymi, czy też rekomendowanymi. Biorąc pod uwagę, że są one bardzo wysokie, podejrzewamy, że są one raczej… rozsądnymi.
Wymagania sprzętowe Arma III:
Czytaj dalej
75 odpowiedzi do “Arma III: Wymagania sprzętowe. Wysokie…”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To ja podziękuje.
PC da rade ale i tak nie zagram.
Za dużo ! ;(
Wymagania wysokie, a gra będzie wyglądać jak z przed 5 lat. To jest postęp haha.
@Revendell: jak się odpali na niskich to pewnie tak wyglądać… Już dwójka na wysokich wyglądała lepiej niż większość FPSów wychodzących zarówno teraz jak i wcześniej (UE3)|Zresztą wysokie wymagania nie są podyktowane tylko i wyłącznie grafiką co już było poruszane w tym wątku.
@Revendell: Chyba nie grałeś w Arma2 CO był ogromny postęp do Arma 1, a w Arma3 ma być radgoll (jakoś tak) więc ogromny postęp, zobacz chociaż na dokładność mundurów i wyposażenie, zagraj potem komentuj
@Kofeina:Naucz się języka polskiego potem komentuj…
Hę? Że niby wysokie te wymagania? Nie licząc czterordzeniowego procesora (a nawet i licząc) te wymagania to raczej standardowy PeCet. Nic wielkiego czy przesadnie drogiego. No, może dla konsolowców tak, ale jak ktoś gra na PC i w miarę regularnie upgrade’uje sprzęt, to takie wymagania to raczej żadna zapora. Ponadto, weźcie pod uwagę, że gra wyjdzie za rok – wtedy sprzęt o takiej konfiguracji będzie już raczej przestarzały. Więc żadnego bólu nie ma.
@Kofeina: Ragdoll był i w poprzednich częściach. Tylko, że na bardzo słabym poziomie. I to (oraz niektórymi animacjami) było ewidentnie do poprawy. Stawiam, że samo AI uległo znaczącej poprawie co także wpłynęło na zwiększenie wymagań.
bad company 2 pojawiło mi sie niebieski kwadrat tylko jeden a i w helikopterze lataly drzwi czy to arty ?
Naszczęście już prawie uzbierałem na kompa;) Bo na moim arma 2 oa chodzi z trudem na wysokich.
naprawde nikt mi nie odpowie ?
@skoczny nie było ragdolla… |Tylko kilka animacji upadania nie zależnie gdzie dostał i z czego dostał liczyło się tylko czy postać – biegła, stała, leżała, klęczała. |Do ragdolla musieliby popracować nad fizyką a przy walkach na ponad 50 jednostek zjadłoby dużo procka a wymagania wzrosłyby już 2x tyle jak są podane bo komp musi przeliczyć upadek i obiekty leżące na jego drodze. Dlatego dużo łatwiej i oszczędniej dla zasobów jest zrobić to skryptem i wstawić te odgrywane animacje.
nie mówię tu o 3 tylko o OFP CWC i RE oraz o ARMA1, ARMA2 i OA
Akurat mam lepszy sprzęt od tego „wymaganego”
@Jesion: no może faktycznie… Nawet nie zwróciłem aż takiej uwagi
Zpalcem w nozdrzach w to bym zagrał 🙂
ArmA II mi chodzi płynnie na max, tylko że czasami braknie jej pamięci i to nie wiem gdzie. Bo RAM nie zapełnia, a grafika ma 2GB. Jestem ciekaw jak tam będzie
Mam 2 letniego kompa i tak wszystko mi działa bez problemu z tym będzie tak samo.
@Conflict to uroki kart AMD/ATI
@karolduch1: nie wykluczam, ale zarówno ja jak i dwóch kumpli posiadających Radeony nie mieliśmy czegoś takiego w BC2
Pójdzie na 100% 😀
Odpali mi na stówkę!
@Conflict|Najpierw polecam nauczyć się porządnie pisać po polsku. Potem odwiedź forum i napisz w odpowiednim temacie.
Takie wysokie że na stówkę pójdzie na moim lapku na którym BF3 chodzi na minimalnych 😀