rek
rek
02.10.2016
Często komentowane 69 Komentarze

Battlefield 1: 12 pierwszych minut kampanii [WIDEO]

Jest to bardzo intensywne 12 minut.

Film prezentuje misję „Storm of steel”, stanowiącą prolog do całej kampanii. Ta składać się będzie z pięciu niezwiązanych ze sobą historii, które da się rozgrywać niezależnie od siebie.

PS W 8:45 widać wroga dotkniętego tzw. shell shockiem, czyli w stanie obłędu, w jaki wpadają żołnierze pozostający na polu walki zdecydowanie zbyt długo. Fajnie, że DICE dba o takie szczegóły.

rek

69 odpowiedzi do “Battlefield 1: 12 pierwszych minut kampanii [WIDEO]”

  1. Jest to bardzo intensywne 12 minut.

  2. Tak jak multi mnie nie zainteresowało (bo jakby nie patrzeć to to samo co BF3/4) tak kampania zapowiada się nieźle. Setting 1WŚ robi swoje. Z pewnością ogram jak cena spadnie do okolic 5-6 dych 🙂 Gdyby to był BF5 z kolejnym konfliktem wieku 21 to bym nawet nie spojrzał na tą produkcję

  3. Wizualnie BF 1 miażdży. 🙂 Kampania wygląda dosyć solidnie.

  4. Wygląda kozacko. W sieci są juz długie gameplaye ale nie chce sobie zabawy psuć. Pięknie se zapowiada.

  5. Gameplay wygląda świetnie, oby twórcy do kampanii nie dali jakiś romantycznych pierdół lub coś sztampowego.

  6. Moment moment. 5 historii ? Ale to nie będzie ledwo 5 misji?

  7. Wygląda nieźle ;] trzeba poczekać na Edycję Premium 😛 w takim razie bo pół produktu nie kupuję jak za pełny produkt xD

  8. Prolog raczej średni. Ciekawi mnie to co się dzieje po śmierci. Będzie tak przez całą grę? czy tylko w Prologu? I pokazuje to że żołnierz to tak naprawdę trybik w maszynie?

  9. Gdyby obejrzeli ten filmik żołnierze przed przystąpieniem do służby w I Wojnie pewnie zginęłoby wiele mniej osób. Wojsko obiecywało przygodę, jedyne co żołnierze dostawali to trudy i śmierć. Bardzo fajnie daje do myślenia że nie warto iść na żadną wojnę i nie warto walczyć za żaden kraj. To co robisz ma bardzo mały wpływ na wszystko a na szali do straty jest najważniejsza rzecz – życie.

  10. @toyminator, z dwojga złego gra nastawiona jest bardziej na multi, więc kampania za długa być nie musi. Ja strzelam na 5 minikampanii, może dwie-misje na jedną

  11. @EastClintwood racja – zawsze możesz dostać karę śmierci za nie pójście do wojska (w czasie wojny ustanawia się bardziej restrykcyjne prawo). W czasie I WŚ nie wyglądało to chyba aż tak tragicznie (stosowano grzywny), ale i tak ludzie unikali frontu jak mogli.

  12. Zmieniam zdanie co do Kolorów że jest za jasno itd. Tutaj wygląda to mega Jest mega klimat i mrok i tragizm 1 wojny tylko kurcze nie rozumiem tych zgonów czy to było oskryptowane czy tak to będzie wyglądać. Niby sterujemy jednym żołnierzem a były imiona różnych żołnierzy. Co do rozgrywki to widać że faktycznie jest więcej swobody no i graficznie rewelacja ale ja nadal mam obawy bo wiem że pokarzą najlepszy materiał a w samej grze wychodzi gorzej. Tak było w przypadku bf 4 Początkowa misja która była fajna

  13. heh.. jeśli ktoś wierzył że po wojsku wróci taki sam jak poprzednio to nie wiem jakim trzeba być łatwowiernym człekiem by w takie bajki wierzyć :D.|Niektórzy mogą znieść dobrze wojsko a niektórzy mogą wrócić załamani nerwowo i jeszcze gorzej trafić do psychiatryka ;p.|Gorzej jeszcze będą mieli ci którzy wrócą z wojny nie w jednym kawałku 😛

  14. potem już gorzej tak samo w hardline misja w silosie też była ok a potem tragedia. BTW kampania jest podzielona na 5 epizodów w którym jest chyba 10 tak jak by pod misji. Coś jak w hardline było. Jak na razie jest Świetnie i jest szansa że to może być pierwszy dobry singiel od czasów bc 2 ale zapewne nasi jeszcze wcisną durny polski dubbing i cały klimat szlak trafi.

  15. AA I RIP COD OBY w Multi Singlu i w sprzedaży.

  16. https:gamerant.com/battlefield-1-campaign-missions-338/tak ciężko wpisać w googla ? 😛

  17. Lel, to wygląda o wiele lepiej niż multi z którego battlefield jest znany. 😀

  18. Czy……Czy to film?

  19. Coraz bardziej mi się to podoba!

  20. @master777|Żadne Europejskie wojsko w dzisiejszych czasach, myślę że nawet Rosyjskie – by się nie ośmieliło przeprowadzić egzekucji na dezerterze czy unikającym służby. Zawsze lepiej trafić do paki niż na front a najlepiej uciec od wszystkiego jak najdalej i zadbać o bezpieczeństwo rodziny. Zawsze lepiej o nią zadbasz będąc z nimi niż idąc „z karabinkiem na wojenkę” jak to jest lansowane w szkołach. Och jak fajnie – poszedł zginął, za ojczyznę ołów przyjął.

  21. @EastClintwood|oboje sobie tego życzmy. Jak również tego, że ewentualna wojna nie potrwa pół godziny.

  22. @EastClintwood dla przykładu w 2RP po inwazji Niemiec na Polske i ogłoszeniu mobilizacji była przewidziana kara śmierci dla mężczyzn którzy chcieli uniknąć służby

  23. wygląda fenomenalnie ale pewnie potrwa ze 4h

  24. Przypomniało mi się stare dobre Call of Duty 2. Oby ta gra była tak dobra jak ją prezentują ,OBY!

  25. @ Smith1990|Imiona żołnierzy, po śmierci w prologu, to też pomysł zaczerpnięty z CoD. (ale tego starego… dobrego)

  26. Mam nadzieje że poziom trudności w kampanii będzie coś znaczył. W battlefieldzie 4 najwyższy poziom trudności był tak żałosny że odechciewało się grać.

  27. Wszystko fajnie ale brakuje mi krwistości jaką miało Call of Duty world at war >,<

  28. Dead prorok to fakt mogli zrobić odrywanie kończyn i krew bo tak to wygląda trochę jak film PG 13:)

  29. Według mnie wybrali najgorszy fragment kampanii z możliwych. Nie po to gram w singla żeby oglądać walkę jak „wyjętą” z multi, które to multi w dodatku (przy „żywych” graczach/przeciwnikach) będzie 10x bardziej emocjonujące. Kampania ma mnie zachęcić historią, scenariuszem, przygodą a nie „rabanką” na polu chwały. Pokazali to czym kampania NIE RÓŻNI się od multi – idiotyzm. Wiem że elementy „walki” też musza być w kampanii ale to nie one powinny reklamować kampanię.

  30. Wygląda to naprawdę świetnie, choć jest trochę przerażająco-autentyczne. Tematyka I i II Wojny światowej zawsze mnie interesowała i cieszę się, że DICE/EA zdecydowały się do niej podejść. Mam nadzieję,że w opcjach będzie można włączyć lokalizacje kinową – nie rozumiem tego „uszczęśliwiania” graczy na siłę polskim dubbingiem, którego nie da się wyłączyć. Przechodząc Crysisa 3 przekonałem się, jak bardzo może to zepsuć zabawę…

  31. Ciary! 🙂

  32. @le_Fey Gdzie ty tu widzisz walkę wyjętą z multi? Może Cię zaszokuje, ale mniej-więcej właśnie tak wyglądały szturmy podczas pierwszej jak i drugiej wojny światowej. DICE zdecydowało się (przynajmniej w tej misji) ukazać konflikt z oczu przeciętnego żołnierza, nie sześcioosobowego składu, który jest akurat tam gdzie trzeba i wykonuje najważniejszą misje, która jest kluczową by osiagnąć zwycięstwo w całej wojnie. Nie wiem gdzie ty tu widzisz podobienstwa do multi, ale wystarczy choć troche pograć w BFa na…

  33. …na multi by zauważyć różnice

  34. Trochę Irytują mnie takie Filmiki nie długo to całą Kampanię przed Premierą będą wrzucać, moim zdaniem nie potrzebnie psują wtedy zabawę

  35. @Shlebe – „…mniej-więcej właśnie tak wyglądały szturmy podczas pierwszej jak i drugiej wojny światowej”-buahhahahaha! Rzeczywiście mnie zaszokowałeś ale raczej nie tak jakbyś o tym marzył 😛

  36. Idę p zakład że te przeskoki po śmierci będą tylko w prologu. W tym etapie nie chodzi o to żeby gdzieś dotrzeć, a akcję posuwa do przodu śmierć postaci

  37. A żeby zaraz nikt z zębami nie skoczył. Nie interesuje mnie ani ten battlefield (moze jak będzie wiadomo na ile kampania starczy) ani cod. Jednakże cieszy mnie ze w końcu branża przestała iść w science fiction.

  38. To wygląda jak film dla dzieci -,- Ja się pytam, gdzie jest gore? To niby ma robić wrażenie… Ehh kolejna gra, która nie oddaje okrucieństwa wojny w żaden sposób. I to ma być PEGI 18 haha 😀

  39. „gdzie jest gore?” – istnieją subtelniejsze i bardziej sugestywne sposoby ukazania okrucieństwa wojny. Naprawdę jesteś tak spragniony krwi, dzieciaku? Proszę bardzo, jedź do Syrii, dołącz do Kurdów. Zobaczysz krew i okrucieństwo, choć wątpię, czy utrzymasz tak entuzjastyczny stan ducha.Wychodzi na to, że taki moh:aa ze swoimi brutalnymi starciami to bajka dla grzecznych dzieci. Najwidoczniej współczesnemu ogłupionemu odbiorcy wszystko należy mówić wprost.

  40. „żadne Europejskie wojsko (…) by się nie ośmieliło przeprowadzić egzekucji na dezerterze” w tej chwili nie potrafimy sobie tego wyobrazić. Ale musimy pamiętać o tym, że wojna to coś znacznie więcej niż starcie wrogich armii i geopolityczne szachy – to brutalne wywrócenie do góry nogami całego dotychczasowego porządku. Czy trzeba szukać daleko? Wschodnia Ukraina, Syria, wcześniej Kaukaz i była Jugosławia. Niewiele trzeba, aby zabijanie stało się normą. Wystarczy przelanie pierwszej krwi.

  41. @le_Fey Nie oceniaj swoją miarą bo moim marzeniem nie jest naprostowywanie nołnejmów w internecie.|Chociaż, geniuszu możesz mi wyłożyć jak wyglądało szturmowanie pozycji wroga w tamtym okresie bo bardzo jestem ciekawy jakie głupoty powypisujesz. Pewnie, że sama gra stawia głównie na akcje rodem z filmu nie mniej jednak MNIEJ-WIĘCEJ (klucz!) podobne obrazki są często i gęsto opisywane chociażby w książkach o tej tematyce. No, ale to trzeba by zainteresować się tematem i poczytać jakieś książki…

  42. @le_Fey …,więc czego ja oczekuję…*

  43. @Shelbe|”…bo moim marzeniem nie jest naprostowywanie nołnejmów w internecie…” Nie? To po co się tak wysilasz i ciągle piszesz pierdoły? – żyłka Ci pęknie i będę Cię miał na sumieniu ;P

  44. @zychomir Porównujesz doznania z gry z tym co można zrobić w prawdziwym świecie -,- Właśnie po to jest elektroniczna rozgrywka by można robić to co w realu jest dla nas nieosiągalne, niebezpieczne itp. A odrobina gore nikomu by nie zaszkodziła ^^ Przynajmniej złapanie wczuwki i odczucie, że strzela się do do ludzi, a nie pozbawionych posoki robotów… Można się bawić w różne subtelne sztuczki, ale wiedz że DICE nie ma w sobie subtelnej magii. A co do zarzutów w stosunku do mojej osoby…

  45. gra jest brutalna, ludzie wbijają w siebie bagnety i saperki, trup pada często – naprawdę nie trzeba do tego flaków walających się po pobojowisku, tym bardziej, że to nie one podbijają emocje. A co do zarzutów personalnych – cóż, sam się podłożyłeś…

  46. żeby wyjaśnić prościej – weźmy takiego CoD: World at War, który krzyczy ci prosto w twarz: „ale ta wojna brutalna!, krew, flaki, dobijanie jeńców, jejku jej!”. A teraz przypomnij sobie Op. Flashpoint; oddział zostaje rozbity, jesteś sam, w okrążeniu, wróg przeczesuje okolicę – musisz dostać się do punktu ewakuacji przed godziną XX:YY. Jeśli nie zdążysz, śmigłowiec odleci – i nikt nie będzie po tobie płakał. Powiedz: gdzie lepiej oddano grozę wojny, poczucie osamotnienia i bezsilności? To są te 'subtelności’

  47. @le_FeyKto Z tymi pierdołami to chyba pomyliłeś nasze posty koleżko

  48. @le_Fey i mówię – nie oceniaj ludzi swoją miarą. Skoro ty pocisz się przy czyichś komentarzach nie znaczy, że robią to inni. Ja tylko odniosłem się do drugiej części twojego komentarza bo mnie niezwykle zaintrygowała.

  49. Gadacie o grze zrobionej przez korporację i kłócicie się o okrucieństwa wojny. Ogarnijcie się.

  50. a „Szeregowca Ryana” nakręcił gość od Indiany Jonesa i E.T… Wygląda na to, że DICE chce odejść od głupiej poetyki ratowania świata i brodatych twardzieli. Naprawdę nie wymagam interaktywnego „idź i patrz”, wystarczy nieco bardziej ludzkie podejście do tematu.

Dodaj komentarz