Assassin´s Creed: Brotherhood – wersja PC bez kontrowersyjnych zabezpieczeń?
Po dokładnym prześledzeniu opisu Assassin’s Creed: Brotherhood na Steamie okazuje się, że zabrakło w nim informacji o obowiązku posiadania stałego dostępu do internetu w trakcie rozgrywki. Dla porównania – adnotacja taka widnieje na karcie katalogowej Assassin’s Creeda II.
Niewykluczone więc, że Ubisoft zrezygnował z wykorzystania kontrowersyjnego zabezpieczenia w PC-towej wersji Assassin’s Creed: Brotherhood. I to pomimo tego, że – po wycofaniu ich z niektórych już wydanych na komputery produkcji – przedstawiciele firmy zapewniali, że będą one implementowane w nowych grach koncernu.
Na razie jednak musimy czekać na oficjalne stanowisko Ubisoftu w tej sprawie. Brak informacji na Steamie o konieczności stałego połączenia z siecią w trakcie rozgrywki może być bowiem tylko niedopatrzeniem.
Czytaj dalej
-
Epic Games Store rozdaje 2 gry za darmo! Odbierz uroczy...
-
Dziennikarze dotarli do scenariusza i ilustracji anulowanego sequela Dante’s Inferno. Gra...
-
Sony szykuje własne Play Anywhere? Dataminerzy znaleźli informacje o crossbuyu...
-
Mamy pierwsze zdjęcia z planu nowej ekranizacji Resident Evil. Wracamy...
35 odpowiedzi do “Assassin´s Creed: Brotherhood – wersja PC bez kontrowersyjnych zabezpieczeń?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Wygląda na to, że włodarze Ubisoftu poszli po rozum do głowy. Z informacji zawartych na karcie katalogowej Assassin’s Creed: Brotherhood w serwisie Steam wynika bowiem, że firma zrezygnowała z implementacji w grze kontrowersyjnego zabezpieczenia wymagającego stałego połączenia z siecią w trakcie rozgrywki.
jestem ciekaw czy tak bedzie
Miła informacja w porównaniu z tą, że Ubi ma problem z kolekcjonerkami i w wersji na PC ma być ich ograniczona ilość – w tym druga wersja z figurką … Dziwna sprawa.
Jak wyjdzie to zobaczymy.
mi to tam obojetne….czy bedzie czy nie.
Będą czy nie będą co za różnica. I tak w ułamku sekundy zostanie do złamane. Życie jest wredne…
@skawalker a no jednak jest różnica bo do HAWX 2 nie ma cracka. A co do newsa to wolał bym żeby nie było mam internet słabej jakości (radiowy) i często rozłącza i przez to w AC2 do oryginalnej gry musiał ściągać crack.
Jak nie ma wkurzającego DRM to 99% kupię po recenzji w jakimś serwisie lub opinia graczy.
@CrazyGambler Z tego co mi wiadomo to do AC II, mimo zabezpieczeń, crack działający jest. Więc możliwe że HAWX 2 nie jest wart zachodu.
Kontrowersyjne zabezpieczenia !? To taka przeszkoda że trzeba być podłączonym do internetu żeby zagrać w grę z tym zabezpieczeniem. Żyjemy w Polsce w XXI w. i internet ma chyba każdy użytkownik komputera, więc ja w tym nie widza jakiś przeszkód, czy nieudogodnień. Każda gra na Steam również wymaga do odpalenia połączenia z internetem i nie ma problemu (do puki nie rozłączy ze steam, a czasami się tak dzieje). Skawalker – crack może jest, ale ile czasu trwało zanim go zrobili, wiele osób które …
… postanowiły że spiracą tę grę z torrentów, nie mogąc się doczekać cracka kupiło ją. I to był wielki sukces programistów którzy tworzyli te zabezpieczenia, bo to że zabezpieczenia zostaną to było kwestią czasu. Nie ma zabezpieczeń których nie można złamać, tylko pytanie czy to jest opłacalne i ile to będzie trwało. W tym przypadku było opłacalne, ale za to bardzo długo trwało. Jeśli producenci chcą żeby gra się dobrze sprzedała muszą zrobić dobre zabezpieczenia, które będą długo łamać.
*zostaną złamane
@matiyyy|tak, to jest kontrowersyjne zabezpieczenie bo czasami łącze sobie nie radzi, szczególnie słabe i wywala z gry. A dodatkowo w AC II przez ataki hackerów Ubi wyłanczało serwery i też nie dało się grać. Więc nie wiem ile osób lubi DRM Ubisoft’u.
@matiyyy przecież steama możesz sobie dać w tryb offline i olać sieć. A tu musisz mieć stale.
Coś mi się wydaje, że to niedopatrzenie:(
@matiyyy Może i złamanie trwało długo, ale teraz gdy hackerzy wiedzą jak to robić (nauczyli się na ACII) złamanie zabezpieczen nie jest trudnym zadaniem. No ale co du dużo mówić. Też uważam, że internet w tych czasach to nie problem. No ale sam fakt, że musi być cały czas to lekka przesada. Często zdażają się przerwy w necie, techniczne problemy. W Polsce jest już coraz lepiej z netem, ale nadal nie zadowalająco.
@matiyyy – Idź do okulisty, twoją krótkowzroczność trzeba leczyć! Steam wymaga połączenia tylko przy rejestracji, później można grać w trybie offline. Jak sam napisałeś żyjemy w POLSCE gdzie (poza dużymi miastami) głównym dostawcą internetu jest TP. Wystarczy więc jakiś problem na linii i możesz zapomnieć o graniu. Zresztą także u innych dostawców (choć może rzadziej) takie problemy się zdarzają. I co wtedy? Dalej nie widzisz przeszkód? PS Nie pisz komentarzy DOPÓKI nie nauczysz sie pisac po POLSKU!
Oby tak się stało! Chociaż rok temu nie miałem z tym żadnego problemu..
Piraci i tak z tym nie będą miel problemów… 2- 3 dni tydzień góra i będzie crack ;/
no to znajdź mi cracka do shaun white snowboarding. słyszałem, że do tej pory nie ma działającego cracka są tylko FAKE a gra przecież wyszła we wrześniu chyba…
to prawda fajnie bylo czytac informacje na temat tego ze ciagle gra jest nieskrakowana…natomiast trwalo to zaledwie miesiac…co bardziej napaleni dlugo niewytrzymywali i latali do sklepow..ale to nieznaczna ilosc…reszta czekala i sie doczekala. Teraz juz UBI i jego DRM nie jest wyzwaniem.
Zabezpieczenia będą, a czy nadal będą trudne do złamania to się okażę.
Nie każdy ma stabilny internet i to jest problem, szczególnie na wsi różnie to wygląda, a każdy chce móc pograć niezależnie od miejsca pobytu.
Jak dla mnie był by to spory plus. Co prawda można się spierać czy to zabezpieczenie rzeczywiście robi tyle problemów, ale faktem jest że jest upierdliwe (jeśli się nie ma stabilnego łącza zamiast cieszyć się z gry momentami człowiek myśli czy zaraz nie zobaczy pulpitu) A AC II widziałem w pirackiej wersji działającą w 100% poprawnie, w dodatku da się odblokować kryjówki Templariuszy dosłownie wklejając jeden plik do któregoś z folderów -.- To tyle jeśli chodzi o skuteczność zabezpieczeń w przypadku AC II..
Cholera a ja nie zamówiłem edycji Codex… Mam nadzieję że dorobią.
@Wosiu|Bo już je złamali, ale trwało to długo i wiele piratów czekając na crack’a poszła do sklepu po orginała. Ale w Brotherhoodzie długo im to nie zajmie, bo wiedzą już co i jak, więc jeli Ubi jednak da DRM i to ten stary, to zaraz po premierze będzie crack.
Mi osobiście te zabezpieczenie nie przeszkadza bo internet mam stabilny . Wiem jednak że nie u wszystkich tak jest , więć pewnie dobrze jakby z niego zrezygnowano. Po co utrudniać lub wręcz uniemożliwiać granie ludziom , którzy nic nie mogą poradzić na swoje ograniczenia … w tym wypadku kiepskie połączenie internetowe.
Piraci byli, są, i będą czy tego chcemy czy nie, a jak wiadomo dzisiaj nie ma na nich haka 🙁
@patus163|Długo trwało?Zaledwie 2 tygodnie.Nie ma takiego zabezpieczenia i nigdy nie będzie którego nie da się złamać więc wydawanie pieniędzy na zabezpieczenia jest trochę bez sensu niestety.
hakerzy bedą niezadowoleni oni nie pobierają gry żeby grać tylko żeby robić cracki i tym podobne 😀
Dla mnie to obojętnie czy będzie, czy nie, bo mam stabilny internet. Gdy grałem w ACII rozłączyło mnie tylko raz na jakiś miesiąc gry, więc mi to nie przeszkadza. Ale ktoś może mieć problem, gdy ma niestabilne łącze
Mi zabezpieczenie dwójki w ogóle nie przeszkadza inie przeszkadzało.
U mnie z zabezpieczeniem były problemy tylko podczas pierwszego tygodnia po wydaniu gry (sobota) a tak nie ma problemu
Ja miałem dosyć niestabilne łącze bezprzewodowe, które dzieliłem z moim tatą i jak on korzystał z komputera to prawie nie mogłem normalnie grać w AC2. Na szczęście mam już lepszy router, więc jeśli będą te zabezpieczenia, to może będę miał lepiej 😉 Choć ostatnio grałem w AC2 i stwierdziłem, że już nie trzeba mieć łącza internetowego podczas gry i wszystko działało sprawnie, gdy odłączyłem się od sieci. Mam nadzieję, że w końcu Ubi poszedł po rozum do głowy. 😉
Mi najbardziej zdenerwowało w tych zabezpieczeniach to że na początku serwery padały i nie można było gry odpalić. A poza tym nie miałem jeszcze w tedy zbyt stabilnego łącza więc gra się ścinała. te zabezpieczenie nie było do końca przemyślane, przynajmniej takie jest moje skromne zdanie