Assassin?s Creed 2 ? twórcy opowiadają o rozwoju postaci

Trudno – więcej będziemy wyciągać od Ubisoftu po weekendzie. Na razie oddajmy zaś głos Patrickowi:
Immersja to bardzo ważna część marki Assassin’s Creed. A mówiąc immersja mam na myśli umieszczanie gracza w skórze głównego bohatera, jak również umieszczanie samego bohatera w świecie, z którym może on wchodzić w interakcję i rozwijanie go. Dlatego jednym z najważniejszych aspektów gry Assassin’s Creed II było dla nas opracowanie sposobu budowania umiejętności bohatera.
W przeciwieństwie do Altaira, Ezio nie jest skrytobójcą od samego początku. Urodził się jako członek poważanej, bogatej rodziny, dlatego należy do wyższych sfer Florencji. Bardziej interesują go kobiety i zabawa, niż cokolwiek, co wymagałoby od niego jakiejkolwiek odpowiedzialności. Jednak mimo to już od dziecka wiadomo, że Ezio to ktoś wyjątkowy – od małego posiada umiejętności, które czynią z niego dobrego zabójcę. W trakcie gry będzie je można rozwinąć.
Tragiczne wydarzenia, które odmieniają życie bohatera, sprawiają, że wyrusza ona na długą i powolną drogę zemsty. Drogę bez powrotu. Z pomocą podziemnego światka Ezio zmierza tą drogą, przy okazji odkrywając swoje przeznaczenie i to, że jest assassinem. W trakcie gry Ezio zrozumie, że zemsta nie przywróci mu tych, których stracił – ale też dowie się, że sensem życia zabójcy jest walka o prawdę i sprawiedliwość przeciwko Templariuszom.
Ezio poświęci całe swoje życie na to, by stać się mistrzem zabójców, osiągnąć planowaną zemstę, a przy okazji także odkryć konspirację, która jak się okaże zagraża całej Italii. Na początku gracz pozna podstawowe ruchy Ezio, potem nauczy się wchodzić w interakcje z NPC-ami (np. wynajmować pomocników), następnie rozwinie swoje umiejętności związane z walką, płacąc ze sesje treningowe u nauczyciela walki wręcz. Z tym rozwojem mocno związany będzie system ekonomiczny – pieniądze będą potrzebne do tego, by kupować zbroje i ubrania dla bohatera, a także jego bronie i inne narzędzia.
Przy okazji staraliśmy się także, by nasza gra miała wymiar edukacyjny – Animus 2.0 zawiera mnóstwo informacji na temat historii, mamy więc nadzieję, że razem z bohaterem rozwinie się sam gracz, który dzięki nam dowie się czegoś na temat znanych miejsc czy postaci, jakie pojawiają się w grze.
U góry nowy obrazek. Unikatowy.
Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Assassin?s Creed 2 ? twórcy opowiadają o rozwoju postaci”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nasz serwis został wybrany przez Ubisoft do prezentowania unikatowych informacji na temat Assassin´s Creed II – i oto dostaliśmy nową partię tych materiałów. Patrick Plourde, główny projektant gry, opowiada o rozwijaniu jej bohatera. Niestety tyle, co kot napłakał…
Fajnie tylko szkoda że do premiery daleko…
Blisko, bo ja kupuję na x360 😉
Ja również 😛 nie zazdroszczę PCtowcom.
Czy wam też te budynki w tle przypominają jakąś fabrykę 😀 ?
Niech spadają na drzewo, po tym jak mi premierę na PC przesunęli… 🙁
viper778 😀 To zamek jest…
@viper778: W tle stoi zamek.|Wg mnie to fajny pomysł zacząć bez większości akrobacji i ruchów ogólnie…Wtedy łatwiej wczuć się w klimat i 'stać się’ asasynem.
a tak wogóle to kiedy jest ta premiera na zwiastunach pisze 20 listopad a tak naprawde to kiedy??
Wy zrozumiecie w końcu że na konsole premiera jest normalnie?????
Najbardziej z całego tekstu spodobał mi się ostatni akapit.|Naprawdę wymiata.|PS: Zamek zamkiem ale czy te kolumny są z Grecji ?
Ike – konkretnie to starożytny Rzym. Florencja wkońcu…
Fuadex – a co? Śpieszy Ci się do kijowej konwersji, rozmytych, badziewnych tekstur i sterowania, do którego z klawiaturą i myszką nawet nie da się podejść?|Niech sobie dłubią w kodzie, byle go dobrze wydłubali.
Ta przebieranka Ezio całkiem mi się podoba, na pewno zagram, bo jedynka mnie oczarowała
Alaknar…tak se tlumacz. Graj w to na klawie i myszce…powodzenia:) Ja to skoncze a ty dalej bedziesz czekal na wersje z klikoma szcegolami:) „o zobacz ma wiecej wlosow niz na konsoli!”:) ….
Zauważyliście że przodkowie Desmonda (Altair,Ezio) mają podobne wręcz takie same blizny na wargach, którą zresztą ma również Desmond… To u nich dziedziczne czy jak? 8D
Selene, Altair miał nawet TĄ SAMĄ twarz, co Desmond.
PrimeroVorian – a co ty masz do sterowania na klawie i myszy? W jedynce było wręcz idealne… w każdym razie bezproblemowe
Sorry ale to gra stworzona wręcz do pada. Grałem zarówno na X360 jak i PC. Wersję na PC praktycznie od razu sobie darowałem. A grafa będzie pewnie i tak świetna, więc po co się burzyć o tych kilka teksturek na krzyż. Miód najważniejszy!
*Oczywiście mówiłem o jedynce Assassina żeby nie było niedomówień… Ale sądzę, że pod tym względem dwójka będzie podobna.
Ja tam wręcz nienawidzę grać na padzie 🙂 Zero mam wprawy i jak dla mnie zero przyjemności z tego płynie
Ja grałem na PC, klawiatura + mysz. I nie odczuwałem żadnego dyskomfortu. Może dlatego, że z padami nie mam w ogóle do czynienia ;P
Zapowiada się baaaaardzo ciekawie… 😉
Jak to w wersje na PC? Przecież jeszcze nie wyszła? Nie wiem może jestem lekko zacofany