rek
13.07.2012
Często komentowane 43 Komentarze

Assassin´s Creed III: Rozgrywka w Bostonie z komentarzem twórcy. 6 minut „asasynowania” i nowy tryb! [WIDEO]

Assassin´s Creed III: Rozgrywka w Bostonie z komentarzem twórcy. 6 minut „asasynowania” i nowy tryb! [WIDEO]
Ubisoft udostępnił zapis rozgrywki z Assassin's Creed III, z fragmentu rozgrywającego się latem 1773 roku w Bostonie. To, co na nim widać komentuje Alex Hutchinson, szef zespołu kreatywnego pracującego nad tą prod... Co? Nikt już tego nie czyta? Wszyscy kliknęli i oglądają?

Assassin’s Creed IIIBostonie:

Przy okazji ujawniono również nowy tryb gry – Wolf Pack. To walka z kolejnymi (będzie ich 25) falami przeciwników, rozgrywana w czteroosobowym co-opie.

43 odpowiedzi do “Assassin´s Creed III: Rozgrywka w Bostonie z komentarzem twórcy. 6 minut „asasynowania” i nowy tryb! [WIDEO]”

  1. Podoba mi się.

  2. Po ostatnim AC postanowiłem sobie, że nie będę oglądać gameplay’ów, zanim sam nie zagram/przejdę, bo sobie tylko zepsuję przyjemność z grania. Ale po samym ujęciu na filmiku widać, że rozgrywka niewiele się zmieniła w stosunku do poprzednich części… A myślałem, że chociaż do systemu walki wprowadzą jakąś… rewolucję…. No nic- pomarzyć można…

  3. Bardzo fajnie to wyglada. Widze ze nie bedzie to kolejny AC II+ plus nowe lokacje ale prawdziwy squel.

  4. richter5 tylko powiedz mi co powninno sie zmienic w rozgrywce he? Walka jak na gre akcji jest bardzo efektowna a taka w takich gra powinna byc, jak chcesz jakichs ciezkich walk to zagraj w RPG a nie gre akcji…

  5. *.* dajcie mi grudzień <3Ogólnie mi się ostatnio Assasin zaczął przejadać, ale kiedy widzę go w Ameryce to nie mogę się doczekać 🙂 @richter5 no bo w sumie na taki przełom, jak między jedynką a dwójką, nie ma co liczyć aktualnie. Bo w sumie co mogą jeszcze zrobić? Za dużo tych części ostatnio powychodziło i te zmiany się tak, hmmm... rozmywają... A co do walki, to przez 600 lat przeciwnicy nadal nie nauczyli się walczyć i patrzą jak wyrzyna im się kolegów, czekając pokornie na swoją kolej xD

  6. Przecież ten fragment był już pokazywany grubo ponad miesiąc temu.

  7. Albo mi się wydaje, albo ten gejmplej był pokazywany na E3?

  8. Był pokazywany ale jest dodany komentarz twórców.2:41 widzę że jeszcze trochę muszą popracować na fizyką ciała i kolizją obiektów (głowa w stojaku na broń)

  9. Nie ma co liczyć na rewolucję w rozgrywce, bo akurat w tej serii doszli do takiego momentu, w którym jest to niemożliwe. Nie mówię tutaj o takich nowinkach jak ładunki wybuchowe, których nikt nie używa, a o podstawach systemu walki czy poruszaniu się. Dodam, że czytając niektóre komentarze wnioskuję, że niektórzy liczą na takie takie zmiany jak wprowadzenie karabinów i zrobienie z tej gry FPS’a. Teraz pozostaje tylko rozwijać serię na płaszczyźnie fabularnej i graficznej. Takie jest moje zdanie.

  10. Souloo Zgadzam sie. Ta gra oferuje bardzo wiele ale na pierwszym miejscu musi byc dobra fabula…

  11. Nie ma to jak skakać po linach, które ani na milimetr się nie poruszają, to samo z drzewami. Mam nadzieję, że zostanie to naprawione bo wygląda to na prawdę nierealistycznie

  12. eee? po to mają broń palną by w 8 na bagnety iść na gościa z siekierą…?

  13. @vvigor- zdajesz sobie sprawe czlowieku co to jest opracowanie w takiej grze fizyki lin i drzew, ktore sa interaktywnymi obiektami? Owszem jest technika zachowywania sie tkanin (nvidia tez to dodatkowo wspiera), ale jakby mieli sie w takie szczegoly bawic to gra by wyszla za rok. Masz racje, ale mysle, ze nie jest to razacy kompromis, tym abrdziej, ze poprawili ksztalt drzew, a sama wspinaczka jest zrobiona plynnie.

  14. Co do walki to bron palna connor ma,ale co najmniej do czasow wspolczesnych nie bedzie ona jakos mega czesto wykorzystywana,pamietajmy, ze wtedy to sie wszystko dlugo ladowalo. Bron idzie z epoka bo nie ma juz np miecza, jest tomahawk zamist 2 ostrza (co jest imo bardzo spoko). Zgadzam sie jednak, ze procz nieco plynniejszych animacji i paru nowych ruchow, to walka nie zmienila sie znaczaco. Nadal czekamy na cios,teraz tylko przy wyprowadzaniu ich jest szybciej, ale kontry sa podobne.^^^

  15. @zhpzhp – dobrze,rozumiem, sam uważam, że w tej grze ważniejsza jest fabuła, tylko i tak bardzo się skupili na grafice,na animacjach, itp, a te liny,drzewa po prostu aż rażą w oczy. Wiem ile czasu by to zajęło, po prostu wydaje się to być takie nijakie do całości 🙂 to moja opinia oczywiście,nie będzie mi to przeszkadzać w rozgrywce, raczej będę się z tego śmiał 😉

  16. Kurcze no i dalej mamy poziom trudności łajzowaty i znowu będą przechodził AC tylko dla fabuły i świata przedstawionego, bo na porządną rozgrywkę nie ma co liczyć. Ehhh każualizm dalej się ciągnie, a 3 to była świetna okazja żeby podwyższyć poziom trudności wreszcie. Mogliby zrobić chociaż, że pasek zdrowia jest króciutki i przez nie uwagę szybko się ginie, wtedy akcje zabicia celu trzeba by było dobrze planować a tak, lipa. No ale każuale się cieszą pewnie, że znowu będą mogli pograć bez stresu LOL

  17. Black Shadow 13 lipca 2012 o 11:29

    Większość przeciwników nadal czeka na swoją kolej…

  18. buryzenek93 13 lipca 2012 o 11:44

    Dawniej kusza, teraz łuk. Widać wyraźny postęp technologiczny.

  19. I tak wezmę! Świetny tytuł się zapowiada.

  20. Wiele osób widzę zauważa te drobne niedociągnięcia. Wygląda na to że twórcy chcą jak najbardziej utrzymać gracza w przekonaniu że jest super zabójcą i wszystko co chce to mu zawsze wyjdzie. Razi ta cała umowność polegająca na ataku żołnierza z ukrycia wiec wszyscy sie do niego zbiegną nie patrząc 4m w górę. Potem oczywiście nikt nie zwróci uwagę na odgłos krzyku i strzału na okręcie który mają pare metrów za plecami… No ale cóż, ważne że wszystko jest efektowne 😀

  21. @Xarads995 A powiem Ci, co chciałbym zmienić! Zaczęło mnie już dawno nużyć to, że max 2 przeciwników naraz cb atakuje. Mówiąc o „rewolucji” miałem też nadzieję na większy dynamizm walk, „przeskakiwanie” od przeciwnika do przeciwnika czy coś w tym rodzaju, a nie oczekiwanie w środku kółeczka utworzonego z tych wrogów i czekanie, aż któryś zaatakuje lub po prostu walka z każdym pokolei. Ale co tam drążyć temat walki. I tak kupię, jak każdą poprzednią część, bo po prostu wciągnęła mnie fabuła 😉

  22. A i od razu wspomnę tu o „ciężkich walkach” (jak to ująłeś) w RPG’ach – otóż…. nie lubię systemu w jakim się one rozgrywają. Podam taki przykład- dwóch gości okłada się wielkimi toporami, dopóki któremuś nie skończy się dłuugi pasek HP…(o MMO już nie wspomnę…) Już jakiś czas temu (chyba w temacie CDA o nawykach itp. wśród graczy..) się rozpisałem, że wolę gry… realistyczne – AC akurat w sprawie walki jest ku temu bliżej. I za to też spory plusik ode mnie dla serii AC

  23. Krzysiek0598 13 lipca 2012 o 13:13

    I to ma być ten pieprzony co-op?! Kolejna podróba trybu hordy?!|Jak zwykle ubisoft pieprzy całą sprawę z prawie każdą nowością + żąda za wszystko gigantycznych pieniędzy, znając ubi to wolf pack będzie DLC za cenę gry, i mówię tu poważnie|Kurde no, CO-OP mógł być czymś genialnym ,zagrania typu że jeden odwraca uwagę strażników, reszta wchodzi do środka albo coś w tym stylu, tyle pomysłów, tak mogli zrobić genialny co-op, ale nie bo po co?!|brawo Ubi|po prostu kur*a brawo!

  24. A mi od dawna marzył się taki cooop w trybie hordy w AC 😀 Szczególnie odkąd w brotherhoodzie była ta arena w której kładliśmy kolejne fale przeciwników.

  25. Szkoda ze seria Assassin Creed nie zaczęła się od tego co reprezentuje sobą trzecia cześć. Liczę na świetny klimat i muzykę – mam przeczucie że będzie to najlepsza część AC, bo poprzednie, a zwłaszcza pierwsza po prostu nie dołowały.

  26. Hmmm, pierwszy raz od AC jestem zainteresowany rozgrywką.

  27. @Mojej wypowiedzi|Miałem na myśli „…po prostu Mnie dołowały.” 😉 Takie małe typo 😛

  28. To będzie mega część 😀 ( mam przynajmniej taką nadzieje ).

  29. Hehe [nawiązanie do komentarzy o niewielkich zmianach w systemie walki, sterowania etc.]… Geny robią swoje, myślę że przodkowie innego – niż Desmond [to nawiązanie do plotek o tym, że Desmonda też może kiedyś zmienić inny asasyn] – bohatera będą już mieli inny (lepszy?) styl. 😛

  30. [W nawiązaniu do komentarzy na temat niewielkich zmian w sterowaniu/systemie walki] Hehe, geny robią swoje, myślę że przodkowie innego bohatera, niespokrewnionego z Desmondem [tu nawiązanie do plotek, mówiących o tym że trylogia Desmonda się kiedyś skończy] będą mieli inny styl i w ogóle nie będą wzbudzać w przeciwnikach aż takiego respektu. 😉

  31. Ha! „Nie można nawiązać połączenia”… Nigdy się nie nauczę, że to ściema. Przepraszam za trzy komentarze z rzędu. ;D

  32. Fajnie się wspinał na tym statku. ;D

  33. CasualKiller 13 lipca 2012 o 20:32

    Nowy engine ,fajne nowe animacje i inne atrakcje nawet ładnie wygląda to na tym PS3|Tak jak „komentator” powiedział nie będzie auto-regeneracji życia podczas walki jak i możliwości użycia potek ;] to mi się podoba ,ładnie wygląda ten dual wielding (albo jakoś tak) w akcji ,chowanie w tłumie ulepszyli ,można się chować przy użyciu terenu ,grałem każdego AC ,ale coś mi gada ,że ten będzie najlepszy większy przełom będzie niż z 1 na 2 ;]

  34. Kurcze stary dobry AC żadnych spacjalnych zmian nie widzę tylko parę nowych dodatków, ale to nie jest minus bo system rozgrywki w AC to jego siła, więc wszystko jest ok… 🙂

  35. Wszystko ładnie, tylko po cholerę tym żołdakom muszkiety, skoro korzystają tylko z bagnetów?

  36. nie pokazali najważniejszej broni: ukrytego ostrza :-

  37. Akurat używanie bagnetów w mieście jest chyba dość logiczne. Zwłaszcza, że celność tej broni jest dyskusyjna. W mieście pałęta się mnóstwo NIEWINNYCH cywili, a nasz bohater to zwinny skurczybyk. Nie żeby angielscy żołnierze byli przez NPCów lubieni, ale przypadkowe ofiary wśród ludności nie poprawią nastrojów ludu. ;p |btw. po co pokazywać oczywistości jak ukryte ostrze? Chyba nic nowego w tej materii oprócz tego, że Connor będzie miał takie stylowe, wyjmowane. 😛

  38. mar00 Bo te muszkiety ladowalo sie strasznie dlugo i nawet podczas wojny secesyjnej ludzie czesciej uzywali bagnetow niz muszkietow.

  39. mar00 Noxbi podal ci kolejny powod 🙂

  40. Ogólnie macie racje, chociaż czułbym się lepiej, gdyby jednak z nich w ogóle korzystali – ale poczekamy na pelniaka, zobaczymy 🙂

  41. ludzie to jest tyko gra akcji ………….. a nie symulator .|pozdrawiam

  42. zlyporucznik 17 lipca 2012 o 09:32

    „Co? Nikt już tego nie czyta?”Dokladnie, jednak z zupelnie innych powodow.Ile mozna ciagnac tego gniota?

  43. taka gierka na długie zimowe wieczory

Dodaj komentarz