08.04.2022
1 Komentarze

Awaria sklepu [AKTUALIZACJA: naprawione!]

Awaria sklepu [AKTUALIZACJA: naprawione!]
Trwają prace nad przywróceniem możliwości logowania się do naszego sklepu przez forum.

Aktualizacja

Dostaliśmy informację, że problem został rozwiązany, w związku z czym przywrócona została możliwość logowania się do sklepu przez forum. Jeżeli logowanie wciąż nie działałoby jak należy, zgłaszajcie to mailowo na adres sklep@cdaction.pl. Będziemy czytać zgłoszenia także w weekend.

Pierwotny news

Nie mogło się to zdarzyć w momencie gorszym niż dzień premiery nowego wydania CDA – system logowania do naszego sklepu częściowo odmówił posłuszeństwa, przez co niemożliwe jest zalogowanie się przez forum. Zgłosiliśmy awarię firmom, które zajmują się obsługą techniczną naszej strony oraz sklepu – trwają prace nad rozwiązaniem problemu.

Serdecznie przepraszamy za tę sytuację, w szczególności tych naszych Prenumeratorów, którzy nie mogą obecnie uzyskać dostępu do darmowego ewydania CD-Action 03/2022.

Jedna odpowiedź do “Awaria sklepu [AKTUALIZACJA: naprawione!]”

  1. Nie do końca naprawione. U mnie rozwaliło wyświetlaną nazwę, imię i nazwisko, adres email. Jako, że inne dane się zgadzały, to pozwoliłem sobie zmienić błędne dane na prawidłowe i mam nadzieję, że teraz będzie ok. Jeżeli sytuacja się powtórzy, to powinniście rozważyć zmianę firmy obsługującej. Taka sytuacja nie powinna się zdarzyć na „bazie produkcyjnej”. Ewidentnie coś się popsuło przy migracji forum na nowy serwer…

Dodaj komentarz