Assassin´s Creed 2 - unikatowy konkurs!!! [OSTRZE JUŻ JEST, OSTATNIE DNI GŁOSOWANIA]
Konkurs Assassin's Creed 2 wchodzi w decydującą fazę - rozpoczyna się głosowanie!
Ale najpierw o zadaniu, jakie trzeba było wykonać. Zachęceni sukcesem naszego konkursu na reklamówkę, namówiliśmy was do stworzenia dzieła multimedialnego. Trzeba było nakręcić reklamówkę/zwiastun/trailer promujący grę Assassin's Creed II. Długość dowolna, technika również, ważne, żeby filmik zapowiadał grę i był zrealizowany przez was.
Uruchomiona została strona internetowa, na której mogliście umieszczać filmy do 5 listopada. Potem uruchomiliśmy formularz do głosowania, gdzie każdy z internautów (zalogowanych na naszym forum) może zagłosować na najlepszą pracę. Głosowanie zakończymy 16 listopada o godzinie 10.00.
A co można wygrać? Główna nagroda to rzecz absolutnie unikatowa - ostrze Ezio z gry Assassin's Creed II, które widzicie na obrazku powyżej. Całość zapakowana jest w efektowną gablotę i gdy postawicie ją u siebie w domu, wszyscy znajomi będą wam zazdrościć ;-) Do tego dorzucamy także koszulkę Assassin's Creed II. Cztery takie koszulki rozdamy również osobom, które zajmą miejsca od drugiego do piątego, a pięć kolejnych koszulek rozlosujemy wśród osób, które zagłosują na zgłoszone filmiki.
Strona, na której możecie głosować znajduje się POD TYM ADRESEM. KLIK KLIK
[UWAGA: Ze względu na wysoką wartość nagrody i duże zainteresowanie konkursem (news na ten temat przeczytało prawie 40 tysięcy osób!) będziemy uważnie śledzić przebieg głosowania i reagować na wszelkie nieprawidłowości. Być może nie od razu (np. przez ten weekend), ale na pewno przed rozwiązaniem zabawy sprawdzimy, czy nikt nie oszukiwał. Tę nagrodę trzeba wygrać w uczciwy sposób!
[UPDATE] Jak widać na załączonym obrazku ostrze już u nas jest. Fotka została zrobiona w naszej redakcji dosłownie kilkanaście minut temu. Niespodzianka - całość można wyciągnąć z tuby...
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!