1
11.09.2022, 09:07Lektura na 2 minuty

Assassin's Creed Infinity zapowiedziane. „To nie gra per se, to punkt wyjścia do uniwersum”

Pomysł na Assassin's Creed Infinity wygląda mniej imponująco niż na relacjach autorów przecieków, ale poczekamy, zobaczymy.

Podczas wczorajszej konferencji Ubisoft Forward mieliśmy okazję zobaczyć dużo zapowiedzi związanych z serią Assassin's Creed, m.in. zwiastun Mirage. Okazuje się jednak, że ich przytłaczająca liczba kryje w sobie więcej sensu, niż mogłoby się wydawać; dwie z nich staną się bowiem kampaniami dostępnymi w ramach trzeciej. Mowa o Assassin's Creed, kryptonim Infinity – zapowiadanym od niemal roku wirtualnym Animusie, pozwalającym nam na rozgrywanie wielu przygód w ramach jednej gry... jeśli można to tak nazwać.

Developerzy bowiem nie tylko szerzej opowiedzieli o jej przyszłości, ale i podkreślili, że:


Infinity to nie jest gra per se. Dla fanów i graczy będzie to brama, pojedynczy punkt wyjścia do przyszłych odsłon serii Assassin's Creed.


Infinity ma działać jako hub, wirtualny Animus, łączący graczy oraz przygody w świecie Asasyna w jedno miejsce. 

W ramach Infinity ukażą się dwie nadchodzące odsłony: japońska oraz „mroczna”, oznaczone kryptonimami Assassin's Creed Red oraz Hexe. Pozostałe ogłoszenia, w tym Mirage, nie zagoszczą tam jeszcze, chyba że Ubisoft postanowi coś zmienić.

Obrazek abstrakcyjny przedstawiający trzy świecące koła. Dwa przedstawiają logo gier z codename Hex oraz Red, pośrodku jest świecące, symbolizujące Animusa.
Assassin's Creed Infinity przedstawione jako wizja artystyczna, źródło: screenshot z pokazu Ubisoft Forward

Gra wieloosobowa nie jest potwierdzona, ale twórcy pracują nad tym, aby przywrócić do serii tryby znane nam ze starszych odsłon. (Które właśnie są wyłączane przez Ubisoft z powodów bezpieczeństwa oraz kosztów utrzymania).

Z pewnością wiele osób spodziewało się po przeciekach, że mowa o grze-usłudze z zaawansowanymi funkcjami multiplayerowymi. Czy Ubisoft szykuje nam po prostu trójwymiarowy launcher? Czas pokaże.

W ramach Ubisoft Forward pokazano także m.in kolejny dodatek do Valhalli oraz niepokojące Skull and Bones.


Czytaj dalej

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze