Avowed: Twórcy przedstawiają system walki i zadania poboczne

W najnowszym odcinku oficjalnego podcastu Xboksa twórcy Avowed podzielili się szczegółami na temat najnowszej produkcji Obsidianu.

Carrie Patel, reżyserka gry, oraz Gabe Paramo, reżyser gameplayu, opowiedzieli w specjalnym odcinku podcastu Xboksa o najnowszej grze Obsidianu. Zaprezentowano również prawie półgodzinny gameplay, dzięki któremu dowiedzieliśmy się o swobodnym systemie walki oraz jak zadania poboczne wpływają na cały świat Avowed.

https://www.youtube.com/watch?v=yJFDLV9ov_U

Zobaczyliśmy, że walka może sprowadzać się do zwykłego miecza i tarczy, jak również do samurajskiego oręża i broni palnej czy różdżek, trzymanych jak rewolwer na dzikim zachodzie. Jeżeli nie odpowiada wam dany styl, zawsze możecie go zmienić, a opcji jest podobno mnóstwo.

Chcieliśmy uchwycić tak wiele umiejętności z drzewek, jak to tylko jest możliwe, i zróżnicować je tak, aby gracz zawsze czuł różnicę, bez względu jaką zdolność wybierze.

Gracze mają mieć też bardzo swobodne podejście do zadań pobocznych. Przykładem jest zaprezentowany na gameplayu quest, który może wcale nie pojawić się w rozgrywce, bo pod uwagę jest brana opcja przeoczenia wielu zadań. Wytrwali gracze odkryją sporo zawartości, a ci, którzy nie chcą się na tym skupiać, mogą po prostu swobodnie eksplorować świat, podążając za główną fabułą.

To otwarta przestrzeń przypominająca skalą The Outer Worlds, z wieloma ścieżkami, aby powalczyć lub całkowicie tego uniknąć.

Avowed to ekskluzywny tytuł Xboksa, zaplanowany na jesień 2024 roku. Pojawi się na PC, Xboksach Series X|S oraz w Game Passie. 

3 odpowiedzi do “Avowed: Twórcy przedstawiają system walki i zadania poboczne”

  1. Półgodzinny gameplay, na 25 minutowym filmie, który w połowie zawiera rozmowy? Nazwanie tego clickbaitem, to niedopowiedzenie, Filipie. Już niepomnę, że ten gameplay, który tu widzimy był udostępniony parę dni temu, a teraz jest tylko okraszony słowami twórców.

    • Pełna zgoda, mea culpa. Tytuł zmieniony (w momencie gdy to piszę, nowy podpis się jeszcze mieli).

  2. Lubię i szanuję Obsidian, ale walka w Avowed wygląda jak żywcem wyjęta z Obliviona, a mamy rok 2024, nie 2006. Podobnie jak wielu innych, robiłem sobie nadzieję, że przejęcie przez Microsoft zaowocuje jakimiś potężnymi budżetami kolejnych produkcji, ale póki co wygląda to strasznie mizernie.

Dodaj komentarz