Baldur’s Gate III: Premiera we wrześniu, półtorej godziny opowiadania o grze [WIDEO]
![Baldur’s Gate III: Premiera we wrześniu, półtorej godziny opowiadania o grze [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/8f46ccbc-6678-429b-a02f-8f4376b95b53.jpeg)
Opóźnienie trzeciej części legendarnej serii zabolało fanów erpegów, liczących na pełne podniosłych wydarzeń, ważkich wyborów i rozdzierających scen (oraz chorej liczby rzutów kością) zwieńczenie lata. Na szczęście aż tak długo czekać nie musimy, bo gra pojawi się na rynku ledwie miesiąc później.
Podczas wczorajszego Panel From Hell Swen Vincke i Adam Smith z Lariana oraz Chris Perkins odpowiedzialny za Dungeons & Dragons przez półtorej godziny opowiadali Geoffowi Keighleyowi o Baldur’s Gate III. Nazwa prezentacji nie była zresztą przypadkowa, ponieważ podczas niej dowiedzieliśmy się, że przygodę rozpoczniemy w Avernus, pierwszym kręgu Dziewięciu Piekieł Baatora. Zobaczyliśmy również finał prezentowanego na początku roku intra. Prócz tego twórcy podzielili się z widzami kilkoma niepokazywanymi do tej pory scenami, w tym także dość oryginalną rozmowę z mózgiem* oraz… jego usunięcie z ciała (co wcale nie zaburzyło konwersacji – od 26:45).
Cały panel obejrzycie poniżej:
Najważniejszą informacją zdradzoną podczas streamu była oczywiście data premiery. Baldur’s Gate III na pecetach i Stadii we wczesnym dostępie zadebiutuje 30 września.
*Właściwie to z Pożeraczem intelektu,ale bez testu na inteligencję nie musimy tego wiedzieć.
Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Baldur’s Gate III: Premiera we wrześniu, półtorej godziny opowiadania o grze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Moim zdaniem tytuł wprowadza w błąd. Poza tym nie cała gra będzie we wczesnym dostępie, a tylko rozdział 1.
Myślałem, że Adrian Smith z Ion Maiden haha;)
Widzisz Spongebob? Tak to się kończy jak przegniesz strunę o jeden raz za dużo…
Błagam, żeby to było dobre!!!!
Poza tym Larian odpowiedział na kilka pytań związanych z grą. Faza wczesnego dostępu Baldur’s Gate 3 potrwa około rok, ale czas ten może ulec zmianie. :/
Nie podoba mi się ten pomysł z wczesnym dostępem. Nigdy nie korzystam z EA, zawsze czekam na pełnoprawną premierę, a będzie zasyp spojlerów dotyczących udostępnionego fragmentu gry, których nie sposób będzie uniknąć, bo ludzie będą pisać o tym w przeróżnych miejscach internetu, czasami niezwiązanych z samą grą, i chcąc nie chcąc się przypadkiem na takie natrafi. Tak, jestem z tych, którzy mają fiksa na punkcie spojlerów.
Baldur’s Gate wymagania systemowe:|Minimalne:Windows 10 64-bitowy;|Procesor: Intel i5-4690 lub AMD FX 4350;|Pamięć: 8 GB RAM;|Karta Graficzna: GTX 780 lub AMD Radeon R9 280X;|DirectX: wersja 11;|Miejsce na dysku: 70 GB wolnej przestrzeni.|Rekomendowane:Windows 10 64-bitowy;|Procesor: Intel i7-4770K lub AMD Ryzen 5 1500X;|Pamięć: 16 GB RAM;|Karta Graficzna: GTX 1060 6 GB lub AMD RX580;|DirectX: wersja 11;|Miejsce na dysku: 70 GB wolnej przestrzeni.
Czyli to jest data premiery wczesnego dostępu? To nie jest premiera gry. Wczesny dostęp może trwać jeszcze bardzo długo. Czyli nie ma się czym podniecać.
@alistair80, było od początku powiedziane że będzie zdradzona data EA.
alistair80,|Swen Vincke podczas Panel from Hell powiedział, że BG3 w EA będzie siedzieć minimum rok. Podobny czas w EA spędziło D:OS2. |Swoją drogą, oglądałem cały pokaz i jestem bardzo zadowolony. Gra mechaniką W OGÓLE nie przypomina D:OS2. Reaktywność świata i poziom interaktywności (tutaj akurta bardziej to wynika z obietnic niż z tego co pokazali) otoczenia będą dużo większe niż w D:OS2. Widać w mechanikach złożoność i reaktywność z profilem bohatera. Praktycznie na każdym kroku jest rzut na coś.
A to na percepcję, a to na wiedzę, a to na inteligencję, na znajomość sztuk tajemnych, na znajomość religii, na zręczność, na siłę, to na obchodzenie się ze zwierzętami, na tropienie i na setkę jeszcze innych rzeczy. Ilość rzutów kostką poza walką jest wręcz przytłaczająca (pozytywnie!) Pokazywali zależności pomiędzy profilem bohatera, a tym jakie informacje będzie mu dostarczać gra o świecie go otaczającym. Wygląda to bardzo dobrze. Będzie się czuć ogromną różnicę w rozgrywce w zależności od klasy bohatera