13.09.2011
Często komentowane 35 Komentarze

Arma III: Zapis z prezentacji z gamescomu [WIDEO]

Arma III: Zapis z prezentacji z gamescomu [WIDEO]
Bohemia Interactive opublikowała nowy gameplay z powstającej Army III, będący zapisem z prezentacji gry, która miała miejsce na targach gamescom. Materiał podzielony jest na osiem części, każda zaś koncentruje się na innym aspekcie produkcji.

Zapis z prezentacji Army III z gamescomu:

#1:

#2:

#3:

#4:

#5

#6:

#7:

#8:

35 odpowiedzi do “Arma III: Zapis z prezentacji z gamescomu [WIDEO]”

  1. Bohemia Interactive opublikowała nowy gameplay z powstającej Army III, będący zapisem z prezentacji gry, która miała miejsce na targach gamescom. Materiał podzielony jest na osiem części, każda zaś koncentruje się na innym aspekcie produkcji.

  2. Wszystko fajnie i ładnie, tylko że grze brakuje tego czegoś. Pozycja dla fanów symulatorów.

  3. Cholernie łądnie wygląda ta gra. Tera tylko se poczekamy na niebotycznie wysokie minimalne wymagania:)

  4. z formy „jezeli cos jest do wszystkiego, to jest do niczego” jak motyl, gra przemienia sie w perfekcyjny symulator pola walki.z ta spolecznoscia i ogromnym wishlist ktory nie jest ignorowany,przyszla wersja v5.0 przegoni rzeczywistosc Oo

  5. Tego gadania sie nie da sluchac, belkocze cos typ.

  6. fenomenalne bf moze sie schowac

  7. Fajnie, że Bohemia kontynuuje i rozbudowuje swój symulator pola walki. Jestem fanem serii od pierwszego Op.Flashpoint i cieszy mnie to co widzę. Szczególnie dodanie środowiska wodnego wydaje mi się najciekawszą nowością.

  8. @ema – jak się nie zna angielskiego to słyszy się tylko bełkot.|Świetnie się zapowiada, realistyczna, ładna graficznie gra. Chyba się skusze, tym bardziej że gra wygląda nieźle.

  9. Fajnie by było gdyby by dali Operation Arrowhead jako pełniaka w następnym CDA 😉

  10. albo operation flashpoint tą najnowsza czesci

  11. Jeszcze pare animacji by mogli dopracowac np. wychodzenie z samochodu 🙂 i było by miodzio:)

  12. Battlefield 2,5?

  13. @pusio1996 to nie battershiter który ssie że musisz kolesiowi walnąć centralnie w niego by go zabić. To że nazywają się „realistycznym symulatorem wojennym” jest śmieszne.

  14. @pusio1996|Przemyśl to co napisałeś i się popraw

  15. @Pusio1996|Porównują serie ARMA i Battlefield. Masz różnicę. Battlefield to akcja, ARMA To realistyczny! symulator żołnierza. Nie masz tam 100hp, czy auto-leczenia. 1 Strzał w ciebie. Leżysz kochany!. Tam nie trafisz snajpera z 1000 m. Tam jest zmęczenie dzięki któremu celownik lata jak oszalały.

  16. @Packbin oczywiście, że trafisz snajpera z 1000 m. w Armie. W Armie 1 jak się nudziłem, to ustawiałem w edytorze siebie na szczycie góry a żołnierzy wroga kilka kilometrów od niej i udało się. Co prawda, w realiach bitwy nie trafił bym nikogo, ale jeśli nikt sie nie rusza, to i przez całą mapę można kogoś zabić.

  17. @ A co z Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad? Co z serią modów (do BF2, Arma II oraz kiedyś ma być jako oddzielna gra) Project Reality? Co wam bardziej odpowiada (jeszcze realistyczny jest np. SWAT 4 + Syndykat, ale to jednak nie wojna; America’s Army 3 jest ponoć słabe)? Sam jestem ciekawy co wybrać.

  18. To miało być do użytkownika „@Rathgar”.

  19. Kupię ArmA III i Battlefielda. Battlefield 3 to będzie tylko moment odprężenia po ciężkiej misji w ArmA.

  20. powiem któtko: „Must have”

  21. Wygląda świetnie. Byle tylko interfejs nie był przekombinowany.

  22. IMO względem Army II powinni poprawić kampanie (coś na wzór tej z OFP:CWC) i sterowność maszyn latających. :/ Przynajmniej mi się strasznie w Armie II lata.

  23. Ciekawe dlaczego nie pokazali misji lub innych fragmentów w nocy. Czyżby znowu było oświetlenie zero-jedynkowe? BARDZO wyglądało to realistycznie w ARMIE II 😉

  24. @matiyyy poliglota sie odezwal. Rozumiem co do slowa, nie podoba mi sie w jaki sposob mowi.

  25. hahahaha NPC poruszają się jak w pierwszym Red Faction, menu wybierabia czynności jest niefunkcjonalne i zbyt toporne, a z płynności animacji wnioskuję jakieś 24 fps 😀 , chyba sobie daruje…

  26. Jak chcecie mieć CoD-a to nie ten temat 😀 . A w Armie niezrobią wszystkiego bo kompy tego nieudźwigną.Poto są addony (Armaholic) które dodają wszystko. Od cieni po optymizatory,nowe jednostki,bronie i inne rzeczy. @Kamil – nieprawda.Co do PR to ponoć umarł.AA 3 jest słabe bo grałem i to jest taki CoD + pare dodatków. Arma to zbiorowisko pomysłów które podpisuje się pod nazwą Symulator.I to prawda.Więc jak nielubisz „być hardcorem” to niepróbuj. @Bronex – Pobierz mod „ACE”.Dodaje i poprawia wszystko

  27. I panowie bez obrazy ale Arma niejednego potrafi przyspożyć o siwe włosy 🙂 A to przez bugi a to przez poziom trudności.Ale jeśli już sie zdecydujecie to koniecznie (!!!) musicie pobrać „ACE”.Mod dodający praktycznie wszystko.gorąco polecam dla fanatyków army :PPP

  28. W pierwszego OFP zagrywałem się latami, w arme 1 i 2 pogralem tylko chwile, gra pełna bugów, AI w pacmanie było lepsze, może 10 lat temu robiło na mnie wrażenie to że żołnieże potrafili sie poruszać czołgami samolotami i helikopterami, ale teraz nie robi już najmniejszego, zresztą chyba sami to widzicie na ostatnim filmiku. Szanuje bohemie i obydwie army, ale jestem na nie, to AI zabiło klimat, i wiem że w takiej grze trudno zrobić dobre AI ale cóż, co mnie to obchodzi ja jestem konsumentem płace i wymagam.

  29. Nie grałem w żadną odsłonę Arma (Armi?, Army?), jednak słyszałem o jej niesamowitej realistyce. Gdzie tutaj realizm? Koleś wychodzi z wody, strzela z giwery i zakłada strój przeciwnika. Oczywiście dziury po kulach w mundurze znikają, niczym plama potraktowana Vanishem 😉 . Strażnik nie zwraca uwagi na to, że posługujemy się innym niż typową bronią. Graficznie jest mocno napompowana ale co z tego?

  30. w armie nie jest sie pepkiem swiata i glownym bohaterem gry fps, a zaledwie malym puzlem na wielkiej ukladance wojny.|@mientek najlepiej przekonaj sie samemu :|http:www.youtube.com/watch?v=xxRj6n_kOx4|http:www.arma2.com/free

  31. Animacja wchodzenia do pojazdów, jak wyglądała w OFP1 tak i w ArmA 3 wygląda 😛 |Dla mnie marzeniem byłoby, gdyby całokształt gry tworzyła Bohemia (gameplay itp.), za efekty, animacje i pewną część szaty graficznej stałoby DICE, a Activision sponsorowałoby cały projekt – marzenia.

  32. może kupie….

  33. I jak tu dyskutować z kimś kto w serię OFP/ArmA nigdy nie grał i nie wie jak to jest gdy podczas misji on-line team dostaje ostrzał i trza rannego kolegę odciągnąć za jakąś osłonę by go opatrzyć podczas gdy reszta kładzie ogień zaporowa? Ta seria to symulatory, a nie zwykłe gry. To, że po trailerach nie widać nic niezwykłego to… nic niezwykłego. Zabawa zaczyna się z addon’ami. Jakież to emocje kiedy podczas nalotu na lotnisko trzeba dobiec do śmigłowca i przebrnąć przez cały check-list by wystartować 😛

  34. @PaFel: We większości przypadków, gdy twój teammate jest ranny i mówisz teamowi by osłaniał Cie kiedy ty odciągasz rannego za osłonę to się kończy tak, że ten co odciąga ginie, a reszta chcąc pomóc też ginie, bo AI jest celne nawet zza krzaków itd. Jak już raz do Ciebie bot strzela, to nigdy nie przestanie dopóki nie zabijesz, albo nie uciekniesz. Inteligencja botów na prawdę może zdenerwować.. Jedynie zostaje przeciwko osobnikom z mięsem pomiędzy uszami.

  35. Gra jest fajna. Z tym, że mnie osobiście denerwuje mdła kolorystyka grafiki. Brak żywych, ostrych kolorów w ARMA II to spory minus (w ARMA III jest z tym lepiej jak widzę). Kolejny minus to taki, że można spędzić dzień na szukaniu jakiegoś kolesia o którym mówi misja, tylko po to, żeby na końcu okazało się że zadanie jest już nieaktualne, bo kolo uciekł. Mapy są ogromne, a wskazówki jak realizowac questy czasami b. enigmatyczne. Tym niemniej świetny potencjał w multi i prawdziwe wrażenie swobody rozgrywki.

Dodaj komentarz