Band of Crusaders: Polskie studio tworzy mrocznego erpega z elementami gry strategicznej

Band of Crusaders: Polskie studio tworzy mrocznego erpega z elementami gry strategicznej
Avatar photo
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Mrocznych krucjat przeciwko plugawym demonom nigdy zbyt wiele!

Warszawskie studio Virtual Alchemy tworzy mieszankę erpega z grą strategiczną. W Band of Crusaders, bo taki tytuł nosi produkcja, weźmiemy udział w krwawej krucjacie przeciwko demonom. Tytuł pełnymi garściami czerpie z europejskiego folkloru i miesza go z motywami religijnymi.

https://www.youtube.com/watch?v=eDIQe4em3dE

Fundamentem rozgrywki będzie umiejętne zarządzanie obozem – to tutaj zrekrutujemy krzyżowców, ulepszymy budynki oraz podejmiemy decyzje, które wpłyną na dalszy przebieg kampanii. Potyczki odbędą się w czasie rzeczywistym, a tym co odróżnia je od innych RTS–ów, jest mechanizm spowalniania czasu. 

Wojacy z czasem zyskają doświadczenie, nowe atrybuty oraz zdolności, które odblokujemy korzystając z drzewka talentów. Gracze będą mogli łączyć umiejętności aktywne i pasywne w różnych proporcjach, co da im dosyć dużo swobody w kreowaniu własnego stylu zabawy. Wygląd świata będzie się zmieniał wraz z postępem krucjaty – w grze pojawią się pory roku oraz cykl dnia i nocy.

Band of Crusaders zadebiutuje na pecetach. Na datę premiery musimy jeszcze poczekać.

Jedna odpowiedź do “Band of Crusaders: Polskie studio tworzy mrocznego erpega z elementami gry strategicznej”

  1. Miejscówki jakby wzięte prosto z Velen (Wiedźmin 3). 😉

Dodaj komentarz