Assassin´s Creed II – Piraci mówią: „Złamaliśmy zabezpieczenie”. Niestety, wiedzą co mówią…

Ezio jednak okazał się "złomny". Grupa piracka Skid Row odtrąbiła dziś, że wreszcie udało się ostatecznie złamać zabezpieczenia gry Assassin's Creed II. A jednocześnie opublikowała swoisty manifest, w którym dziękuje... twórcom gry.
Komunikat „opublikowany” przez Skid Row to jedna z bardziej kuriozalnych rzeczy w historii piractwa. Członkowie grupy tak ucieszyli się ze złamania zabezpieczeń Assassin’s Creed II, że postanowili dodać do pliku .nfo towarzyszącego temu „wydaniu” swoisty manifest.
Fascynujące, jak wielką filozofię można dorobić do złodziejstwa. To złe wieści dla rynku PC – nie znamy technicznych zawiłości zabezpieczeń Ubisoftu, ale jeśli udało się złamać Assassin’s Creed II, może to oznaczać, że z kolejnymi grami (Splinter Cell: Conviction, Prince of Persia: Zapomnianie Piaski) pójdzie już dużo łatwiej. A wtedy wydawcy dalej będą mogli tłumaczyć się piractwem, omijając szerokim łukiem platformę PC.
Czytaj dalej
497 odpowiedzi do “Assassin´s Creed II – Piraci mówią: „Złamaliśmy zabezpieczenie”. Niestety, wiedzą co mówią…”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mam też nadzieję że skoro to złamano zabezpieczenie to Ubi wyda jakiś path który pozwoli grać bez takiego zabezpieczenia:”
mikolajtr|Czytanie ze zrozumieniem nie boli.|Napisane jest wyraźnie, sprawili ,że życie legalnych użytkowników jest łatwiejsze.Nic o łamaniu prawa(czyli piratctwie)
Fascynujące jak wielką filozofie można dorobić do uprzykrzania życia legalnym graczom, wypuszczania gier na raty (czytaj złodziejskim zarabianiu na dlc) oraz wydawania gier bez instrukcji by zmaksymalizować zyski kosztem graczy… Hut jak zwykle po odpowiedniej stronie barykady.
W to akurat wątpię MisczU. Skoro ilość pobrań Spore nie przeraziła EA, to chyba nic z tym nie zrobią.
ale Hut zapomniał wspomnieć o ostatnim zdaniu w tym.nfo….’Support the companies, which software you actually enjoy!’
Blik, nie zrozum mnie źle, ale nie sądzę, aby ich intencje były do końca szlachetne.
Mam pytanie czy wgranie crack’a do orginalnej gry, żeby obejść te kretyńskie utrudnienia jest nielegalne?
Jedno jest pewne: im lepsze zabezpieczenie, tym większe wyzwanie przy jego łamaniu i frajda dla crakerów.
Niestety, WooDo, tak.
Brawo Skid Row !|Miałem kupić orginał ale do gry potrzebny jest internet a u mnie często są awarie więc bym wiele nie pograł ! Wydawca leci w kulki to i dobrze że są grupy które te kulki potrafią poukładać ! Nie kupię nigdy gry która ma DRM więć wielkie dzięki grupie Skid Row za dobrą robotę !|Jak sami napisali: Ubisoft powinien więcej przykładać się do gry niż do zabezpieczeń ! Bo dobra gra sama się obroni i dobrze sprzeda !
Uważam, że Ubi źle wyszło na tych zabezpieczeniach, bo prawdopodobnie zabezpieczenie łamane aż miesiąc (myślałem, że piraci złamią je wcześniej) musiały powstawać bardzo dużym kosztem. Ogólnie uważam, że zabezpieczenia mają mały sens, bo są drogie a i tak można je złamać. Natomiast już w ogóle nie rozumiem tworzenia zabezpieczeń utrudniających życie uczciwym graczom. Czy w Ubi myśleli, że tego nie da się złamać? Przecież każde zabezpieczenie jest do złamania (elektroniczne, bo ciężko byłoby obejść takie,
A pod jaki paragraf to podchodzi? Ingerowanie w produkt?
w których klucz wydawany jest np. w punkcie sprzedaży itp.
@WooDo to zależy jak odczytywać ustawę o prawie autorskim i prawach pochodnych + pewne okoliczności pozaprawne 😉 nie kupuj wszystkiego co ludzie piszą tutaj w komentarzach
Fakt. Do dobrej sprzedaży Hom&m nie potrzebne były zabezpieczenia.
W niektórych umowach jest coś napisane o „modyfikowaniu oprogramowania”.
A tak w ogóle to gratulacje dla Skid Row bo na pewno nie tylko oni chcieli to rozpracować i zajęło im to długi czas. W każdym razie nie było to proste a może wydawcy zrozumieją, że tworzenie skomplikowanych zabezpieczeń się nie opłaca bo wszystko można złamać. No i dzięki tym piratom uczciwi gracze mają lżejsze życie.
@mikolajtr|”W niektórych umowach jest coś napisane o „modyfikowaniu oprogramowania”.”|Umowa nie jest ostatecznym wyznacznikiem tego co można a czego nie, jest podstawowym ale nie jedynym
Zaczynam się zastanawiac po co są zabezpieczenia?Przecież i tak je łamią a na nie potrzeba dużo kasy do twórców i czasem nerwów od graczy
O nie! Ubisoft już zrobił tak mocne zabezpieczenie i i tak nie wypaliło. 🙁 I znowu ci, co grają legalnie mają się dużo gorzej. Piraci powinni robić zabezpieczenia, ale byłoby pewne ryzyko. Mogliby nie robić wlace, ale też mogliby zrobić takie, że tylko oni sami potrafiliby je złamać. Tylko ile kasy musieliby dostać.
Brawo chłopaki! Nie, że popieram piractwo, wręcz przeciwnie… Tylko ten fakt powinien dać do myślenia Ubi. Czy takie zabezpieczenia mają sens?
Mnie to najbardziej wkurza jak producenci wyliczają straty w mln $ z nierealnych zysków, kto chce kupić oryginał to i tak kupi.A co do AC 2 to nie kupiłem tej gry z powodu poj… zabezpieczenia. Gra single to taka która zawsze powinna odpalać się na komputerze, bez względu czy ma się internet czy nie !! Brawo Skid Row !!
Moim zdanie zabezpieczenia ubisoftu zdały egzamin,dlaczego?|1.Tych zabezpieczeń długo piraci nie mogli złamać,więc część z nich już dawno kupiła tą grę.|2.Ubisoft może dopracować ten DRM,więc będą kolejne opóźnienia z crackowaniem gier,dlatego więcej piratów kupi te gry.
Nie myślałem, że kiedyś to powiem ale… gratuluje tej pirackiej grupie… Nie kupiłem AC2 właśnie przez te zabezpieczenia. Jednak nie zamierzam ściągać pirackiej wersji gry, bo to nie w moim stylu. Martwiące jest jednak to, że wydawcy mogą się zniechęcić do wydawania gier na PC… Więc w sumie nie wiem co o tym wszystkim myśleć.
@maniak67 nie zajęło im to wcale dużo czasu w porównaniu do tego ile czasu potrzebowali na złamanie star-force czy steam 😉 .
Cytat’Szym00n’-„Przecież każde zabezpieczenie jest do złamania (elektroniczne, bo ciężko byłoby obejść takie, w których klucz wydawany jest np. w punkcie sprzedaży itp.”Hmm, ciekawa koncepcja, klucze nie generowane przez program tylko wymyślane przez sprzedawce i wprowadzane do bazy dystrybutora tak aby kupujący mógł przy jego pomocy zainstalować grę 🙂 , ciekawe jak poradzili by sobie z kluczami które nie są generowane przy pomocy z góry wymyślonego schematu ;].
Ta łamali steam płacz jak z tym zabezpieczeniem a teraz 20 MLN użytkowników steam ma więc po co to wszystko ?
Nie powiem, wcale z tego powodu nie płaczę… Takie zabezpieczenia nie są dobrą drogą do zdobywania klientów.
trzymałem kciuki za zabezpieczenie Ubi ale upadło dzielnie się broniło ale upadło|szkoda trochę |ciekawe co by było gdyby Ubi zatrudniło Skid Row do stworzenia zabezpieczenia które „ciężki” byłoby złamać?
@HammerHead wydaję mi się że takie samo gadanie było przy steamie że gracze będą ograniczeni itd a teraz jest 20 mln użytkowników.
przynajmniej podziękowali 😉 z drugiej strony każdy facet lubi wyzwania, tylko że każdy w innej dziedzinie, niech robią to co lubią dopóki zachowują się przyzwoicie. Z drugiej strony pomyśleli o nabywcach oryginałów (albo to taka ściema) i tych co mają niestabilny net (np. ja). Sam posiadam wersję konsolową, bo nie mogłem się doczekać aż zagram 😛
Popieram HammerHeada. Ogolnie to z tych zabezpieczen przyszlo firmie wiecej szkod niz zyskow, ale to bylo do przewidzenia… dla myslacych ludzi.
@Wyatt Zdajesz sobie sprawę jaką kasę musieli by dostać by zrezygnować z hobby nikogo na to nie stać.
Ej ej ej, przecież AC2 zostało złamane pare tygodni temu już 😮
Poza tynm generalnie sie ciesze, ze zabezpieczenie padlo tzn. widze dobre i zle strony takiego stanu rzeczy. Przede wszystkim tworcy moga pomyslec, ze na PC nie warto wydawac gier – to zle. Ale moze tez zaczna powoli rozumiec rynek i wyciagna wnioski. I zamiast inwestowac miliony w zabezpieczenia zainwestuja w gre i dobra konwersje, ktora sprawi, ze wiecej PCowcow kupi gre.
@Ray90 – Tylko Steam dawał oprócz ograniczeń wiele możliwości. DRM Ubisoftu daje tylko ograniczenia, nie ma absolutnie żadnych plusów.
@Kormoran – tak AC2 zostalo zlamane kilka tygodni temu. Roznica jest taka, ze wtedy trzeba bylo emulowac serwer na wlasnym dysku, a teraz i bez tego gra sie uruchamia. Podsumowujac – sposob na uruchomienie pirata stal sie znacznie prostrzy niz sama rejestracja gry.
jedni paranoicy przeciwko innym a oni i tak ich w d… dymają wcześniej czy późnieja może tam same pedały siedzą i czekają jak znowu ich wydymają ???
@HammerHead Efekt jest taki sam steam złamany i zabezpieczenie UbiSoftu też.Obojętnie czego nie zrobią to i tak znajdą się ludzie którym się to nie podoba i to złamią.
Co za popier****** idioci z tych &$%% złodziei, czy nie można ich wszystkich powiesić ;/?!!!
z drugiej strony dobrze (nie popieram piractwa). Może w końcu zrezygnują z tego ciągłego łączenia się z netem przy okazji kolejnych gier.
pojawiają się tutaj opinie, że DRM Ubisoftu zdało egzamin. Krótkofalowo zgadzam się. Zobaczymy jak wyjdą na tym w dalszej perspektywie. Faktem jest, że tak negatywnego PR (z drobnym wyjątkiem Activision) nie ma żaden inny publisher. Jeśli będą wydawać dobre gry, to jakoś pociągną. Z tym jednak różnie w historii Ubisoft bywało, 2-3 wtopy swoich pierwszoligowych tytułów i nikt nie będzie za nimi płakał.
I jeszcze jedna sprawa, nie wiemy co będzie np. za 3 lata, czy nagle Ubisoft nie stwierdzi, że AC2 jest już tak starym tytułem, że nikt w niego nie gra i magicznie wyciągnie wtyczkę z serwerów.
Nie trzeba robić lepszych gier niż teraz są na konsolach sprzedają się świetnie a właśnie takie jest ich przeznaczenie.
niedługo to piraci będą na empik.com za darmo kupować
Jeszcze coś jak już mówiłem nikt nie będzie zapierdzielać i robić lepszej gry jak te co teraz są wydawane świetnie schodzą zresztą dodatki w formie DLC też.
youtube.com/watch?v=wAtVvIo4IRg
@CoolerMaster15 Fail….
Mają co chcieli po co takie chore zabezpieczenia??? A wiadomo że i tak je piraci złamią o_0
To było zabezpieczenie idealnie utrudniające życie ludziom, którzy nie mają stałego dostępu do neta, a pewnie są tacy. Nie masz podpiętego neta, nie zagrasz… kompletna bzdura. Kolejnym rewolucyjnym zabezpieczeniem przed piractwem, będzie granie w daną grę w siedzibie twórców, siedząc im na kolanie. I żeby nie było kupuję oryginalne gry i staram się to robić, bo trzeba wspierać twórców i ich pracę. Staram się jak mogę, ale święty nie jestem i pewnie nie jeden gracz na tej stronie.