Assassin´s Creed III: Multiplayer z mikrotransakcjami?

W usługach Xbox Live oraz PlayStation Network pojawiły się tajemnicze paczki kredytów Erudito. Najdroższa kosztuje 1600 MSP i zawiera 925 wspomnianych „kredytów”.
Ich opis sugeruje, że Erudito będzie wirtualną walutą, za którą można nabyć przedmioty przydatne w rozgrywkach sieciowych Assassin’s Creeda III. I to bez względu na poziom doświadczenia sterowanej postaci. Dzięki temu mniej cierpliwi gracze, wydając prawdziwe pieniądze, będą mogli zapewne zwiększyć siłę swoich bohaterów.
Na razie Ubisoft nie potwierdził istnienia kredytów Erudito, ale podejrzewamy, że to tylko kwestia czasu. Co myślicie o pomyśle wykorzystania mikrotransakcji w płatnym tytule (jak robi to np. FIFA w trybie FIFA Ultimate Team czy teraz być może Assassin’s Creeda III)?
Czytaj dalej
-
OD Hideo Kojimy na pierwszym konkretnym zwiastunie. Japoński twórca stawia na psychologiczny...
-
Death Stranding w wersji anime na pierwszym zwiastunie. Reżyser ekranizacji potwierdza...
-
Konami rozważa remake kolejnej gry z serii Metal Gear. Pyta...
-
Kolejny ruch przeciw grom dla dorosłych na Steamie. Valve nie będzie...
24 odpowiedzi do “Assassin´s Creed III: Multiplayer z mikrotransakcjami?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Miktoransakcje w dużych, płatnych produkcjach to rzadkość. Najnowsze aktualizacje bazy Xbox Live i PlayStation Network zdradzają jednak, że pojawią się one w jednej z największych gier tej jesieni – Assassin’s Creedzie III.
Ubisyft please
Niby bonus tylko do multi ale bez przesady…
Całe szczęście że nie kupuję tej gry dla multi
To przykra konieczność w grach F2P, w grach, za które płacimy normalną sumę takie coś nie powinno w ogóle występować. Świadomość tego, że ileśtam graczy kupi sobie itemy, które ja odblokuję poświęcając czas… Odbiera przyjemność odblokowywania takich itemów.
Nie po to kupuje grę żeby jeszcze tracić pieniądz na mikrotransakcje. Rozumiem płacenie w grach F2P, ale tutaj?
Niech będzie tak jak w WoWie , kupujemy grę, płacimy za nią abonament i jeszcze mikrotransakcje. Wprost cudownie
Jakoś mi to nie przeszkadza, bo Ci co kupią itemy za prawdziwą kasę, umiejętności gry nie posiądą. Także, jakiś stary wyjadacz pożre żywcem fajfusa, który ma itemy za kasę – problem solved.
A gdy wspomniany „fajfus” zabije Cię uber-bronią, co będziesz czuł. Niestety mikropłatności stają się coraz częstszym sposobem wyciągnięcia od graczy kasy, a co gorsza, prowadzą do wycięcia zawartości z gier, każąc sobie później za nie dopłacać. Nikt nie spodziewał się, kupując battlefielda3, że po pół roku wprowadzą premium, które daje pierwszeństwo w kolejkach na serwer. To wygląda jak selekcja vipów. Widzę, że Ubi idzie w stronę EA, a gorzej już być nie może. Ubisoft i AS nie tędy droga!
Nie trawię takich praktyk, nawet w F2P mnie wkurzają itemy lub usługi opłacane prawdziwą kasą, ale tam przynajmniej mają one uzasadnienie (utrzymanie gry), a w grach P2P to jakieś nieporozumienie. Bardzo, ale to bardzo mi się nie podoba kierunek, który nasza branża przybrała.
Co w tym złego? Przecież w takiej FIFIe wirtualne kredyty można zdobyć po prostu grając. Pewnie podobnie będzie w AC3. Jeśli ktoś ma kasę i chce mieć szybko dostęp do wszystkiego, to ma taką możliwość, tylko musi za nią zapłacić.
@BicK – wujciu, o czym Ty mówisz? W WoWie mikrotransakcje służą do kupowania zwierzaczków i wierzchowców, które nawet nie są najładniejsze ze wszystkich w tej grze dostępnych.|@Kopah – a jeśli mamy dwóch starych wyjadaczy i jeden z nich ma kupione itemy, a drugi nie – kto wygra? A jeśli w AC wszyscy są na jednego hita i nuubek z pierwszym levelem będzie strzelał do gościa z pięćdziesiątym i na pewno go w ten sposób zabije, chociaż broń palna odblokowuje się na, powiedzmy, dwudziestym?
ot wielkie rzeczy. Przecież już w bfie 3 są pakiety skrótowe…
i tak propo Piotrka – proszę, czytaj czasami to, co jest rzeczywiście napisane na screenie i dopiero wtedy snuj przypuszczenia typu „Dzięki temu mniej cierpliwi gracze, wydając prawdziwe pieniądze, będą mogli zapewne zwiększyć siłę swoich bohaterów”… Bo nie zawsze wyższy lvl = lepszy od innych graczy.
Nastały mroczne czasy, kiedy producenci gier próbują wszystkimi sposobami wycisnąć z kasy graczy jak cytrynę. Mikropłatności, kiedyś występowały tylko w grach free-to-play, teraz wrzucają ją również w gry płatne. Kiedyś map packi były darmowe, teraz wydaje się je jako DLC i żąda niebotycznych pieniędzy. Jak to dalej będzie się tak rozwijało to w nowych grach będzie trzeba za wszystko płacić, niedługo przed końcem gry pojawi się napis – jak chcesz rozegrać ostatnią misję i zobaczyć zakończenie kup DLC za x $
Takie korporacje jak EA, Activision Blizzard, Ubisoft i Microsoft niszczą branżę ! Dla nich liczy się tylko $$$ i wyłudzają je bardzo niecnymi sposobami (np. DLC do Battlefielda 3 dodaje nowe bronie których część jest znacznie lepszych od tych z podstawki gry i przez to ten kto kupił DLC zdobywa przewagę nad innymi). Jeśli gracze będą dawali się okradać korporacją to będzie dla nich znak, że tak można i pójdą o kolejne kroki dalej.
@mateo91g Co ty pieprzysz podstawowe M4, M16, SAW, AK47, AK74, AEK są nie do przebicia.
O jezu – tyle marudzicie a pewnie chodzi o jakieś ciuszki i skiny
Uwielbiam taki żar z tyłka użytkowników a później okazuje się że chodzi właśnie jak to napisał Kulas. Nie żebym bronił AC po prostu nie lubie jak ktoś na coś najeżdża nie wiedząc o co chodzi. |Nie popieram na pewno dodatkowych mikropłatności w grach za które zapłaciłem. No chyba że gra opiera się przede wszystkim na multi a o to trzeba jednak dbać i te mikropłatności są przydatne nie tylko żeby napełnić kabzę twórcą ale też żeby jakoś to funkcjonowało ale AC raczej nie słynie z trybu multi 🙂
Jesli mikrotransakcje maja dotyczyc contentu zaprojektowanego po premierze gry to nie mam nic przeciwko. Zaplacilem za gre i jesli chce dostac dodatkowy content to doplacam jakas sume pieniedzy. Nie ma w tym nic zlego. Mam nadzieje, ze nie bedzie tak, iz juz przed wyjsciem gry tworcy maja przygotowany (nie zaplanowany, ale zrobiony) material, do ktorego trzeba doplacic. Jesli place pelna cene gry to oczekuje, ze w dniu premiery dostaje pelny produkt.
Jeżeli nie będzie B2W to mnie to nie obchodzi.
Jakoś nigdy nie grałem w multi w AC, także nie wiem. Dla mnie to gra typowo fabularna i zawsze ją kończę po końcowych napisach. Ale może w tej części sprawdzę gdy tylko do mnie dotrze. 😉
Buu jeśli ktoś na starcie będzie potężniejszy ode mnie.
@Wcogram – wiem co mówię, mam już dośc duzo przegrane w Bf3 i wiem jakie bronie są przegięte, a jakie nie i tak się składa, że ACW-R, L86A2, M5, SPAS-12 i MTAR-21 są przegięte. Nie masz innej dobrej na duży dystans broni dla mechanika niż ACW-R, L86A2 to lepsze MG36, M5 na bliskich wymiata, SPAS-12 to szybciej „pompująca się” 870MCS, MTAR-12 to najszybsza i najskuteczniejsza broń dla mechanika na krótkim dystansie. Te bronie są lepsze niż inne bronie dla poszczególnych klas.|PS. gdzie ty masz AK47 w Bf3 ??