Avowed: Twórcy przedstawiają system walki i zadania poboczne
W najnowszym odcinku oficjalnego podcastu Xboksa twórcy Avowed podzielili się szczegółami na temat najnowszej produkcji Obsidianu.
Carrie Patel, reżyserka gry, oraz Gabe Paramo, reżyser gameplayu, opowiedzieli w specjalnym odcinku podcastu Xboksa o najnowszej grze Obsidianu. Zaprezentowano również prawie półgodzinny gameplay, dzięki któremu dowiedzieliśmy się o swobodnym systemie walki oraz jak zadania poboczne wpływają na cały świat Avowed.
Zobaczyliśmy, że walka może sprowadzać się do zwykłego miecza i tarczy, jak również do samurajskiego oręża i broni palnej czy różdżek, trzymanych jak rewolwer na dzikim zachodzie. Jeżeli nie odpowiada wam dany styl, zawsze możecie go zmienić, a opcji jest podobno mnóstwo.
Chcieliśmy uchwycić tak wiele umiejętności z drzewek, jak to tylko jest możliwe, i zróżnicować je tak, aby gracz zawsze czuł różnicę, bez względu jaką zdolność wybierze.
Gracze mają mieć też bardzo swobodne podejście do zadań pobocznych. Przykładem jest zaprezentowany na gameplayu quest, który może wcale nie pojawić się w rozgrywce, bo pod uwagę jest brana opcja przeoczenia wielu zadań. Wytrwali gracze odkryją sporo zawartości, a ci, którzy nie chcą się na tym skupiać, mogą po prostu swobodnie eksplorować świat, podążając za główną fabułą.
To otwarta przestrzeń przypominająca skalą The Outer Worlds, z wieloma ścieżkami, aby powalczyć lub całkowicie tego uniknąć.
Avowed to ekskluzywny tytuł Xboksa, zaplanowany na jesień 2024 roku. Pojawi się na PC, Xboksach Series X|S oraz w Game Passie.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl